Gå til innhold

Har du nyttårsforsetter?


Gjest LoisLane

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fungerer sjelden hos meg heller. Grunnen er nok at jeg plutselig skal legge om hele livsstilen og da blir det fort for mye.

Derfor har jeg ETT nyttårsforsett: Vaske klær :ler:

Jeg skal ikke la det hope seg opp klesvask lenger. Og når det er i boks, så tror jeg kanskje at andre ting løser seg litt lettere uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg klarer ikke holde dem, og hater den påfølgende dårlige samvittigheten.

Jeg forandrer på ting etterhver som det er nødvendig, uansett hvilken tid på året det er.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp!!!

Ta vitaminer daglig! :tommelsmil:

Den skal ikke være så vanskelig å få til. Kan ikke sette for høye mål, hehe! :tunge1:

Ellers skal jeg ha mye mer gøy i 2005 enn i 2004! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal bli flinkere til å komme meg ut og gjøre ting jeg har lyst til, i stedet for å sløve hjemme.

Synes nyttår er en finfin anledning til å tenke gjennom mål&mening, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine nyttårsforsetter er at jeg skal bli mer ansvarsbevisst, og at jeg skal være enda snillere mot kjæresten min i året som kommer...

Og så skal jeg ha masse moro i året som kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er superoriginal i mitt nyttårsforsett i år: skal se grei ut i bikini til sommeren:) (Men så er jeg superhøygravid på overtid nå, og gleder meg veldig til å komme tilbake til normaltilstand igjen...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Devil's Spawn

Henge mer på KG, drikke mer øl, være flinkere med å sette på kaffetrakteren når jeg trenger kaffe, se mer på sportsendinger på TV, se mer på trashy reality-serier, svare alle på data-forumet som har spørsmål med:"Søk på google", få flere innlegg slettet av moddene, være flinkere med å skjelle ut gamle damer som går for sakte, svare foreleserne som ikke har peil og skjelle de ut, gjøre så mye faenskap at jeg blir kastet ut av skolen, skjelle ut minst en FrP-er i uka...

Ja mye jeg kunne ha nevnt. Vet ikke om jeg klarer å leve opp til alt, men skal gjøre så godt jeg kan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vel det vanlige det, prøve å spise sunnere og trene mer! :ler: Ikke helt lett, men skal ihvertfall prøve å spise godteri og brus kun i helgene. Seriøst har jeg ambisjoner om å gå ned 10 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Jepps. I år gikk jeg ned ca 25% av kroppsvekten jeg

hadde da året startet fordi jeg endelig fikk ut fingeren

og begynne å trene igjen. Så neste år skal jeg bare

holde vekten (og kvitte meg et par julekilo da).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har ingen nyttårsforsetter. Derimot skriver jeg ned ønsker og tanker for det nye året, titter tilbake på fjorårets ønsker og ser om de ble oppfylt og skriver en liten oppsummering av året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri spesielle nyttårsforsetter, jeg har alltid mål for meg selv .

:)

Men noe jeg har sagt jeg skal være flinkere til på nyttår.. ( for da er julestria og matorgie tiden over)

- Trene mer / bedre kosthold

- Være flinkere til å pleie meg selv

- Lære meg si NEI ( ikke være dumsnill)

- Røyke mye mindre

- Gjøre mer spennende ting sammen med kjæresten min ( weekendturer /se og oppleve andre steder og, gåturer, rollerblading, Mer sosiale greier oss imellom og mindre data)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...