Gå til innhold

Datter sammen med utlending

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, trekk deg unna han så datteren din får se hvilken fordømmende rasist du er. Herregud! Mannen har bodd i Norge i 10 år og er ikke muslim. Likevel er du skuffet og vil ikke bli kjent. KUN pga hudfarge. Bedre om hun kommer hjem med en voldelig etnisk norsk mann med dårlig kvinnesyn? De finnes de og, men du hadde vel jubla. Da er jo mannen hvit i det minste.
Dårlige holdninger finnes i alle farger noe du er ett perfekt eksempel på. Stakkars datteren din.

Anonymkode: d42a0...b25

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hallo! Jeg er troende muslim som ber og leser koranen og må bare innse at Norge er landet jeg kommer til å bo i og må tåle at barna mine kanskje blir gift med noe annet enn det jeg innerst inne ønsker. Hvis en troende muslim som meg klarer det. Klarer du det og! Vi må bare tåle trynene på hverandre :) Lykke til!

Anonymkode: 048c2...01f

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, XbellaX skrev:

Jeg hadde ønsket å bli kjent med gutten, slik jeg hadde uansett om han var fra Volda eller Midtøsten. 

Jeg trodde det stod Voldta

Anonymkode: 2790f...624

AnonymBruker
Skrevet

Du er et stakkarslig menneske Ts.

Anonymkode: 6f2e4...486

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde blitt livredd! Med det kvinnesynet de har... En liten ting hun gjør "galt" (i hans øyne), så er det syre i ansiktet, æresdrap etc. Får de unge ilag, så kidnapper han den en dag og stikker"hjem" med den. Nei, kverk dette forholdet før det får rot!

Anonymkode: a1808...221

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dette blir litt teit 

Anonymkode: 078c5...f68

• Liker 2
Skrevet

Hva med ditt eget kvinnesyn når du ikke kan stole på at en 20 år gammel kvinne kan ta selvstendinge avgjørelser. Hva om hun faktisk vil være sammen med en mann med et tradisjonelt syn på kjønnsroller? En slik en kunne hun lett funnet i bedehusene på Sørlandet også. Uansett mann er det viktigste at du støtter din datter. Tenk om du kutter kontakten og det viser seg at hun får en voldelig mann, som du da ikke lenger kan hjelpe henne fra fordi du allerede har sviktet henne en gang. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde ikke likt det, men kan ikke nekte barna mine å være sammen med den de vil.

Jeg håper bare det aldri skjer, så vi slipper problemer med barn og brudd hvor barnefar tar barnet med til sitt land.

Du kan bare la være å prøve å snakke med datteren din om dette. Det er mye enklere å lære en dau rotte hjernekirurgi. Jeg har nemlig prøvd med en kjæreste datteren min hadde. En svært ustabil norsk gutt, endelig skjønte hun det selv til slutt.

Gjest Elseby13
Skrevet

At drittsekker finnes i alle farger, er vel du perfekt eksempel på, ts.

Hva med å oppføre seg som et normalt oppgående menneske og prøve å bli kjent med gutten?

AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde blitt veldig skuffet. Tror ikke jeg hadde engasjert i å bli kjent med han. Dette med tanke på religion og kvinnesyn. Hadde han ikke være religiøs hadde jeg engasjert meg.

Anonymkode: eee38...b32

Du velger det stikk motsatte av det som er best. Ts bør prøve å bli best mulig kjent med ham, for å danne seg et reelt bilde av hvem han egentlig er, få ham til å bli kjent med henne og familien og skape tillit. Uansett hvordan han er, er det beste måte å sikre best mulig relasjon. Er det behov for formaninger og bevisstgjøring av datter, bør det vare basert på fakta om fyren, ikke fordommer.

Må si dere virker veldig forutinntatte, blir jo umulig for utlendinger å integrere seg pm det er slik vi alke skal møte dem. 

Anonymkode: 3f06f...3eb

• Liker 2
Skrevet

Det kan vel være skummelt ja. Æresvold/drap er totalt uakseptert i vestlige samfunn/kultur, ikke helt så i de islamske. Risikoen er høyere med muslimer, slik er det, samme hvor mye idiotene skriker om rasisme.

Du som forelder bør nok møte gutten, da du med mer livserfaring burde være flinkere til å føle når du har med et råttent eple å gjøre. Også interessant vil det være å vite om guttens mor går rundt i burka og om eventuelle søstre ikke får lov til å tilbringe tid med norske gutter, det bør være en pekepinn på guttens kvinnesyn.

Skrevet

Utlandske gutter er jo dritgode da

AnonymBruker
Skrevet

Det hadde ikke skjedd her. Fått en slik oppdragelse...

Anonymkode: 5f176...e05

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde ikke greid å akseptere det. Ferdig snakka!

• Liker 2
Skrevet
På 17.5.2017 den 22.25, AnonymBruker skrev:

Hva adde du gjort om datteren din hadde kommet hjem en utlending

jeg ville nok tenkt at her har det skjedd en byråkratisk inkurie og kontaktet skatteetaten og UDI.

Hvis du ikke mener på et mer personlig nivå fordi hun for eksempel hadde studerte fem år i utlandet og ikke lenger følte den samme tilknytningen til Norge? Tror jeg ville anbefalt henne å bli i utlandet da, selv om det sikkert ville vært følelsesmessig vanskelig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg innrømmer jeg hadde blitt skeptisk, ønskedrømmen er ikke svigerbarn fra den andre siden av jorden, hverken fra Midtøsten eller USA for den saks skyld, mest fordi jeg ønsker at barna mine skal bosette seg i rimelig grei reiseavstand til oss. Egoistisk ja, men sånn tenker jeg altså. Stor kulturforskjell og religion er heller ikke ønskedrømmen, men vi tar i mot datterens kjæreste like åpent og vennlig om kjæresten heter Ola, Mohammed eller Kristine... 

Så lenge barna våre er lykkelige...

Anonymkode: 2ab4d...62b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, Marina32 skrev:

Utlandske gutter er jo dritgode da

:klo:

Anonymkode: 29e4a...700

Skrevet
På 18.5.2017 den 5.12, AnonymBruker skrev:

Hallo! Jeg er troende muslim som ber og leser koranen og må bare innse at Norge er landet jeg kommer til å bo i og må tåle at barna mine kanskje blir gift med noe annet enn det jeg innerst inne ønsker. Hvis en troende muslim som meg klarer det. Klarer du det og! Vi må bare tåle trynene på hverandre :) Lykke til!

Anonymkode: 048c2...01f

Dette! 

Det handler om å akseptere at man har ulike syn på livet. Lykke til TS og til AB over :)

AnonymBruker
Skrevet
På 17.5.2017 den 22.25, AnonymBruker skrev:

I dag fikk jeg møte datteren min sin kjæreste for første gang og for å være ærlig er jeg veldig skuffa. Han er fra Midtøsten, bodd her i Norge rundt 10 år. Jeg er veldig usikker på hva jeg burde gjøre, jeg vil jo prøve å snakke til jenta og få henne til å forstå at der er mange flotte norske gutter der ut, at hun ikke trenger gå for en muslim. Jeg blir så bekymret. Hva adde du gjort om datteren din hadde kommet hjem en utlending. 

Først så finner du ut om han faktisk er muslim. I motsetning til hva mange tror så er ikke alle fra midtøsten muslimer.

Anonymkode: e768d...a64

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde gjort det jeg kunne, for å ta han godt i mot, og bli godt kjent med han. Jeg regner med at menn, min datter tar med seg hjem, er flotte menn. Og hun var sammen med en fra Somalia i 1 år, er den jeg likte best av de hun var sammen med. Fikk møte foreldrene hans og, flotte mennesker de og.

Anonymkode: 6ed73...81f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...