AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #81 Skrevet 19. mai 2017 På 14. mai 2017 den 15.31, AnonymBruker skrev: Men det er fortsatt mest problematisk at kvinnen er over 35, de fleste studier viser dette. Utrolig hvordan enkelte her inne forsøker å vri sannheten. Det er mange som har flere problemer med å bli gravide etter 35, det gjelder i størst grad for kvinner men også for mange menn. Dessuten er det kvalmt hvordan folk går etter folk fordi de er yngre, det gjelder både menn og kvinner. Anonymkode: 66064...578 Dette stemmer absolutt ikke! Jeg er så lei av denne generaliseringa menn kommer med angående kvinners fertilitet. Menn har selv en dalende fertilitet pluss at man eldes forskjellig. 35 år+ er ingen alder for kvinner å få barn idag. Anonymkode: bc5d9...15f 3
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #82 Skrevet 19. mai 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette stemmer absolutt ikke! Jeg er så lei av denne generaliseringa menn kommer med angående kvinners fertilitet. Menn har selv en dalende fertilitet pluss at man eldes forskjellig. 35 år+ er ingen alder for kvinner å få barn idag. Anonymkode: bc5d9...15f Les litt biologi, det er ikke akkurat noen nyhet at kvinner generelt har større problemer med å få barn etter 35-40. Det gjelder for så vidt menn også, men altså i større grad kvinner. Anonymkode: 66064...578 1
Gjest Overrasket Skrevet 19. mai 2017 #83 Skrevet 19. mai 2017 På KG et det kun lov å være interessert i folk innen +/- 3 måneder fra egen alder. Vi vet nemlig best hva som passer for deg, og her blir det ubalanse i forholdet. Du må nok ta til takke med en kjedelig 36-åring.
Anglofil Skrevet 20. mai 2017 #84 Skrevet 20. mai 2017 Tråden er ryddet for brukerdebatt og personangrep, samt svar til dette. Yvonne (mod)
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #85 Skrevet 21. mai 2017 Jeg er en 26 år gammel mann som synes kvinner i tredveåra er flotte, så jeg ville lett kunne ha blitt sammen med ei på 30+ . Anonymkode: dc480...450 1
Gjest Snuppi Skrevet 21. mai 2017 #86 Skrevet 21. mai 2017 Du må for all del ikke ytre at du vil en yngre mann på kg, ts. Det er ikke alle som takler å høre at noen kvinner velger yngre menn enn dem selv. Usikkerheten kommer frem og alt oppgulpet kommer over deg.
hocane Skrevet 21. mai 2017 #87 Skrevet 21. mai 2017 Alle menn er forskjellige. Hvis jeg snakker for meg selv vil det å ha en eldre dame føles rart og kleint. 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #88 Skrevet 21. mai 2017 38 minutter siden, hocane skrev: Alle menn er forskjellige. Hvis jeg snakker for meg selv vil det å ha en eldre dame føles rart og kleint. Hvorfor i all verden er det "kleint" med ei eldre og noe mer moden kvinne? For mitt vedkommende så synes jeg de over tretti er mer kvinner, mens mange under tretti er mer jenter. Jeg synes vokse, modne og reflektere kvinner er dødsheite. Det spiller ingen rolle om hun har en rynke eller to som de unge ikke har. Jeg ville følt meg tryggere med ei som syntes jeg var ung og deilig. Dersom vi er i samme livssituasjon (barnløse, tynne osv) så ville jeg lett ha kjørt på. Litt mer modne damer er som sagt superheite i min verden og bare så det er sagt så er jeg normalvektig og relativt attraktiv selv så min preferanse er ikke bygget på noen form for desperasjon. (Fortsatt mann 26 som svarer her) Anonymkode: dc480...450 2
hocane Skrevet 21. mai 2017 #89 Skrevet 21. mai 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor i all verden er det "kleint" med ei eldre og noe mer moden kvinne? For mitt vedkommende så synes jeg de over tretti er mer kvinner, mens mange under tretti er mer jenter. Jeg synes vokse, modne og reflektere kvinner er dødsheite. Det spiller ingen rolle om hun har en rynke eller to som de unge ikke har. Jeg ville følt meg tryggere med ei som syntes jeg var ung og deilig. Dersom vi er i samme livssituasjon (barnløse, tynne osv) så ville jeg lett ha kjørt på. Litt mer modne damer er som sagt superheite i min verden og bare så det er sagt så er jeg normalvektig og relativt attraktiv selv så min preferanse er ikke bygget på noen form for desperasjon. (Fortsatt mann 26 som svarer her) Det er kleint pga biologi. En mann er ment til å være den sterke, dominerende figuren i et forhold. Dersom en kvinne er eldre, har mer livserfaring og at på til har flere ressurser enn mannen sin, noe som ofte skjer er at hun går lei av mannen og vil naturlig på grunn av biologiske grunner prøve å finne en bedre, sterkere, mer ressursfull mann som kan forsørge henne bedre.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #90 Skrevet 21. mai 2017 6 minutter siden, hocane skrev: Det er kleint pga biologi. En mann er ment til å være den sterke, dominerende figuren i et forhold. Dersom en kvinne er eldre, har mer livserfaring og at på til har flere ressurser enn mannen sin, noe som ofte skjer er at hun går lei av mannen og vil naturlig på grunn av biologiske grunner prøve å finne en bedre, sterkere, mer ressursfull mann som kan forsørge henne bedre. Hmm, interessant. Jeg er sub så jeg liker kvinner med takk i og trives i forhold hvor kvinnen er alpha så jeg det nok litt annerledes enn du gjør. Bare så det er sagt så mener jeg samme livssituasjon altså, det er ikke snakk om sugarmama her Anonymkode: dc480...450
hocane Skrevet 21. mai 2017 #91 Skrevet 21. mai 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hmm, interessant. Jeg er sub så jeg liker kvinner med takk i og trives i forhold hvor kvinnen er alpha så jeg det nok litt annerledes enn du gjør. Bare så det er sagt så mener jeg samme livssituasjon altså, det er ikke snakk om sugarmama her Som jeg sa i innlegget mitt alle menn er forskjellige. Dette er hva jeg føler, har ingen problem med eldre kvinner i forhold som konsept. Men jeg personlig ville ikke datet en eldre dame, sannsynligvis. Nå er jeg så heldig å ha en fantastisk 5 år yngre dame i livet mitt akkurat nå, jeg er 25 hun er 20. 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #92 Skrevet 21. mai 2017 1 time siden, hocane skrev: Som jeg sa i innlegget mitt alle menn er forskjellige. Dette er hva jeg føler, har ingen problem med eldre kvinner i forhold som konsept. Men jeg personlig ville ikke datet en eldre dame, sannsynligvis. Nå er jeg så heldig å ha en fantastisk 5 år yngre dame i livet mitt akkurat nå, jeg er 25 hun er 20. Så du falt for henne kun pga alderen hennes, ikke henne som person? Må jo være slik når du virker så rigid på alder... Anonymkode: bc5d9...15f 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #93 Skrevet 21. mai 2017 1 time siden, hocane skrev: Det er kleint pga biologi. En mann er ment til å være den sterke, dominerende figuren i et forhold. Dersom en kvinne er eldre, har mer livserfaring og at på til har flere ressurser enn mannen sin, noe som ofte skjer er at hun går lei av mannen og vil naturlig på grunn av biologiske grunner prøve å finne en bedre, sterkere, mer ressursfull mann som kan forsørge henne bedre. Det er ikke så sort hvitt som du her beskriver det. Du kan ha ei brøytete, dominerende dame på 20 og ei mer beskjeden og yndig dame på 36...Ei på 20 kan også ha mer erfaring med menn enn ei eldre. Dette med erfaring, trenger ikke ha med alder å gjøre. Bare se på den danske dokumentar serien : prinsesser fra blokka... Der ei på 16 sier hun har livserfaring som ei på 80...Bare for å ta et eksempel. Anonymkode: bc5d9...15f 2
Gjest sim1234 Skrevet 21. mai 2017 #94 Skrevet 21. mai 2017 På 19.5.2017 den 13.18, AnonymBruker skrev: Hvorfor bruker du KG som sjekkearena? Anonymkode: 0c9d2...cc5 Du kan sende sms på privat :😉
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #95 Skrevet 22. mai 2017 På 21.5.2017 den 11.21, AnonymBruker skrev: Jeg er en 26 år gammel mann som synes kvinner i tredveåra er flotte, så jeg ville lett kunne ha blitt sammen med ei på 30+ . Anonymkode: dc480...450 Typisk unge menn. Kvinner på 30 + er jo ikke gamle enda.. Og du er ung nok til å synes at erfaringer med "eldre damer" er spennende. Men slik vil det ikke alltid være. Når du passerer 40 da er ikke begeistringen for eldre kvinner som er 10 år eldre like stor...... Anonymkode: e07a4...752
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #96 Skrevet 22. mai 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Typisk unge menn. Kvinner på 30 + er jo ikke gamle enda.. Og du er ung nok til å synes at erfaringer med "eldre damer" er spennende. Men slik vil det ikke alltid være. Når du passerer 40 da er ikke begeistringen for eldre kvinner som er 10 år eldre like stor...... Anonymkode: e07a4...752 Kun en antagelse fra din side... Anonymkode: dc480...450 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå