AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #21 Del Skrevet 22. mai 2017 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høres suspekt ut. Du skulle nok ikke ha sendt fra deg kopi av førerkort, men gjort er gjort. Bra du har sperret kredittkort og lignende, så kan de hvert fall ikke bestille nye kredittkort på deg. Og følg med i tiden fremover, om du mottar gjenpart av noen form for bestillinger som er gjort i ditt navn etc. Anonymkode: 3d0c0...085 Hva menes med gjenpart? Anonymkode: aa5e6...800 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #22 Del Skrevet 22. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva menes med gjenpart? Anonymkode: aa5e6...800 Er gjenpart det brevet man får når noen tar en kredittsjekk av deg? Diverse opplysninger om hvem som har utført sjekken etc. Anonymkode: aa5e6...800 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #23 Del Skrevet 22. mai 2017 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Uff, det her er ikke bra for angsten min. Anonymkode: aa5e6...800 Som AB skriver, livet går ikke under. Du har gjort en feil, nå har du lært og kommer ikke til å gjøre dette igjen. En lærer av sine feil. Det er jo også greit at AB ber deg være obs på post om kredittsjekk. Anonymkode: b6981...ea6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #24 Del Skrevet 22. mai 2017 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva menes med gjenpart? Anonymkode: aa5e6...800 Ja, man får en skriftlig bekreftelse på at selskapet det er bestilt tjenester fra har sjekket deg opp i forhold til kreditt etc.. Anonymkode: 3d0c0...085 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #25 Del Skrevet 22. mai 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, man får en skriftlig bekreftelse på at selskapet det er bestilt tjenester fra har sjekket deg opp i forhold til kreditt etc.. Anonymkode: 3d0c0...085 Takk for svar 👍🏻 Anonymkode: aa5e6...800 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #26 Del Skrevet 31. mai 2017 Hvordan gikk det? Jeg spør fordi jeg har vært så ufattelig tankeløs og gått i samme fella😩 Tok det seriøst siden annonsen lå på Finn.no... den ligger der enda. Fikk en Mail om å legge til noen på skype for opplæring. Og de hadde jo også en slags sikkerhetsavtale som gikk begge veier, men vet ikke hvor seriøst jeg kan ta det. Pokker altså... kaldsvetter nå... at det går ant😔 Anonymkode: 04279...b3d 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #27 Del Skrevet 31. mai 2017 Garantert svindel og lureri. Er en del slikt på Finn, men det finnes også noe på Nav.no. Vær kritisk! Anonymkode: 83b38...744 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 31. mai 2017 #28 Del Skrevet 31. mai 2017 Annonsen på Finn så jo egentlig ikke så gal ut ved første øyekast da, så ikke så rart at folk lar seg friste og blir lurt. Men jeg hadde aldri turt å sende kopi av legitimasjon dit eller noe annet sted jeg ikke kjenner svært godt til. Jeg er veldig skeptisk til sånt. Håper det går bra med dere som har gått i baret og at dere ikke blir utsatt for identitetstyveri. Faen til svin altså, håper de blir tatt! Høres jo så fint ut med en sånn ekstrajobb, men høres noe for godt ut til å være sant er det som regel det. Tjene penger på å svare på meldinger, hva slags slags type meldinger? Høres ut som shady business. Skal svare på rimelig mange meldinger for å tjene 30.000 i mnd og. Får man 1,13 pr mld må man svare på 885 om dagen, ikke veldig realistisk selv om antallet man klarer selvfølgelig avhenger av hvor lange de må være. Får man 1,88 pr mld må man svare på 532 mld om dagen, ikke veldig realistisk det heller, spesielt ikke med annen jobb eller studier i tillegg. Klarer man 20 mld på en kveld tjener man 678-1128 i mnd når man får fra 1,13-1,88 pr mld. Ikke spesielt godt betalt med andre ord, men noen kroner ekstra er det jo. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Den Lille Heksa Skrevet 1. juni 2017 #29 Del Skrevet 1. juni 2017 Men det står jo ikke hva man skal gjøre.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #30 Del Skrevet 1. juni 2017 Det er jo egentlig helt latterlig dårlig betalt. Det står at man tjener litt over 1 kr per melding, og en erfaren person klarer å skrive 100 meldinger i timen. Det vil si litt over 100 kr i timelønn..... Anonymkode: a5fce...1b5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #31 Del Skrevet 1. juni 2017 Hele annonsen ser jo merklig ut. Hvorfor skal de ha ufaglærte folk til å svare på meldinger om "hva som helst" der det er viktig å være "åpen og kreativ"... Lukter sexting lang vei + svindel. Men hadde lett søkt hadde det sett litt mer legit ut og de ikke krever person nr osv. For sånt møter man i person og skriver kontrakt, duuh. Anonymkode: 18905...c31 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueRilja Skrevet 1. juni 2017 #32 Del Skrevet 1. juni 2017 "Du snakker med kunder som har fantasier om forskjellige ting, herav mange av erotisk karakter. Noen kunder vil bare snakke med en person av det motsatte kjønn om alt eller ingenting – arbeide, kultur, været, parforhold osv." Fra jobbinstruksen. Jepp. Her blir det nok mest å chatprostituere seg om man velger å ta jobben. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #33 Del Skrevet 1. juni 2017 Fant dette: http://digtheweb.co/en/ore-item/norwegians-work-from-home.com Registration date: Tuesday, April 4th 2017 IP:46.30.215.119 Server type:Apache ************************ ************************ Domain Name: NORWEGIANS-WORK-FROM-HOME.COM Registrar: ASCIO TECHNOLOGIES, INC. DANMARK - FILIAL AF ASCIO TECHNOLOGIES, INC. USA Sponsoring Registrar IANA ID: 106 Whois Server: whois.ascio.com Referral URL: http://www.ascio.com Anonymkode: 358c8...b1e 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #34 Del Skrevet 1. juni 2017 Utseende på lokalet de oppgir som adresse: https://kart.1881.no/enebakk/1914-ytre-enebakk/andersrudveien-1?mode=2 Anonymkode: 358c8...b1e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cuthalion Skrevet 1. juni 2017 #35 Del Skrevet 1. juni 2017 (endret) 6 timer siden, QueRilja skrev: "Du snakker med kunder som har fantasier om forskjellige ting, herav mange av erotisk karakter. Noen kunder vil bare snakke med en person av det motsatte kjønn om alt eller ingenting – arbeide, kultur, været, parforhold osv." Fra jobbinstruksen. Jepp. Her blir det nok mest å chatprostituere seg om man velger å ta jobben. Hadde ikke hatt noe problem med å prate erotisk, hadde jeg bare visst om det var fake eller legit? Ikke noen som har gjennomført kurset? Jeg sjekket Facebook siden, og det virker veldig lugubert! De krever perfekt norsk, men har selv masse skrivefeil i annonsene sine på Facebook. Det er 2 rewievs der, begge med tegnefigur bilder og dårlig språk. De har masse likes, som de mest sannsynlig har kjøpt via ett nettsted som gir folk penger for å like(kan avsløres ved å se på navn til de som liker, mye thailandsk og arabisk). Jeg la inn en dårlig anbefaling, da fikk jeg som svar;https://www.facebook.com/pg/norwegians.work.from.home/reviews/ Jeg tror nok jeg ville holdt meg unna! Endret 1. juni 2017 av cuthalion 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 1. juni 2017 #36 Del Skrevet 1. juni 2017 https://www.facebook.com/pg/norwegians.work.from.home/reviews/ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #37 Del Skrevet 2. juni 2017 Jeg har jobbet for disse i ca en mnd nå. Det er legit i det form at man får penger for det. Har ikke blitt lurt på noen måte. Man svarer på sexmeldinger fra mannfolk i hele landet via en nettside. Føles utrolig kleint i starten, men nå skriver jeg mens jeg ligger på sofaen og ser TV. Enkle penger. Anonymkode: e3e4e...171 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #38 Del Skrevet 2. juni 2017 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har jobbet for disse i ca en mnd nå. Det er legit i det form at man får penger for det. Har ikke blitt lurt på noen måte. Man svarer på sexmeldinger fra mannfolk i hele landet via en nettside. Føles utrolig kleint i starten, men nå skriver jeg mens jeg ligger på sofaen og ser TV. Enkle penger. Anonymkode: e3e4e...171 Hva slags sexmeldinger? Må du vise bilde av deg selv? Det er fristende å prøve, men jeg orker ikke skikkelig ekle meldinger. Føles nesten som å nettprostituere seg, men slipper man å vise bilde av seg selv er det greit. Hvor mange mld klarer du i løpet av en kveld? Måtte du sende kopi av leg? Akkurat det er jeg jævlig skeptisk til. Anonymkode: 237be...c05 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiorella Skrevet 2. juni 2017 Forfatter #39 Del Skrevet 2. juni 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har jobbet for disse i ca en mnd nå. Det er legit i det form at man får penger for det. Har ikke blitt lurt på noen måte. Man svarer på sexmeldinger fra mannfolk i hele landet via en nettside. Føles utrolig kleint i starten, men nå skriver jeg mens jeg ligger på sofaen og ser TV. Enkle penger. Anonymkode: e3e4e...171 Seriøst? Hvordan utbetales pengene? Jeg er så nysgjerrig 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #40 Del Skrevet 2. juni 2017 Viser selvfølgelig ikke bilde av meg selv. Det er masse fake jenteprofiler innpå der. Alt fra 18 til 75 år. Med dirty bilder jeg later som jeg er den på profilen, så når jeg har svart popper det opp en ny samtale med en annen mann og en annen jenteprofil. Må holde tunga beint i munnen.. det er noen skikkelig ekle meldinger, men de fleste er helt typisk "kan du suge meg" eller "nå er jeg stiv, har så lyst på deg". Jeg sitter i pysjen med ansiktsmaske og later som jeg er helt med 😂 Pengene utbetales enten til bankkonto eller payoneerkonto. Jeg sendte kopi av leg, men sensurerte all info de ikke trengte. De så kun bilde og fødselsdato. Ja og at jeg har førerkort, da. Det som er skremmende er hvor villige mannfolk er til å dele bilder og fakta om seg selv innpå der 😳 de aller fleste er gift og jeg er livredd for at det skal dukke opp en jeg kjenner 😳 Kynisk og sikkert ikke moralsk riktig, men jeg trenger penger 🙈 Anonymkode: e3e4e...171 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå