Gjest Anonymous Skrevet 30. desember 2004 #21 Skrevet 30. desember 2004 * Mer fysisk aktivitet * Et sunnere kosthold *Å bruke mer tid på skole, og mindre på festing *Få meg ekstrajobb *Spare litt penger
Gjest gjest 0 Skrevet 30. desember 2004 #22 Skrevet 30. desember 2004 Ja jeg har alltid nyttårsforsetter, og som regel oppfyller/holder jeg halvparten av dem... :-? Så mine i år blir: - Trene og få en sunnere og slankere kropp (under dette ligger vel å slanke vekk 8 kg) - Ta toget istedet for bilen (sparer både vekt, bil og lommebok) - Flytte sammen med kjæresten min - Være flinkere på skolen enn jeg var i høst - Klare å spare opp litt penger på BSU - Ikke bruke så mye penger på shopping... - Panlegge neste års nyttårsfest mye tidligere Pam
Brunhilde Skrevet 31. desember 2004 #23 Skrevet 31. desember 2004 Jeg vil ned i vekt. Det er vel egentlig ikke et nyttårsfortsett, men et personlig behov. Syns det er greit å starte det nye året med enkelte hensikter, så får vi se hvordan det går...
Mockbamilla Skrevet 31. desember 2004 #24 Skrevet 31. desember 2004 Mitt nyttårsforsett er at jeg skal bli mindre snill. Har hørt flere ganger at jeg er altfor snill :klø: Jeg er vel flinkere til å ta vare på andre enn meg selv. Men det skal det bli slutt på nå! Så får vi se om de klager denne gang også.
Gjest Anonymous Skrevet 31. desember 2004 #25 Skrevet 31. desember 2004 Slutte å spise godteri, begynne å trene. Og slutte å la meg trekkes inn i tåpelige krangler med folk som jeg ikke anser for å være verd å ofre oppmerksomhet på.
Anglofil Skrevet 31. desember 2004 #26 Skrevet 31. desember 2004 Jeg har ett nyttårsforsett om å ikke ha noe nyttårsforsett.. Mvh Yvonne
Gjest Gjesta Skrevet 1. januar 2005 #27 Skrevet 1. januar 2005 Hadde igrunnen ikke tenkt å ha noen fortsett,...men jeg lovet meg selv tidligere i vinter at jeg skal få markerte muskler til april slutter. Og, så skal jeg skjerpe sparingen igjen.
pusla Skrevet 1. januar 2005 #28 Skrevet 1. januar 2005 Jeg skal også ha det mye morsommere i år enn i fjor . Også skal jeg møte drømmemannen!! Jeg har alltid planer om å trene mer da, så det henger liksom bare med på lasset.
Gjest Leola Skrevet 1. januar 2005 #30 Skrevet 1. januar 2005 Ja, jeg har - synes nyttår er en grei tid å legge seg til nye og bedre vaner :-) Røyken har jeg heldigvis kuttet ut for 2-3 å siden, så mitt forbedringspotensiale iår (ehh... begynner imorgen) blir følgende: Få med mannen på minst 2 lange spaserturer i uken Fortsette å sykle/gå til jobben - året rundt Kutte ut all halvfabrikat (mat) Så og si kutte ut all bruk av sukker Fortsette trenden hjemme med masse frukt og grønt Slutte å kjefte på ungene for bagateller Være mer positiv Nyte hver dag av livet mitt mer (+ 2 veldig personlige ting)
Malou Skrevet 1. januar 2005 #31 Skrevet 1. januar 2005 Nei jeg har ikke tro på nyttårsforsetter. Jeg har selvfølgelig (?) områder jeg ønsker å forbedre eller endre på, men dette er ikke noe spesielt i forbindelse med at vi går inn i et nytt år.
Gjest Anonymous Skrevet 1. januar 2005 #32 Skrevet 1. januar 2005 Jeg skal bli mere ego...... ta mer vare på meg selv i tillegg til å ta vare på andre. Og så skal jeg fortsette i det sporet jeg er inne i som gjør at klærne i skapet mitt passer bedre og bedre.
Annie Skrevet 1. januar 2005 #33 Skrevet 1. januar 2005 Jeg skal være mere sammen med datteren min. Leke mer og jobbe mer med skolearbeidet hennes. Mer kvalitetstid rett og slett!
Gjest Anonymous Skrevet 2. januar 2005 #34 Skrevet 2. januar 2005 Nope... Ender bare med at de ikke gjennomføres og jeg for dårlig samvittighet.
Nigella Skrevet 2. januar 2005 #35 Skrevet 2. januar 2005 - Opprettholde gode treningsrutiner. - Rette opp kostholdet som er gått helt på trynet i jula. - Tenke litt mere på meg selv uten å få dårlig samvittighet. Dvs mindre dumsnill... Alt annet tar jeg i små steg
Wayah Skrevet 6. januar 2005 #37 Skrevet 6. januar 2005 To stykker: Komme til bunns i skittentøyshaugen, som jeg aldri har hatt tid til midt i flytting, skole og jobbing, og: Bli flinkere til å prioritere riktig med tanke på tida mi. Jeg fikk dårligere karakterer enn jeg håpte på til jul, fordi jeg tok på meg ALT for mye i høst, og det må jeg ordne opp i. Tror faktisk de er oppnåelige jeg :-) Lykke til alle dere andre som også har forsetter! Håper dere klarer alt dere setter dere fore
Sommerfugl83 Skrevet 6. januar 2005 #38 Skrevet 6. januar 2005 Nope har ingen nyttårsforsetter..... Lever livet mitt så godt jeg kan uansett
Samantha Skrevet 6. januar 2005 #39 Skrevet 6. januar 2005 Jepp, to stk: - Ikkje ete chips kvar dag - Begynne å bruke tanntråd
Veslejenta Skrevet 6. januar 2005 #40 Skrevet 6. januar 2005 Har selvfølgelig lyst til å komme i bedre form, bli tynnere osv, men akkurat nå sitter jeg og spiser sjokolade. Men har kjøpt årskort på treningssenter, så skal snart begynne å trene igjen. Ellers har jeg tenkt å ta bedre vare på meg selv, ved å gå til hudpleier slike ting. Akkurat den blir nok ikke så vanskelig å holde.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå