Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skriver 500 meldinger hverdag. Så det blir 3500 meldinger i uka. Man kan klare å gjøre det om man arbeider fort og oversiktlig med logging. 

Anonymkode: 472ba...2a2

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg skriver 500 meldinger hverdag. Så det blir 3500 meldinger i uka. Man kan klare å gjøre det om man arbeider fort og oversiktlig med logging. 

Hvor lang tid bruker du på det?

Anonymkode: 91f28...ad2

Skrevet

Det varierer hvor mange som er på, men bruker som regel 6 timer, fra morgen til rundt 14. Er mer motivert å gjøre det på morgen enn på kvelden.

Skrevet

Bruker dere alle bitsafe? Og har dere opprettet enkeltmannsforetak? 

Anonymkode: 03655...b6b

Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Bruker dere alle bitsafe? Og har dere opprettet enkeltmannsforetak? 

Bruker bitsafe. Ikke enkeltmansforetak

Anonymkode: 0bd44...990

• Liker 1
Skrevet

Det lurer jeg også på, hvordan denne ekstra inntekten fungerer ift skatt.

• Liker 1
Skrevet

har en kompis som jobber som dette. Om du ser på det som en vanlig jobb og jobber 8timer x5 i uken snakker vi 20k+ utbetalt. Han jobber kun med dette.

Anonymkode: 398a7...ad3

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det lurer jeg også på, hvordan denne ekstra inntekten fungerer ift skatt.

Du blir ansatt på freelance kontrakt, det vil si du er helt ansvarlig selv for skatt! Om du skal gjøre dette helt å holden lovlig så er det enkles å få lønna inn på egen bankkont, melde i fra om ekstra inntekt osv å skatte.. men tror ikke det er en eneste person i firmaet som skatter.. 

Anonymkode: e98ef...dbd

• Liker 3
Skrevet

For å si det veldig enkelt, om dere følger alle regler i hverdagen, å er veldig lovlydige er ikke dette jobben for dere :) 

her skal du scamme ganske mange mennesker, lyve så det renner av deg osv! 

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

For å si det veldig enkelt, om dere følger alle regler i hverdagen, å er veldig lovlydige er ikke dette jobben for dere :) 

her skal du scamme ganske mange mennesker, lyve så det renner av deg osv! 

Helt riktig, du skal bare jatte med på og skrive som om du er den aktuelle dame karakteren du har fått tildelt. Ikke alltid like lett å skrive meldingene, men går som regel greit 

• Liker 2
Skrevet

Hverdag ordner man med skatt? Trenger de ekstra kronene til å betale ned lån...

Skrevet

Det er veldig godt å ha noe ekstra, absolutt. Du legger det under freelance. 

Skrevet

Til nå har jeg tjent mine første 500 kr. Jeg er aktiv på dagtid og lite i helgene. Har vært innom og svart på en og annen i dag. Tror dette kan være en helt ok jobb for å få inn litt småpenger. Noe store dollars vil jeg ikke få utav det. 

Anonymkode: 98afa...f4f

Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Til nå har jeg tjent mine første 500 kr. Jeg er aktiv på dagtid og lite i helgene. Har vært innom og svart på en og annen i dag. Tror dette kan være en helt ok jobb for å få inn litt småpenger. Noe store dollars vil jeg ikke få utav det. 

Hvordan gjør du det med lønn? På bankkonto eller på bitsafe? Skatter du? 

Skrevet

Forstår det som at man er freelancer når man jobber for NWFH, så man må registrere inntekten under annen inntekt på ligningen. Man må enten sette av penger til skatt på egenhånd og betale inn på oppgjøret, snakke med ligningskontoret om ekstta innbetaling, eller betale restskatt når oppgjøret kommer 

Skrevet

Hvordan vet staten at man har denne jobben? Hvis det ikke blir innrapportert fra bedriften.  Så hvorfor må man skatte?

Anonymkode: 3ce97...522

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvordan vet staten at man har denne jobben? Hvis det ikke blir innrapportert fra bedriften.  Så hvorfor må man skatte?

Anonymkode: 3ce97...522

Nå begynner spørsmål å komme ser jeg, som er veldig i gråsonen. Så jeg melder meg ut når det kommer til åsvare på hvordan du løser dette :P

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvordan gjør du det med lønn? På bankkonto eller på bitsafe? Skatter du? 

Så langt har jeg ikke tenkt enda 😅 Jeg ser hvor lenge jeg gidder dette først. Om jeg fortsetter kommer jeg nok til å legge av penger til skatt. 

Hvilken dag er det utbetalingene kommer på? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Så langt har jeg ikke tenkt enda 😅 Jeg ser hvor lenge jeg gidder dette først. Om jeg fortsetter kommer jeg nok til å legge av penger til skatt. 

Hvilken dag er det utbetalingene kommer på? 

tirsdag eller tirsdag hver uke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...