Heydayotheinterweb Skrevet 6. november 2022 #1201 Del Skrevet 6. november 2022 1 hour ago, jukkapalme said: Når ble 75 år jævlig gammel? Hadde skjønt hva du mente om han ble 95 eller enda eldre... 75 er jo gjennomsnnittlig alder å dø på i USA. Uansettt syns jeg den siste GB filmen var verdig. Husker jeg så den første på kino i 84 og den skremte vettet av meg. Are you a God? No? Then.... DIE!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 6. november 2022 #1202 Del Skrevet 6. november 2022 Heydayotheinterweb skrev (2 minutter siden): 75 er jo gjennomsnnittlig alder å dø på i USA. Uansettt syns jeg den siste GB filmen var verdig. Husker jeg så den første på kino i 84 og den skremte vettet av meg. Are you a God? No? Then.... DIE!!!! Jeg vet ikke så mye om gjennomsnittlig levealder i USA, men jævlig gammelt er det ikke i mine øyne uansett. Mange blir mye eldre enn det. I Somalia er det jævlig gammelt da, men der er jo gjennomsnittlig levealder under 50. Har ikke sett den siste ghostbusters-filmen, kanskje jeg skal se den en dag. Den første er dritmorsom, ihvertfall 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heydayotheinterweb Skrevet 6. november 2022 #1203 Del Skrevet 6. november 2022 Toer'n var bare patetisk. Men husker veldig godt den en scena: "The Titanic just arrived" Haha! Se den nye! Den er faktisk veldig verdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. november 2022 #1204 Del Skrevet 6. november 2022 Så fint https://www.tv2.no/direkte/jpybz/siste-nytt/6367af951dbdd980fd231225 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 6. november 2022 #1205 Del Skrevet 6. november 2022 Tråden er ryddet for krenkende innlegg. Sol, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. november 2022 #1206 Del Skrevet 6. november 2022 Heydayotheinterweb skrev (9 timer siden): 75 er jo gjennomsnnittlig alder å dø på i USA. Uansettt syns jeg den siste GB filmen var verdig. Husker jeg så den første på kino i 84 og den skremte vettet av meg. Are you a God? No? Then.... DIE!!!! jukkapalme skrev (9 timer siden): Jeg vet ikke så mye om gjennomsnittlig levealder i USA, men jævlig gammelt er det ikke i mine øyne uansett. Mange blir mye eldre enn det. I Somalia er det jævlig gammelt da, men der er jo gjennomsnittlig levealder under 50. Har ikke sett den siste ghostbusters-filmen, kanskje jeg skal se den en dag. Den første er dritmorsom, ihvertfall Ja første GB er fantastisk 😊👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 7. november 2022 #1207 Del Skrevet 7. november 2022 Tomm Kristiansen(72) er død. RIP Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. november 2022 #1208 Del Skrevet 7. november 2022 (endret) Frode «Froddien» Rønli, vokalist i Stavangerenseblet, er død. Et av mine band dette og han har en stil som han har vært alene om. Takk for underholdningen og r.i.p. Froddien Endret 7. november 2022 av Hoppetaujenta 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 7. november 2022 #1209 Del Skrevet 7. november 2022 Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Frode «Froddien» Rønli, vokalist i Stavangerenseblet, er død. Et av mine band dette og han har en stil som han har vært alene om. Takk for underholdningen og r.i.p. Froddien 😭😭😭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baldrian Skrevet 8. november 2022 #1210 Del Skrevet 8. november 2022 Nazareth-vokalisten er død, 76 år gammel. https://www.vg.no/rampelys/musikk/i/APvK9r/nazareth-vokalist-dan-mccafferty-er-doed "Love Hurts" tilhørte min ungdoms soundtrack 😥 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. november 2022 #1211 Del Skrevet 8. november 2022 Oijj.....det var en av mine favoritter også...er det fremdeles og jeg skal spille den nå og mimre. 🕯️ r.i.p. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 8. november 2022 #1212 Del Skrevet 8. november 2022 Tidligere September When- og Mods-gitarist Tor Øyvind Syvertsen er død. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 8. november 2022 #1213 Del Skrevet 8. november 2022 Athena Catalina skrev (45 minutter siden): Tidligere September When- og Mods-gitarist Tor Øyvind Syvertsen er død. Uff ja, hva skjer for tiden 🥺🥺❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. november 2022 #1214 Del Skrevet 8. november 2022 ..."vi rykker stadig fremover i køen"...det er det som skjer. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 8. november 2022 #1215 Del Skrevet 8. november 2022 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): ..."vi rykker stadig fremover i køen"...det er det som skjer. Håper det er lenge til vår sin tur da 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. november 2022 #1216 Del Skrevet 8. november 2022 Håper det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 9. november 2022 #1217 Del Skrevet 9. november 2022 Skuespilleren bak "Harry Potter"-Valghatten er død Den britiske skuespilleren Leslie Phillips er død, 98 år gammel, etter lang tids sykdom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. november 2022 #1218 Del Skrevet 9. november 2022 Takk for å ha gitt liv til en av de mange viktige rollene i det universet. r.i.p. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 9. november 2022 #1219 Del Skrevet 9. november 2022 The Boomtown Rats-gitaristen Garry Roberts er død, 72 år gammel. Han var sammen med Bob Geldof et sentralt medlem i gruppa på 1970- og 1980-tallet. Det var da veldig til dødsfall for tiden ♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingo Bongo Skrevet 10. november 2022 #1220 Del Skrevet 10. november 2022 Mattis Hætta har vandret videre i følge TV2. https://www.tv2.no/direkte/jpybz/siste-nytt/636ca248e4cb90273846dd40 Sov godt og husk at Joik har større kraft enn krutt! 🥀 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå