Gå til innhold

Sender meg drøye bilder men ville ikke knulle


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner at du hadde fått forhåpninger ut i fra meldingene og bildene. Men for henne var det tydeligvis stor forskjell fra hva hun var villig til å snakke og sende til deg og hva hun ønsket å gjøre i virkeligheten. Eller kanskje hun hadde andre forhåpninger til daten og ikke kun sex. Jeg vet ikke hvor godt dere ble kjent utenom sexting? Kanskje hun trodde dere hadde noe mer enn kun lyst. Vanskelig å si for oss, vi kan bare synse. Men hun burde ikke bli så sjokkert over at du trodde det lå sex i luften, både med kontakten dere hadde før og på daten. Men du stoppet når hun sa nei, så du respekterer jo hva hun sier. Så neste gang, om dere møtes igjen, så får dere bare kommunisere bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ari Loys

"Oppmerksomhetshorer" og "voldtektsspekulanter" kaller man sånne. Nå går hun sikkert rundt og forteller vennene sine at du seksuelt trakasserte henne, og dermed oppnår hun enda mer oppmerksomhet. Hun er sikkert ikke fremmed for å levere inn en falsk anmeldelse i ny og ne heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det virkelig mulig å tolke signaler så feil? Sender dere jenter nakenbilder og dirtytalk til en fyr, spør om han blir hard av å se på dere etc., uten at det er meningen å bygge opp til sex? Skjønner meg ikke på dette her jeg. 

Er vel mer at hun søker nærhet og bekreftelse, men ikke ønsker å gi deg sex i sin rene form før hun er trygg på deg, og at det fører til et mer forpliktende forhold? Vanskeligere er det faktisk ikke, men at det er særlig smart av henne? Neppe.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er helt greit å si nei til sex på andre daten, men da holder man seg for god til å være sånn luremus. Det er alltid greit å si nei, men noen ganger må jenter og kvinner gå litt inn i seg selv og sine motiver og åpne øynene. Noen ganger er det faktisk lov til å bruke huet. 

Joda,men hun sa nei, og da er det bare å respektere det. Da er neste problemstilling, hva gjør du med dette da! Bare bryte kontakten,og fortsette til neste? Det avhenger av en ting, er hun verdt å jobbe for! Så ta sex når det passer inn i forholdet, det vet bare den som er involvert og kjenner hele bildet her.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Virker som hun leker litt med deg ts. Hun høres ikke ut som en du bør satse på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har nok vært utsatt for ei gedigen luremus. 

Anonymkode: 8ad2a...de6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sa du noe da? Det naturlige hadde vært å svare ærlig.

"Jeg forventer aldri sex på første eller andre date, men så pleier ikke kvinner flest å bombardere meg med nakenbilder heller. Det er et veldig stort misforhold mellom signalene du sender og hvordan du reagerer nå, og jeg har faktisk aldri vært borti det før hos voksne kvinner".

Hadde hun vært sjenert eller bare trukket seg stille tilbake hadde det vært noe annet, men om hun himler med øynene som om du er en idiot, så hadde jeg satt henne på plass. 

Anonymkode: 26bfa...6e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Minesveiper skrev:

Virker som hun leker litt med deg ts. Hun høres ikke ut som en du bør satse på.

Eller bare en som prøver deg, og du tryner i startgropen :)  Jeg ville heller fundert og testet ut en slik kvinne eller en ONS en. Ikke sikkert det blir vellykket, men det koster meg bare tid, og det kan jeg investere litt i.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper
2 minutter siden, Duftavsommerregn skrev:

Eller bare en som prøver deg, og du tryner i startgropen :)  Jeg ville heller fundert og testet ut en slik kvinne eller en ONS en. Ikke sikkert det blir vellykket, men det koster meg bare tid, og det kan jeg investere litt i.

Hvis du liker den type oppførsel fra damer så kjør på. Varsellampene blinker for meg i alle fall og jeg hadde holdt meg unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Minesveiper skrev:

Hvis du liker den type oppførsel fra damer så kjør på. Varsellampene blinker for meg i alle fall og jeg hadde holdt meg unna.

kjenner en dame fra ungdomstiden som gikk for dette, hun viste seg å være en solid støkke kvinne som lever i et forhold den dag idag. Så ikke døm for tidlig er mitt råd, selv om det tilfellet i denne tråden var litt drøyt. Men jeg skal stille med et åpent sinn ovenfor alle kvinner jeg treffer og sosialiserer med. Men naiv? Den tiden er nok passert med mange år.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper
8 minutter siden, Duftavsommerregn skrev:

kjenner en dame fra ungdomstiden som gikk for dette, hun viste seg å være en solid støkke kvinne som lever i et forhold den dag idag. Så ikke døm for tidlig er mitt råd, selv om det tilfellet i denne tråden var litt drøyt. Men jeg skal stille med et åpent sinn ovenfor alle kvinner jeg treffer og sosialiserer med. Men naiv? Den tiden er nok passert med mange år.

Joda, jeg er med på at det kan være varienter av dette. Jeg føler egentlig at dette er en ****** tråd, men hvis damen begynner å bli frempå, og hun tørjokker deg så er det noe galt når hun blir lettere sjokkert av at man prøver seg.

Det er helt greit å ombestemme seg når sex har lagt litt i luften fordi man har snappet frekt og freidig, men jeez, det scenarioet ts snakker om er ikke noe man opplever med en normal oppegående dame.

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Minesveiper skrev:

Joda, jeg er med på at det kan være varienter av dette. Jeg føler egentlig at dette er en ****** tråd, men hvis damen begynner å bli frempå, og hun tørjokker deg så er det noe galt når hun blir lettere sjokert av at man prøver seg.

Det er helt greit å ombestemme seg når sex har lagt litt i luften fordi man har snappet frekt og freidig, men jeez, det scenarioet ts snakker om er ikke noe man opplever med en normal oppegående dame.

Kan jo være at hun skulle teste ut "hesten" men satte seg i sadelen og fant ut, pokker ta dette er et esel og bakket ut :):) 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

... så whos the assholes really! Var det jeg skulle fram til.

Og til ts fordi en jente viser deg kroppen sin betyr det ikke st det er greit at du tar på den. Selvom hun setter seg på fanget ditt betyr det ikke at hun vil knulle deg. Med din logikk så tenker du som en voldtektsmann "fordi hun var lettkledd ba hun jo om det". 

Anonymkode: 5d60a...861

Jeg tror Ts må forstå at det er en stor forskjell mellom å sende dirtysnaps og det å faktisk ha sex. Når det gjelder hva hun gjorde da de møttes, kan det hende at hun ville teste deg.. (idk, bare en tanke). Uansett, er det bra at han stoppet og greide å tenke med sitt andre hode også.

2 timer siden, Duftavsommerregn skrev:

Er vel mer at hun søker nærhet og bekreftelse, men ikke ønsker å gi deg sex i sin rene form før hun er trygg på deg, og at det fører til et mer forpliktende forhold? Vanskeligere er det faktisk ikke, men at det er særlig smart av henne? Neppe.

Dette kan faktisk godt hende er sant. Det kan være vanskelig å forstå hvordan andre tenker iblant.

3 timer siden, Ari Loys skrev:

"Oppmerksomhetshorer" og "voldtektsspekulanter" kaller man sånne. Nå går hun sikkert rundt og forteller vennene sine at du seksuelt trakasserte henne, og dermed oppnår hun enda mer oppmerksomhet. Hun er sikkert ikke fremmed for å levere inn en falsk anmeldelse i ny og ne heller.

Du er flink til å tenke negativt om andre.

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bør legge til at vi begge er i siste halvdel av 30-åra. Da jeg var i 20-åra, var det mere vanlig at jenter var usikre i forhold til sex og gjerne trakk seg underveis. Men nå er jeg (vi) begge to godt voksne, og jeg er vant til at de fleste damer på min egen alder ikke gidder å gå rundt grøten og ganske avslappet på å ha sex hvis det først er tenning der. 

ts

Anonymkode: 5312f...87d

Jeg så for meg at hun var en usikker jente rundt 20-års alderen. Er litt overraskende å tenke at hun er snart 40, med den historien din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.5.2017 den 23.20, AnonymBruker skrev:

 Sender dere jenter nakenbilder og dirtytalk til en fyr, spør om han blir hard av å se på dere etc., uten at det er meningen å bygge opp til sex?

Nei, vi gjør ikke det hvis ikke vi vil fucke opp hodet ditt da....høres ut som crazy making. Slemt gjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.5.2017 den 19.12, Duftavsommerregn skrev:

Kan jo være at hun skulle teste ut "hesten" men satte seg i sadelen og fant ut, pokker ta dette er et esel og bakket ut :):) 

Signerer. Man skal alltid klemme litt på pakka før man bestemmer seg for å åpne den eller ikke. Kanskje hun syns tissen din virka for liten og backet ut, for alt vi vet. 

Anonymkode: 5d60a...861

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Merkelig oppførsel av ei voksen dame. Mulig hun syns det er gøy å tease og bare det. Ser noen drar inn voldtekt og fæle mannen og så videre her, men vet du hva, jeg hadde faktisk ventet meg sex også. Helt greit at hun ikke vil, men snålt å sette opp en overrasket mine og ikke skjønne at du forventet sex. Litt umoden den her kanskje. 

 

Mye teite folk der ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...