Gå til innhold

jeg vil hjelpe!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg har det heilt forferdeligt:-( Flodbølge katastrofen i sørøst-Asia, er jo heilt forferdelig. Jeg har ringt 2 ganger på givertlf, ungane har sagt seg villig til å sette pengene vi skulle bruke til fyrverkeri inn på kontoen til en hjelpeorganisasjon. Men jeg føler det ikke er nok!!! Jeg har skreket og virkelig heilt ulykkelig over det som er skjedd. Jeg ønsker å reise ned dit og hjelpe, men hvor ska jeg melde meg??? Har leter på Internett i heile dag, men alt jeg finner er, hvor du kan gi pengestøtte...Noen som vet???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er ikke den eneste som ønsker å reise ned å hjelpe, men det generelle svaret du vil få er takk, men nei takk, Du skjønner, det mannskapet som er og blir sendt dit har gjennomgått nødvendig trening.

Men bare det å donere penger er jo en flott innsats!

Jeg har også ringt inn til rødekors telefonen, men skulle ønske jeg kunne gjort mer, og da kom jeg til å tenke på dette med klær, leker o.l. Det er jo mange mennesker som har mistet alle sine eiendeler, så da håper jeg det er mulig å levere klær o.l. også etterhvert? Så det skal ihvertfall jeg gjøre hvis det går an.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier noe der ja. Må vel gå an å sende klær/leker ned dit...Gud det er jo grusomt det som er skjedd!!! Vi har ikke mye penge (jeg har 4 barn) men leker og klær har vi nok av, så mangler det jo bare å finne ut av kor det skal leveres??? Faren til dei 3 eldste av barna mine er fra Thailand og minsten sin far er fra Sri Lanka...så er berørt av dette i den forstand, at besteforeldre/tanter/onkeler er meldt savnet...Nei, huff, jeg finner ikke ord :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er din jobb oppi alt dette her å holde deg sterk for barna og mannen din sin skyld.Det er en like viktig oppgave det. Så får vi heller sette vår lit til hjelpemannskapene der nede. De gjør en livsviktig jobb, som de er godt kvalifisert for. Tror deres innsats betyr forskjellen mellom liv og død for mange.

Skulle det være noe hjelp en kan bidra med innenlands, kan det jo tenkes at de trenger personer som tar imot telefoner fra innringere som ringer for å høre om deres savnede er funnet, eller kommer med opplysninger, Det må jo være sprengte telefonlinjer, og de trenger kanskje ekstra hjelp??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...