Gå til innhold

Har du nyttårsforsetter?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Først og fremst skal jeg holde meg frisk, og komme meg på fote igjen. Og så vil jeg selvsagt fortsette å leve sundt :-)

Og finne min store kjærlighet... :hoho:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Og finne min store kjærlighet...  :hoho:

Når jeg tenker meg om så har vel jeg også ett ønske om det.. :roll:

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg skal:

Bli tøffere, med skibakken som et helt konkret eksempel

Bry meg mer om andre

Fullføre et viktig jobbprosjekt

Bli flinkere til å sette ord på mine egne behov

Gjest Litjmæ
Skrevet
Jeg skal:

Bli tøffere, med skibakken som et helt konkret eksempel

Bry meg mer om andre

Fullføre et viktig jobbprosjekt

Bli flinkere til å sette ord på mine egne behov

Wow, det var fint sagt! :klappe:

Jeg har også lyst til å bli tøffere og ikke alltid gjøre som jeg "bør", dvs. alt og litt til... Så skal jeg bli tøffere på håndballbanen! Og så har jeg et mål om at sambo og jeg skal på weekendtur til en europeisk storby i løpet av året og så skal jeg fortsette å være flink med å ikke spise godis i ukedagene!

Gjest Purple
Skrevet
Blir vel det vanlige det, prøve å spise sunnere og trene mer!  :ler:  Ikke helt lett, men skal ihvertfall prøve å spise godteri og brus kun i helgene. Seriøst har jeg ambisjoner om å gå ned 10 kg.

Høres ut som meg jo! Men klarer det vel ikke i år heller... :roll:

Og så skal jeg prøve å innse at det ikke kommer til å bli noe med han jeg sikler etter likevel... :-(

Skrevet

Mitt er enkelt og greit håper jeg;

- fortsette med trening og sundt kosthold. Dette har nemlig gitt meg økt livskvalitet og glede :-D

Skrevet

Jeg skal fortsette med å være det PERFEKTE mennesket jeg er :hoho: Ellers ingenting...Bevege meg andre steder enn kjøleskapet,sofaen og senga kanskje? hm..... :klø:

Gjest Anonymous
Skrevet
Ingen nyttårsforsetter her. Funker ikke for meg' date=' det.[/quote']

Samme her. Jeg kan like gjerne innse at jeg ikke kommer til å klare å holde løftene før nyttårsaften :ler:

Skrevet

Nei.Klarer ikke holde det alikevel.

Koldbruna :roll:

Skrevet

- Møte vennene mine oftere, også i vinterhalvåret

- Bruke tiden på ting som gir glede, ikke ting jeg gjør for å unngå å få dårlig samvittighet¨

- Jobbe kortere dager enn jeg noensinne har gjort (dvs. ned til 8-timers dager) og bruke tiden på Vesla i stedet

Gjest Gjesten
Skrevet

Eigentleg ikkje, men har innsett siste dagane at eg bør gå opp minst 5 kilo, og minst ein klesstørrelse, så det får vere forsettet mitt...

Skrevet

For første gang på mange år har jeg ikke det. Hva skal jeg skjerpe meg på nå da? Drikker nesten ikke alkohol, røyker kun når jeg er ute (som regel da), spiser ganske så sunt og går turer med hunden. Ja, jeg har vel kommet til det stadium da jeg ikke har noe å skjerpe meg på. For første gang i mitt liv!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...