Gå til innhold

'Fleskekjærringer' og 'fittetjuver', (som de sier), i diskoteket på Danskebåten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det var sånn, at det var, masse desperate 'fleskekjærringer' og 'fittetjuver', (som de sier), i diskoteket på Danskebåten.

Så fort det kom en desperat fleskekjærring bort til meg, (som bare koste meg, med noen kalde halvlitere), og tok meg, på låret.

Så kom det like bak, en 'fittetjuv', (som de sier), som klaska meg, på 'sideflesket'.'

Dette skjedde to-tre ganger, (at jeg liksom fikk snøret i bånn, hos ei desperat 'fleskekjærring', (som egla seg inn på meg, i diskoteket), for at det så skulle komme, en 'fittetjuv', som også, var fysisk).

Jeg liker lite å bli klådd på, av karer, og det var vel det, at jeg er ungkar, og derfor ble litt satt ut, av de desperate kvinnfolka, som gjorde, at jeg liksom ble litt paff, (og ikke fikk protestert ordentlig, på disse 'fittetjuvene'), for å si det sånn.

Den siste gangen, som det dukka opp, en 'fittetjuv', så skulle jeg akkurat spørre, hu desperate brunetta, (som gikk uten sko, i tiger-mønster sokker og som hadde hekse-stjerne-tatovering på beinet), om hva hu het.

Men så kom 'fittetjuven', rett bak henne, (hu 'klaska' seg ned, helt kloss inntill meg, der jeg satt, og slappa av, må jeg si), og han skulle da 'knoke' mot meg, (eller noe sånt).

Og hva skal det bety, lurer jeg.

Jeg ble så satt ut, at jeg gjorde det

Og så begynte fittetjuven å chatte opp hu, som jeg egentlig skulle spørre om, hva het.

Og hu desperate heksa, hu klagde da ikke, til meg.

Så det ble veldig dumt, da.

Og sånn var det stort sett hver gang, som fittetjuven/e, dukka opp der.

Unntatt når ei bestemor også dukka opp, da var fittetjuven opptatt, med hu heksa.

Men hu bestemora visste jo ikke hvor hu bodde, og hadde nok sett, sine beste dager, for mange tiår sida.

Så det ble som noe dumt, det og.

Anonymkode: 77973...ac5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva faen var det jeg las nå 

Anonymkode: 5636e...700

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortell en historie fra "Min Bok", noen gullkorn fra Red Light District.

Anonymkode: fa821...fff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...