Gå til innhold

Hva liker du minst å få i gave?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hermetikk. Særlig Flesk og duppe. Det blir bare stående til det blir kastet eller gitt bort.

Anonymkode: f6978...0ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke så glad i å få nips! Noen gir bort nips bare for å gi bort noe, da passer det sjeldent inn uansett! Bortsett fra typ julepynt, påskepynt o.l, det får jeg alltids bruk for :) 

Anonymkode: 48404...c79

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nips og pyntegjenstander.

Det værste med slike gaver er jo at giver til en viss grad forventer at man skal ha det fremme.. :haar:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.5.2017 den 22.02, AnonymBruker skrev:

Noe av det verste jeg vet er når folk kommer med hjemmelagde ting som det ligger endel arbeid bak. Det kan være klær, pynteting eller annet. Og så passer det overhodet ikke med min smak og hva jeg bruker. 

En ting er å få en fæl vase som er butikkjøpt. Den kan jo byttes. Hjemmelagde ting kan som kjent ikke byttes. 

Jeg har et lite lager i den ene boden med fancy luer (jeg bruker ikke lue), diverse duker og puter (helt feil stil i forhold til vårt interiør), hjemmelagde engler (!) med fjær og sånt som visstnok var greia for noen år siden - og en masse annet. Kan ikke ha det fremme eller bruke det. Men har ikke hjerte til å kaste det. Foreløpig....

Det nest verste - eller på delt førsteplass - er innrammede bilder av andres barn. 

Anonymkode: f18b0...222

Hvorfor bruker du ikke lue? Det er jo uunnværlig på kalde dager. Og en fin lue pynter opp antrekket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir jo glad for alle gaver,  men nipsgjenstander har jeg mer enn nok av,  og folk som kjøper nips til andre bommer ofte på mottakers smak. Det samme med klær, giver kjenner ofte ikke mottakers smak, størrelse og proporsjoner godt nok til å lykkes med det. Unntak er votter,  sokker og lignende. Skjønner meg ikke på folk som klager over å få sokker i gave. Heller en "kjedelig" gave som sokker, penger, gavekort eller flaxlodd enn en gave som bare tar opp plass og ikke blir brukt. Det verste å få i gave er generelt ting som ikke er i min smak. Jeg vet at tanken er god,  og så får jeg dårlig samvittighet for at vedkommende har brukt penger og/eller tid på gave til meg til ingen nytte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5/22/2017 den 14.35, AnonymBruker skrev:

Er det noe du innerst inne tenker at "dette kommet jeg aldri til å bruke", men smiler og takker lell?

Anonymkode: 359d6...de0

En flaske rødvin. Jeg liker ikke rødvin. Ville heller ikke blitt spesielt glad om jeg fikk noe i krystall  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 5/22/2017 den 14.58, AnonymBruker skrev:

Blomster. De bare dør. Tar plass. Drysser. ( ja jeg er jævlig dårlig på å stelle blomster)

Ligge på sykehuset nå og blir liggende en stund og ser for meg at det vil komme mange buketter etterhvert. Men gi meg noe annet. Jeg blir mer glad for en eventursjokolade til ti kroner enn en en dyr bukett. Sjokolade er i det minste godt

Anonymkode: fcd23...7ca

Enig der. Blomster er dessuten kjedelig. Ville blitt mer glad for noe spiselig som sjokolade

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nips og pyntegjenstander er jeg ikke spesielt glad i å få. Heller ikke klær (med mindre det er jo spesielt jeg har ønsket meg) Ofte får jeg klær som er i helt feil størrelse eller ikke helt min smak.

Det jeg virkelig liker å få er ting jeg kan bruke/spise eller gavekort. Dessuten så hos meg så kommer penger alltid godt med.

Gaver som er gitt med omtanke er alltid godt å få.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...