Gå til innhold

Hvordan vet jeg om jeg er forelsket i han?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har i det siste datet en mann som jeg er så ufattelig tiltrukket av. Jeg skjelver i knærne bare jeg ser han (og faktisk tenker på han). Jeg forvandles til en 14-år gammel jente som har sommerfugler i magen, fniser, rødmer og klarer ikke å få ut et jævla fornuftig ord. Men, hvordan kan jeg vite at jeg er forelsket i han som person, og ikke bare det ytre? Vi klarer ikke å holde fingrene av hverandre, så når vi er sammen er det full klining (i timesvis!), tafsing, og selvsagt sex.

Jeg er helt åpenbart tiltrukket av hans utseende og sjarm, men hva med resten av personligheten hans? Det er jeg usikker på. Hvordan vet man om man liker hele pakka? :fnise:

Anonymkode: c7b5a...8fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror forelskelse er akkurat de tingene du nevner der! Hva snakker dere om (når det ikke er råklinings eller sex?😂) Du nevner sjarmen, det er en del av hans personlighet. Da er du jo tiltrukket av hele pakka?😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo åpenbart villt forelsket i fyren. Om følelsene holder over tid, og går over i noe dypere, som i å elske ham, det kan jo bare tiden vise.

Anonymkode: addd4...f96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :)

Jeg føler at den seksuelle kjemien er sterk. Men kanskje ikke den andre kjemien? Pratingen f.eks, han sier ikke så mye. Han spør typ: hvordan går det? hatt en fin dag? Og så må jeg holde samtalen i gang (noe jeg ikke er så glad i). Men det kan jo være fordi vi ikke kjenner hverandre så godt enda. Vi rekker på en måte ikke bli kjent, fordi vi hopper på hverandre med en gang. Er redd den ytre tiltrekningen overskygger alt det andre.

Må vel bare se hvordan det går over tid ja.

Anonymkode: c7b5a...8fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt det slik med én person i hele mitt liv og sexen var virkelig heeeelt sinnsykt bra! Jeg trodde jeg var stormende forelsket i fyren, men heldigvis rakk jeg stille meg selv litt på sidelinja for å evaluere skikkelig og innså da at vi var en skikkelig kræsj mtp verdier og kommunikasjon🙈 Tenker fortsatt på ham med litt sommerfugler og magekribling, men et forhold hadde raskt gått skeis.

Det er bare dere som kan finne ut hva som er tilfellet for dere og min erfaring betyr absolutt ikke at det er sånn for alle! Håper din forelskelse varer utover hele fyren og i lang tid fremover - uansett ønsker jeg dere begge masse lykke til og nyt hverandre!! 

Anonymkode: d7f68...0d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt det slik med én person i hele mitt liv og sexen var virkelig heeeelt sinnsykt bra! Jeg trodde jeg var stormende forelsket i fyren, men heldigvis rakk jeg stille meg selv litt på sidelinja for å evaluere skikkelig og innså da at vi var en skikkelig kræsj mtp verdier og kommunikasjon🙈 Tenker fortsatt på ham med litt sommerfugler og magekribling, men et forhold hadde raskt gått skeis.

Det er bare dere som kan finne ut hva som er tilfellet for dere og min erfaring betyr absolutt ikke at det er sånn for alle! Håper din forelskelse varer utover hele fyren og i lang tid fremover - uansett ønsker jeg dere begge masse lykke til og nyt hverandre!! 

Anonymkode: d7f68...0d4

Det er akkurat dette jeg er redd for, og mistenker litt. At jeg blir blendet av den seksuelle kjemien. 

Hvis vi ikke kunne hatt sex en kveld, hadde vi da hatt en fin kveld likevel? Hadde vi hatt nok å snakke om? Hadde kjemien vært der? 

Det må vel bare testes. Men jeg er redd jeg får forhåpninger, og blir skuffet. 

Anonymkode: c7b5a...8fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er akkurat dette jeg er redd for, og mistenker litt. At jeg blir blendet av den seksuelle kjemien. 

Hvis vi ikke kunne hatt sex en kveld, hadde vi da hatt en fin kveld likevel? Hadde vi hatt nok å snakke om? Hadde kjemien vært der? 

Det må vel bare testes. Men jeg er redd jeg får forhåpninger, og blir skuffet. 

Anonymkode: c7b5a...8fa

Kanskje du skal prøve nettopp dette? Ta en kveld ute, spis en middag. :)

Jeg har hatt en sterk seksuell kjemi med en jeg nesten ikke kunne prate med. Så det ganske fort da jeg prøvde å snakke om litt dypere temaer og ting jeg var opptatt av.

Anonymkode: 56aec...6b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du skal prøve nettopp dette? Ta en kveld ute, spis en middag. :)

Jeg har hatt en sterk seksuell kjemi med en jeg nesten ikke kunne prate med. Så det ganske fort da jeg prøvde å snakke om litt dypere temaer og ting jeg var opptatt av.

Anonymkode: 56aec...6b0

Ja må nok prøve det. Men gruer meg til det ettersom jeg er redd kjemien ikke er der. Jeg er sjenert selv, så skylder ikke på han, selvom han ikke er spesielt pratsom selv. Og jeg blir så satt ut av han at jeg ikke klarer å si noe bra, det blir så kleint. Så det er i så fall like mye min feil som hans.

Kanskje vi bare skal ha sex en stund fremover så blir vi kjent i det små, så tør jeg ha en normal samtale med han uten sex en gang i fremtiden :fnise:

Anonymkode: c7b5a...8fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja må nok prøve det. Men gruer meg til det ettersom jeg er redd kjemien ikke er der. Jeg er sjenert selv, så skylder ikke på han, selvom han ikke er spesielt pratsom selv. Og jeg blir så satt ut av han at jeg ikke klarer å si noe bra, det blir så kleint. Så det er i så fall like mye min feil som hans.

Kanskje vi bare skal ha sex en stund fremover så blir vi kjent i det små, så tør jeg ha en normal samtale med han uten sex en gang i fremtiden :fnise:

Anonymkode: c7b5a...8fa

Sikkert ment litt som fleip, men det mener jeg er en dårlig idé. Man kan fint få følelser når man ligger med noen, selv om man ikke har kjemi ellers. Og du kaster jo da kanskje bort tiden din på å date en du ikke passer sammen med.

Anonymkode: 56aec...6b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.5.2017 den 13.22, AnonymBruker skrev:

 

Jeg har i det siste datet en mann som jeg er så ufattelig tiltrukket av. Jeg skjelver i knærne bare jeg ser han (og faktisk tenker på han). Jeg forvandles til en 14-år gammel jente som har sommerfugler i magen, fniser, rødmer og klarer ikke å få ut et jævla fornuftig ord. Men, hvordan kan jeg vite at jeg er forelsket i han som person, og ikke bare det ytre? Vi klarer ikke å holde fingrene av hverandre, så når vi er sammen er det full klining (i timesvis!), tafsing, og selvsagt sex.

Jeg er helt åpenbart tiltrukket av hans utseende og sjarm, men hva med resten av personligheten hans? Det er jeg usikker på. Hvordan vet man om man liker hele pakka? :fnise:

 

Du har jo svaret selv, du er jo forelsket i han. Hva med resten av personligheten hans ? Det må du selv finne ut av, men ingen er perfekte. Bare ikke la deg totalt forblinde av forelskelsen du åpenbart er inne i, det er jo heller ikke problemet, det andre finner du ut av over tid. Klarer du da å overstyre forelskelsen om det ikke er på plass?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.5.2017 den 17.34, AnonymBruker skrev:

Det må vel bare testes. Men jeg er redd jeg får forhåpninger, og blir skuffet. 

Det er jo en del av dette å skaffe seg en livsledsager, man har aldri noen garantier! Men ikke la dette legge bånd på det du faktisk har nå, så tar du nedsidene senere om de kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.5.2017 den 17.34, AnonymBruker skrev:

Det er akkurat dette jeg er redd for, og mistenker litt. At jeg blir blendet av den seksuelle kjemien. 

Hvis vi ikke kunne hatt sex en kveld, hadde vi da hatt en fin kveld likevel? Hadde vi hatt nok å snakke om? Hadde kjemien vært der? 

Det må vel bare testes. Men jeg er redd jeg får forhåpninger, og blir skuffet. 

Anonymkode: c7b5a...8fa

Jeg har også hatt det sånn, en fyr jeg nesten ble helt besatt av :P det var en sinnsyk seksuell kjemi der, følte meg nesten rusa når vi hadde sex og vi klaffa 100% i senga. Rødmet og hjertet gikk i galopp bare han så på meg. Jeg innrømte etter en stund at jeg var dødsforelska i han, men da bare lo han og lurte på hva jeg innbilte meg for noe for "vi hadde jo bare sex". Der og da ble jeg jo knust, men vi fortsatte å møtes for sexen, og jeg innså jo at vi egentlig ikke hadde en shit å snakke om. Bare sånne hverdagslige ting, "hvordan går det" og sånt. 

Hadde vi kommunisert like bra som vi hadde sex tror jeg at vi hadde vært det lykkeligste paret i verden 😂 Men dessverre. Han fikk seg dame for noen mnd siden og jeg regner vel med at de har det like bra i senga som de kommuniserer. 

Med noen er det bare sånn, man kan ha en gnistrende elektrisk kjemi i senga og ha sex i timesvis, for så å ha klein stemning så fort det blir et øyeblikk man skal prate 🙊

Anonymkode: b6273...9f9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...