Gå til innhold

Han skrev han ville treffes, men også at han bare tulla..:S


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Myrthel skrev:

Men hvorfor i alle dager skrev du at du nesten hadde kjæreste? Du forstår vel at de fleste gutter skygger unna banen da???

Fordi jeg ikke tenkte meg om :/ 

Anonymkode: 9d987...ca7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er ikke gammel nok til å holde på med det her. Slutt å lek med andre folks følelser, og bruk heller tiden til å utvikle deg som menneske.

Anonymkode: 6dc31...99e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvilken rolle angsten din spiller i dette her.

Men tenk logisk, da.

Worst case scenario: Han lurer deg og ler av at du tror på at han er interessert. Hvem er den største taperen da, egentlig? Han, selvfølgelig. Et voksent menneske som gidder å bruke tid på chatte med et menneske han IKKE er interessert i og som har glede av lure andre. I så fall er han dust, har fritidsproblemer og overhodet ikke verdt dine bekymringer i det hele tatt. Jeg tror dette scenarioet er veldig, veldig usannsynlig.

La oss også se for oss at du gjør det som skremmer deg mest: Du tar initiativ, i stedet for å sitte på gjerdet og vente. Kanskje du skriver: "Jeg synes vi har en hyggelig tone. Hva med at vi tar en kaffe/øl en dag?" Det er forferdelig uforpliktende, det er jo ikke som om du har fridd eller noe. Du har heller ikke sagt "Jeg er kjempeforelska i deg!" Du kunne like gjerne spurt som venn, men du virker hyggelig. Sannsynligvis sier han ja, og dere får sjekket ut kjemien nærmere. Men la oss igjen se for oss et ufordelaktig alternativ her - han vil ikke. Nei vel. Han kommer fortsatt ikke til å tenke noe ille om deg i det hele tatt.

Det du må forstå om kjærlighet er at den som intet våger intet vinner. Jeg forstår at du gjerne ville føle deg trygg og vil helgardere i alle situasjoner. Det skulle vel kanskje de fleste av oss innerst inne ønske seg. Men det fungerer ikke sånn. Skal du få kjærlighet må du også tørre å vise mer av deg selv. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ari Loys
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tenker at det er typisk meg som kvinnfolk at jeg faktisk tror på dette her og at han egentlig sitter bak skjermen og ler :( derfor lar jeg alltid kontakten være opp til ham.

Anonymkode: 9d987...ca7

Og hva så om han sitter bak skjermen og ler? Hva er det som vil skje da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg synes også det er hyggelig. Og da er jeg hyggelig tilbake. Men jeg er redd for å bli som en hund som logrer med halen og.. 

Tenker at det er typisk meg som kvinnfolk at jeg faktisk tror på dette her og at han egentlig sitter bak skjermen og ler :( derfor lar jeg alltid kontakten være opp til ham.

Anonymkode: 9d987...ca7

ut ifra det du har skrevet om hva han har skrevet så synes ikke jeg dette virker som en fyr som er ute etter å lure deg eller mer bak skjermen. Om så var så er det jo han som er en taper of ikke du. Man oppfører seg jo ikke sånn i en voksen alder, det er jo en form for mobbing! Jeg tror angsten din er helt ubegrunnet, men jeg kjener meg igjen i det du skriver om angst, og synes det er uintelligent av andre å skrive at du er slem og stygg. De flesre ønsker seg jo kjærlighet, og hsr man angst så prøver man å overvinne dette men det er ikke alltid lett! Jeg har doeståelse for at fyren kan bli frustrert men ts gjør jo ikke dette for å såre fyren akkurat.bJeg er derimot enig med det andre skriver omnat jeg tror det er lurt at du bruker tid på å bygge opp selvfølelsen din:)

selv har jeg svært mye issues rundt utseendet mitt og sliter med angst og det å møte gutter og jeg er eldre enn deg. Men ved hjelp av psykolog har jeg prøvd å snu tankegangen rundt meg selv. Det du tenker om deg selv stemmer som regel ikke, og si til deg selv at dette er dine tanker og noe du ikke må overføre til andre! Og for meg har den beste medisinen vært å hive seg ut i det man frykter, feks å gå på date. Og jeg lover deg at du vokser på det. Du er rett og slett nødt til å konfrontere det du frykter hvis du skal komme deg videre. Ønsker du deg kjæreste, ja da må du rett og slett hive deg ut i det of ikke dytte bort alt som føles ubehagelig. Feeder du angsten vil du jo aldri kome deg videre og utvikle deg og bli mer glad i deg selv. Folk er ikke så slemme som man tror:) og jo mee du konfronterer frykten din jo lettere vil det som oftest bli. Men nå snakker jeg av egen erfaring, e ingen psykolog;) det var nok ikke så lurt p skrive at du nesten hsr kjæreste, men var jeg deg ville jeg sendt en meld til fyren og sagt ar du veldig gjerne vil møte han. Si at du er ferdig med d andre eller noe..vet ikke.

Anonymkode: faceb...05c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt det akkurat som deg ts, og vi er på samme alder. 

Det er forferdelig vanskelig. Har mistet mange folk opp gjennom, for å si det sånn

Anonymkode: a7253...c18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...