Gå til innhold

Datter sammen med utlending

Fremhevede innlegg

Skrevet
På 17.5.2017 den 22.41, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde gått inn for å bli kjent med gutten. Finnes andre ting å bekymre seg over.

Anonymkode: 4d967...68e

Det jeg hadde bekymret meg mest over er om hun ville ha omskjært barna sine dersom hun fikk guttebarn en gang i fremtiden? Et sånt spørsmål bør avklares så tidlig som mulig synes jeg.

Hva hadde du bekymret deg over da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Dette er krisemaksimering av ypperste sort. Mørk i huden er ikke det samme som vold, tvang etc. Skjerp dere, høneflokk.

Endret av Marina32
skrivefeil
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg innrømmer jeg hadde blitt skeptisk, ønskedrømmen er ikke svigerbarn fra den andre siden av jorden, hverken fra Midtøsten eller USA for den saks skyld, mest fordi jeg ønsker at barna mine skal bosette seg i rimelig grei reiseavstand til oss. Egoistisk ja, men sånn tenker jeg altså. Stor kulturforskjell og religion er heller ikke ønskedrømmen, men vi tar i mot datterens kjæreste like åpent og vennlig om kjæresten heter Ola, Mohammed eller Kristine... 

Så lenge barna våre er lykkelige...

Anonymkode: 2ab4d...62b

Åh, så politisk korrekt du er! Du må være skikkelig stolt av deg selv. En sånn som alle ser opp til du. Eller... En som de fleste av oss jordnære vil kalle naiv. Tror du hadde angret på å ta han imot med åpne armer dersom datteren din hadde blitt banket opp, kontrollert, overvåket og tvunget til sex når som helst på døgnet av Mohammed...

Anonymkode: 0e48e...133

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Åh, så politisk korrekt du er! Du må være skikkelig stolt av deg selv. En sånn som alle ser opp til du. Eller... En som de fleste av oss jordnære vil kalle naiv. Tror du hadde angret på å ta han imot med åpne armer dersom datteren din hadde blitt banket opp, kontrollert, overvåket og tvunget til sex når som helst på døgnet av Mohammed...

Anonymkode: 0e48e...133

Like mye som man hadde angret om datteren ble sammen med Ola Nordmann og han endte opp med å banke henne opp, kontrollere henne, overvåket henne og tvunget henne til sex. 

For øvrig er det større sjanse for å bli i destruktive forhold (enten med etniske nordmenn eller innvandrere) om man er blitt isolert fra familien sin. Å ta avstand fra datterens nye partner er det dummeste du gjør enten du liker han eller ikke. 

Anonymkode: 7da2e...fbd

AnonymBruker
Skrevet

Hadde vært inkluderende og imøtekommende fra første møte. Han er tross alt bare 20 og kom allerede hit som 10-åring. Har nok rukket å bli formet av det norske miljøet på de årene.

Anonymkode: 60935...ad5

AnonymBruker
Skrevet

Denne "liksom" muslimen ville aldri latt en etnisk norsk mann blitt sammen med søsteren sin. Hvorfor skal jeg godta at han skal bli sammen med min datter? Snakk om paradoksalt og motsigende. Huff, nei muslimer må holde seg i hjemlandet sitt der de kan piske de vantro i sin selvutslettende råtne kultur.

Anonymkode: fd302...392

• Liker 1
Skrevet
På 17.5.2017 den 22.25, AnonymBruker skrev:

I dag fikk jeg møte datteren min sin kjæreste for første gang og for å være ærlig er jeg veldig skuffa. Han er fra Midtøsten, bodd her i Norge rundt 10 år. Jeg er veldig usikker på hva jeg burde gjøre, jeg vil jo prøve å snakke til jenta og få henne til å forstå at der er mange flotte norske gutter der ut, at hun ikke trenger gå for en muslim. Jeg blir så bekymret. Hva adde du gjort om datteren din hadde kommet hjem en utlending. 

Anonymkode: 078c5...f68

Det hadde ikke gått i mitt hjem. 

Siden min mor var gift med en utlending. Jeg er gift med en utlending. Så da må pinadø meg dattera finne seg en norsk! 

Neida, hu falt for en utlending hu og. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...