Gå til innhold

Hva er den perfekte omkrets på en penis ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, kattepusen skrev:

du vet at man kan se på anonymkoden om det er TS som skriver det, sant? 

Hva så?

Anonymkode: 539de...5bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva så?

Anonymkode: 539de...5bd

så når ts selv skriver "min penis er så og så stor".......... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, kattepusen skrev:

så når ts selv skriver "min penis er så og så stor".......... 

Folk kan ikke dikte opp ting.

Anonymkode: 539de...5bd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16-18 cm

 

Dame 32

Anonymkode: fa36f...87a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Folk kan ikke dikte opp ting.

Anonymkode: 539de...5bd

Så klart, men hvorfor skulle kvinner, hvor de aller fleste ikke bryr seg særlig om penis en gang, gidde å starte 100vis av tråder om dem? 

Tro du meg, dette er mannfolk, som ikke gidder å høre på hva kvinner sier, for kvinner lyver 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, kattepusen skrev:

Så klart, men hvorfor skulle kvinner, hvor de aller fleste ikke bryr seg særlig om penis en gang, gidde å starte 100vis av tråder om dem? 

Tro du meg, dette er mannfolk, som ikke gidder å høre på hva kvinner sier, for kvinner lyver 

For å gjøre menn usikre? 90% av dette forumet er folk som kjeder seg.

''Tro du meg, dette er mannfolk, som ikke gidder å høre på hva kvinner sier, for kvinner lyver''

Jeg synes det er veldig barnslig holdning fra din side.

Anonymkode: 539de...5bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

For å gjøre menn usikre? 90% av dette forumet er folk som kjeder seg.

''Tro du meg, dette er mannfolk, som ikke gidder å høre på hva kvinner sier, for kvinner lyver''

Jeg synes det er veldig barnslig holdning fra din side.

Anonymkode: 539de...5bd

Det er ikke en holdning, det er det jeg er blitt fortalt på dette forumet. Av mannfolk. 
Jeg er flere ganger blitt fortalt at jeg LYVER, når jeg sier at de aller fleste kvinner ikke bryr seg om størrelsen, så lenge mannfolka vet å bruke det de har. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, kattepusen skrev:

Så klart, men hvorfor skulle kvinner, hvor de aller fleste ikke bryr seg særlig om penis en gang, gidde å starte 100vis av tråder om dem? 

Tro du meg, dette er mannfolk, som ikke gidder å høre på hva kvinner sier, for kvinner lyver 

Skal ikke påstå at du lyver,men hvordan vet du at de fleste kvinnfolk ikke bryr seg om størrelsen? Og hvorfor er dere så ivrige etter å fortelle at ingen kvinner snakker om menns størrelse, og henger ut menn med liten ? Er det dårlig samvittighet ? skjemmes dere så jævlig over de medsøstre som gjør det ,at dere bare benekter sannheten?Hvis akkurat du ikke er av den typen ,så er det bra :) men du skal ikke føle at du trenger å ta ansvar ovenfor dem som faktisk gjør det....alle vet jo at det skjer i større eller mindre omfang. i noen venninne gjenger skjer det ofte , mens i andre helt sikkert mer sjelden.Poenget er at dere mister all troverdighet i enhver diskusjon om temaet .

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Kenneth39 skrev:

Skal ikke påstå at du lyver,men hvordan vet du at de fleste kvinnfolk ikke bryr seg om størrelsen? Og hvorfor er dere så ivrige etter å fortelle at ingen kvinner snakker om menns størrelse, og henger ut menn med liten ? Er det dårlig samvittighet ? skjemmes dere så jævlig over de medsøstre som gjør det ,at dere bare benekter sannheten?Hvis akkurat du ikke er av den typen ,så er det bra :) men du skal ikke føle at du trenger å ta ansvar ovenfor dem som faktisk gjør det....alle vet jo at det skjer i større eller mindre omfang. i noen venninne gjenger skjer det ofte , mens i andre helt sikkert mer sjelden.Poenget er at dere mister all troverdighet i enhver diskusjon om temaet .

"Jeg sier ikke at dere lyver, bare at dere ikke har noe troverdighet, og at dere benekter sannheten":fnise:

Anonymkode: 7390c...cdf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Kenneth39 skrev:

Skal ikke påstå at du lyver,men hvordan vet du at de fleste kvinnfolk ikke bryr seg om størrelsen? Og hvorfor er dere så ivrige etter å fortelle at ingen kvinner snakker om menns størrelse, og henger ut menn med liten ? Er det dårlig samvittighet ? skjemmes dere så jævlig over de medsøstre som gjør det ,at dere bare benekter sannheten?Hvis akkurat du ikke er av den typen ,så er det bra :) men du skal ikke føle at du trenger å ta ansvar ovenfor dem som faktisk gjør det....alle vet jo at det skjer i større eller mindre omfang. i noen venninne gjenger skjer det ofte , mens i andre helt sikkert mer sjelden.Poenget er at dere mister all troverdighet i enhver diskusjon om temaet .

Så ALLE kvinner mister troverdigheten, fordi NOEN kvinner rakker ned på menn med liten penis?

Jeg har hørt menn kritisere kvinner for å ha for små eller for store pupper, jeg har hørt menn kritisere kvinner fordi de er for vide. Mister menn troverdigheten i enhver diskusjon om de temaene da? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, kattepusen skrev:

Så ALLE kvinner mister troverdigheten, fordi NOEN kvinner rakker ned på menn med liten penis?

Jeg har hørt menn kritisere kvinner for å ha for små eller for store pupper, jeg har hørt menn kritisere kvinner fordi de er for vide. Mister menn troverdigheten i enhver diskusjon om de temaene da? 

lukter kvinnegruppa Ottar lang vei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kenneth39 skrev:

lukter kvinnegruppa Ottar lang vei

Neitakk. 

Men så greit du svarte på spørsmålet :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke. Har aldri målt penisen til de jeg har hatt sex med. :vetikke:

Anonymkode: d0521...ed5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, kattepusen skrev:

Neitakk. 

Men så greit du svarte på spørsmålet :) 

 

Joda det skjer nok at menn også kritiserer kvinner , men faktisk tror jeg det skjer i mye mindre omfang .Du sier 99% av alle penistråder blir startet av menn ...javel , men hvis kvinner blir like mye kritisert for deres kjønnsorgan , hvorfor er den nesten aldri slike tråder å se?? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

16-18 cm

 

Dame 32

Anonymkode: fa36f...87a

Hva er en for liten penis for deg? Både lengde og omkrets

Anonymkode: 528d9...4c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt sex med mellom 50 og 60 menn. Jeg har vært i flere lange forhold.

-Jeg har aldri målt, eller hørt målene på noen av de penisene.

-Jeg har heller aldri møtt på FOR liten eller for stor. Kun variasjoner over tema.

-Jeg har aldri hengt ut noen for penis.

-Jeg har snakket med venninner om opplevelser som har vært vanskelige, gode, sære e.l fordi jeg har hatt behov for å dele følelsene mine, men har da utlevert mannen så lite som mulig.

Kvinne 45

Anonymkode: d9eab...0df

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

43 minutter siden, Kenneth39 skrev:

Skal ikke påstå at du lyver,men hvordan vet du at de fleste kvinnfolk ikke bryr seg om størrelsen? Og hvorfor er dere så ivrige etter å fortelle at ingen kvinner snakker om menns størrelse, og henger ut menn med liten ? Er det dårlig samvittighet ? skjemmes dere så jævlig over de medsøstre som gjør det ,at dere bare benekter sannheten?Hvis akkurat du ikke er av den typen ,så er det bra :) men du skal ikke føle at du trenger å ta ansvar ovenfor dem som faktisk gjør det....alle vet jo at det skjer i større eller mindre omfang. i noen venninne gjenger skjer det ofte , mens i andre helt sikkert mer sjelden.Poenget er at dere mister all troverdighet i enhver diskusjon om temaet .

Hvorfor er DU så ivrig etter å skape et gedigent problem av noe som i det store og det hele er nokså lite (no pun intended)? Hvorfor ønsker du å få det til å virke som om det er en stor konspirasjon fra både myndigheter (som holder snittet lavere enn det egentlig er), og kvinner (som ønsker store, og bare har seg med små kun for å ha noen morsomheter som de kan dele med venninne sine etterpå)?

Er du såååå miserabel at du ønsker å dra med deg andre ned på ditt nivå av håpløshet? Hva gir denne misjoneringen deg?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sphere skrev:

Hvorfor er DU så ivrig etter å skape et gedigent problem av noe som i det store og det hele er nokså lite (no pun intended)? Hvorfor ønsker du å få det til å virke som om det er en stor konspirasjon fra både myndigheter (som holder snittet lavere enn det egentlig er), og kvinner (som ønsker store, og bare har seg med små kun for å ha noen morsomheter som de kan dele med venninne sine etterpå)?

Er du såååå miserabel at du ønsker å dra med deg andre ned på ditt nivå av håpløshet? Hva gir denne misjoneringen deg?

tja...jeg er bitter .Føler meg dårlig behandlet av (en del) kvinner.Som jeg har sagt før :Selv om du liker å bli hengt ut og ledd av ,så betyr ikke det at alle andre også gjør det .

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt sex med mellom 50 og 60 menn. Jeg har vært i flere lange forhold.

-Jeg har aldri målt, eller hørt målene på noen av de penisene.

-Jeg har heller aldri møtt på FOR liten eller for stor. Kun variasjoner over tema.

-Jeg har aldri hengt ut noen for penis.

-Jeg har snakket med venninner om opplevelser som har vært vanskelige, gode, sære e.l fordi jeg har hatt behov for å dele følelsene mine, men har da utlevert mannen så lite som mulig.

Kvinne 45

Anonymkode: d9eab...0df

Bryr du deg om kroppen til vedkommende?

Dropper du sexen om vedkommende har en jævli daff kropp med mye valker, men fantastisk kjekk utseendemessig?

Anonymkode: 528d9...4c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Kenneth39 skrev:

Joda det skjer nok at menn også kritiserer kvinner , men faktisk tror jeg det skjer i mye mindre omfang .Du sier 99% av alle penistråder blir startet av menn ...javel , men hvis kvinner blir like mye kritisert for deres kjønnsorgan , hvorfor er den nesten aldri slike tråder å se?? ;)

Kanskje fordi menn er for opptatt av å snakke om deres eget kjønnsorgan her på kg? 
Jeg vet bare hva som skjer rundt meg, kan ikke snakke verken for resten av Norge, eller resten av verden. 

Men så er jo jeg ei undretrykket, missbrukt jente som ikke har en rett til å ha en mening om dette, for jeg lyver bare uansett ;) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...