Gå til innhold

Vil ha en yngre mann

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, hocane skrev:

Det er veldig, veldig sent å få barn i en alder av 36 år, det er også veldig vanskelig. Men herregud det er ikke alle menn som ønsker seg barn så du har selvsagt greie muligheter for å finne deg en yngre mann.

Mye kommer an på den biologiske alderen også da. Ei kvinne på 36 kan ha en biologisk alder på 26 og bli fort gravid, og ei på 26 kan ha en biologisk alder på 55 og slite med å bli gravid. Jeg er 42 og har fått sjekket min biologiske, som ble 22 år. Dessuten skal man se på mors og bestemors fødealder, kan gjerne gå litt lenger tilbake og. I min familie fikk de barn til langt oppi alder og levde til over 85-90 år. 

Anonymkode: 6ada1...864

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, squidboy skrev:

Nja....Engangsknull kanskje . Men sjeldent noe mer. Menn i den alderen går som oftest for yngre og sprekere damer. Men som sagt det er mulig, men odds are against you :)

Vel, min mann er 5 år yngre enn meg og han gikk for meg. Tenk det! Enn hva med den nye franske presidenten som er sammen med ei som er så mye eldre? Du tror ikke man kan velge noe annet enn bare utseende da? Du høres fryktelig grunn ut. 

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vel, min mann er 5 år yngre enn meg og han gikk for meg. Tenk det! Enn hva med den nye franske presidenten som er sammen med ei som er så mye eldre? Du tror ikke man kan velge noe annet enn bare utseende da? Du høres fryktelig grunn ut. 

skrev jeg sjeldent eller ALDRI NUBBESJANGS at eldre kvinner ikke kan bli sammen med yngre menn ?

jeg har forsatt rett , TS har oddsene mot seg

AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er sjeldent kvinner på død og liv vil vente med barn til de over 30, men menn presser gjerne på for at de skal vente til over 30.

Jeg tror det med barn er hennes aller minste problem når det gjelder å å ha forhold til yngre menn. Faktisk er det snarere en av fordelene hun har dersom hun fortsatt er barnløs fordi hun ikke vil ha barn. 

Anonymkode: 8a6dc...44b

Du tror ikke det og kan være fordi man rett og slett ikke finner seg noen før etter? 

Om hun så ønsker seg barn så er jo det mulig det og. Som sagt er det individuelt. 

Gjest Fox Mulder
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og du er?:)

Anonymkode: 95640...e5f

Født i 86 :)

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, squidboy skrev:

jeg har forsatt rett , TS har oddsene mot seg

Da bør menn over 40 la være med å formere seg ettersom de har ganske stor sjanse for å få avkom med autisme. Det gjelder selv om de ville ha gått for mye yngre kvinner. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da bør menn over 40 la være med å formere seg ettersom de har ganske stor sjanse for å få avkom med autisme. Det gjelder selv om de ville ha gått for mye yngre kvinner. 

nei

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, squidboy skrev:

nei

Jo.

https://www.google.no/amp/www.telegraph.co.uk/men/health/men-leave-fatherhood-until-after-40-and-you-put-your-children-at/amp/

Ellers: "Autism rates also rise with widening gaps between two parents’ ages. The rates were highest when dads were between 35 and 44 years old and their partners were 10 or more years younger. Conversely, rates rose when moms were in their 30s and their partners were 10 or more years younger." 

• Liker 2
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du fremstår nok litt "kort" selv om du ikke forstår forskjellen på to anekdoter og en generell tendens. Dere er nok en del som har mye å hente på at akkurat de selv ikke er fult så interessante som de selv tror i den store sammenhengen ;)

AnonymBruker
Skrevet

Styr unna menn over 40, damer! De har elendig DNA i sæden sin, så eventuelle unger får høy risiko for misdannelser, lav intelligens, og en hel haug fysiske og psykiske sykdommer. Gå etter menn i tidlig 30-årene, så dumpes de når de er 37ish og begynner synge på siste verset :ler: 

Anonymkode: aacdf...92d

• Liker 1
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo.

https://www.google.no/amp/www.telegraph.co.uk/men/health/men-leave-fatherhood-until-after-40-and-you-put-your-children-at/amp/

Ellers: "Autism rates also rise with widening gaps between two parents’ ages. The rates were highest when dads were between 35 and 44 years old and their partners were 10 or more years younger. Conversely, rates rose when moms were in their 30s and their partners were 10 or more years younger." 

det spiller vell ingen rolle, man må vell få lov å date hvem man vil

AnonymBruker
Skrevet
På 12.5.2017 den 23.48, AnonymBruker skrev:

Helsefarlig å få barn etter man er 30? Det er det dummeste jeg har hørt på lenge! Det er jo da folk får barn i disse dager...

Tipper du kommer fra ei bygd med mye innavl, og der damene er bestemødre før de er 40...

Anonymkode: bc5d9...15f

Det finnes beste mødre på 28 år...feks i Romania hvor jenter giftes bort tidlig...leste det i Nrk nyheter.

Anonymkode: e07a4...752

Skrevet
På 12.5.2017 den 22.46, AnonymBruker skrev:

Jeg er 36 år, singel og barnløs. Jeg har lyst å bli sammen med en som er noen år yngre enn meg uten barn. Er det menn i begynnelsen av 30-årene som kunne blitt sammen med en litt eldre dame?

Anonymkode: 0a3a6...8a8

Du er drømmedama for meg, synd vi er like gamle...

AnonymBruker
Skrevet
På 12.5.2017 den 23.41, AnonymBruker skrev:

Det er det alldeles ikke! Selv er jeg velskapt av ei som var i 40 årene, tanta mi var 49 va hun fikk sitt første barn, en velskapt sønn. har flere i familien min ( kvinner ) som fikk friske barn da de var i 40 årene. Mye mer vanlig nå. Halle Berry var 48, Janet Jackson var 50 med sin over ti år yngre mann. 

Hvem som blir gravide handler også om sædkvaliteten på mannen, men det blir det lite snakket om! En eldre mann kan ofte ha dårligere sædkvalitet enn en yngre mann, men det kommer også an på mannen, gener, etc, på samme måte som eggene til kvinner. Noen kvinner er infertile når de knapt er 30, noen kan bli gravide til langt oppi 40-50 årene. 

Fruktbarhet er veldig individuelt.

Anonymkode: bc5d9...15f

Dessverre det hører med til sjeldenhetene at vi kan bli gravide på naturligvis og beholde fosteret etter fylte 40+....vi må nok i de fleste tilfeller ha legeassistert hjelp for å få barn da....

AnonymBruker
Skrevet

Det som er mest ulemper med å ha en yngre mann er at når du nærmer deg overgangsalderen (med bl.a lavere sexlyst) har menn en større tendens til å være utro med yngre damer...leste på kk eller forskning at når det gjelder utroskap er menn rundt  50 år de som er mest utro mot konene sine...hvorfor det...? Min slektning var gift med en 12 yngre mann (hun hadde et vakkert utseende) men da overgangs alderen meldte seg ble de skilt....han fikk seg en yngre dame. Jeg kommer aldri til å velge en yngre mann av redsel for å bli dumpet når jeg passerer overgangsalderen.....

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det som er mest ulemper med å ha en yngre mann er at når du nærmer deg overgangsalderen (med bl.a lavere sexlyst) har menn en større tendens til å være utro med yngre damer...leste på kk eller forskning at når det gjelder utroskap er menn rundt  50 år de som er mest utro mot konene sine...hvorfor det...? Min slektning var gift med en 12 yngre mann (hun hadde et vakkert utseende) men da overgangs alderen meldte seg ble de skilt....han fikk seg en yngre dame. Jeg kommer aldri til å velge en yngre mann av redsel for å bli dumpet når jeg passerer overgangsalderen.....

Kan ikke tenke sånn når man inngår et forhold. Man har aldri noe garanti for noe her i livet og utroskap skjer uavhengig av alder på partner. 

Anonymkode: 0a3a6...8a8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Herregud, det er så fascinerende å sitte her og lese. "Større sjanse for at mannen er utro", "Høyere sjanse for autisme" etc. Jeg vet ikke om folk er bitre eller hva som er greia, men her er det mye syrlighet ute og går. 

Jeg har møtt en rekke flotte par opp igjennom årene hvor hun er flere år eldre. Hun ene var 25 og hadde et barn da hun møtte sin mann på 19 år. De har i dag fått et felles barn og har vært gift i snart 10 år.  En annen er 10 år eldre enn sin mann, de har vært sammen i over 20 år.

Anonymkode: aa3dd...d28

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dessverre det hører med til sjeldenhetene at vi kan bli gravide på naturligvis og beholde fosteret etter fylte 40+....vi må nok i de fleste tilfeller ha legeassistert hjelp for å få barn da....

Synes absolutt kvinner bør gå for yngre menn, det er en god biologisk match! Kvinners fertilitet synker ikke så dramatisk som enkelte skal ha det til. De fleste studier om kvinners angivelig synkende fertilitet fra 35-års alder er basert på studier som begynner bli ganske mange år gamle. Vi snakker "studier" fra 1650-tallet til 1800-tallet.

En større studie fra 2004 viste at 82% av kvinner mellom 35-39 ville bli gravide innen et år dersom de hadde samleie en gang pr uke, sammenlignet med 86% av kvinner mellom 27-34 som hadde samleie en gang pr uke. Ikke store forskjellen, med andre ord. Husk at ofte er det kombinasjonen av kvinne over 35 og mann over 40 som gjør det vanskelig for kvinnen å bli gravid. Dette handler mest om mannens synkende fertilitet. 

Anonymkode: 1bd69...cf5

• Liker 1
Gjest sim1234
Skrevet

Er 31 år og synes alder gjøre ikke noe, bare kjærlighet 😍 +hvis du er interessert bare hyggelig å høre fra deg ❤️ 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes absolutt kvinner bør gå for yngre menn, det er en god biologisk match! Kvinners fertilitet synker ikke så dramatisk som enkelte skal ha det til. De fleste studier om kvinners angivelig synkende fertilitet fra 35-års alder er basert på studier som begynner bli ganske mange år gamle. Vi snakker "studier" fra 1650-tallet til 1800-tallet.

En større studie fra 2004 viste at 82% av kvinner mellom 35-39 ville bli gravide innen et år dersom de hadde samleie en gang pr uke, sammenlignet med 86% av kvinner mellom 27-34 som hadde samleie en gang pr uke. Ikke store forskjellen, med andre ord. Husk at ofte er det kombinasjonen av kvinne over 35 og mann over 40 som gjør det vanskelig for kvinnen å bli gravid. Dette handler mest om mannens synkende fertilitet. 

Anonymkode: 1bd69...cf5

Men det er fortsatt mest problematisk at kvinnen er over 35, de fleste studier viser dette. Utrolig hvordan enkelte her inne forsøker å vri sannheten. Det er mange som har flere problemer med å bli gravide etter 35, det gjelder i størst grad for kvinner men også for mange menn. 

Dessuten er det kvalmt hvordan folk går etter folk fordi de er yngre, det gjelder både menn og kvinner. 

Anonymkode: 66064...578

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...