Gå til innhold

Vil ha en yngre mann

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det er fortsatt mest problematisk at kvinnen er over 35, de fleste studier viser dette. Utrolig hvordan enkelte her inne forsøker å vri sannheten. Det er mange som har flere problemer med å bli gravide etter 35, det gjelder i størst grad for kvinner men også for mange menn. 

Dessuten er det kvalmt hvordan folk går etter folk fordi de er yngre, det gjelder både menn og kvinner. 

Anonymkode: 66064...578

Det er forskjell på å si at det er mest problematisk for kvinner over 35 og å fremstille det som så veldig vanskelig eller risikabelt, for DET er det ikke. Det er faktisk ikke så veldig mye vanskeligere eller risikabelt å bli gravid som 38-åring kontra 28. For de aller, aller fleste friske, normalvektige kvinner går det helt fint å bli gravid melom 35-40. 

For mange kvinner blir barn først et tema når de bikker 33-37 år, og da er det ikke et klokt valg å gå for en mann som kanskje er 38 eller 40 år eller enda eldre. Han vil gjøre det vanskeligere for henne å bli gravid. Finner hun en mann som er i tidlig 30-årene er dette et mye bedre valg. 

Anonymkode: 1bd69...cf5

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
På 12.5.2017 den 22.46, AnonymBruker skrev:

Jeg er 36 år, singel og barnløs. Jeg har lyst å bli sammen med en som er noen år yngre enn meg uten barn. Er det menn i begynnelsen av 30-årene som kunne blitt sammen med en litt eldre dame?

Anonymkode: 0a3a6...8a8

Er det nok helt sikkert...Og om ikke,så trenger en jo ikke å fortvile...Er mann på 39,og barnløs selv,og er jo på vårt beste..Og du er ihvertfall ikke ei kjerring.....Om du ikke finner,så tar du en jevngammel en???.....

Klemm :hjerte:

Endret av Tyrk40
Tillegs info
AnonymBruker
Skrevet
På 14.5.2017 den 15.31, sim1234 skrev:

Er 31 år og synes alder gjøre ikke noe, bare kjærlighet 😍 +hvis du er interessert bare hyggelig å høre fra deg ❤️ 

Hvorfor bruker du KG som sjekkearena?

Anonymkode: 0c9d2...cc5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 36 og opplever at det hovedsaklig er menn i alderen 24-30 som viser meg interesse.. Om de så er ute etter å flørte, en het natt eller flere, date, "holde på" og også forhold...

Opplever i aller høyeste grad at den aldersgruppen er mest tilgjengelig.. 

Jeg ser yngre ut enn jeg er, blir som regel tatt for å være 25-28, vet ikke hvor mye det har med saken å gjøre :ninuskapus:

Anonymkode: 9dfc8...408

• Liker 1
Skrevet (endret)
På 14.5.2017 den 15.31, sim1234 skrev:

Er 31 år og synes alder gjøre ikke noe, bare kjærlighet

Så det ok å date en 5 åring?

Endret av hocane
  • Liker 1
Skrevet
På 12.5.2017 den 22.46, AnonymBruker skrev:

Jeg er 36 år, singel og barnløs. Jeg har lyst å bli sammen med en som er noen år yngre enn meg uten barn. Er det menn i begynnelsen av 30-årene som kunne blitt sammen med en litt eldre dame?

Har det slått deg at det er en grunn til at en slik mann er over 30 år og uten barn? Du tror at du kan endre han, og at dette går seg til, ja sikkert.

Aldersforskjeller trenger ikke betyr mye, men blir den stor kan det fort ende med samlivsbrudd litt senere, og da må du starte helt på nytt igjen, mens mannen som leker med deg fremdeles har sin tid til å finne noen nytt. En trend dette blant eldre kvinner nå, de kommer til å bli skuffet, iallefall veldig mange av de. Noen vil også garantert lykkes.

Skrevet
På 14.5.2017 den 15.31, AnonymBruker skrev:

Men det er fortsatt mest problematisk at kvinnen er over 35, de fleste studier viser dette. Utrolig hvordan enkelte her inne forsøker å vri sannheten. Det er mange som har flere problemer med å bli gravide etter 35, det gjelder i størst grad for kvinner men også for mange menn. 

Dessuten er det kvalmt hvordan folk går etter folk fordi de er yngre, det gjelder både menn og kvinner. 

Alder betyr kanskje ikke så mye når man er i fasen 35 år, men det å sette barn til verden setter også et ansvar til verden som varer til  barnet er minst 20 år. Finner du noen som er 10 år yngre en deg, kommer problemene senere i livet, og da kan de komme hardt og brutalt. Man er faktisk da i to forskjellige faser i livet, der den ene nærmer seg pensjonsalder, og den andre har mange år igjen i yrkeslivet. Da er det ikke alltid at det går like bra. Men det er jo en vurdering man som individ må ta, jeg gjør iallefall ikke dette som singel. Vil finne meg en på omtrent samme alder nå.

AnonymBruker
Skrevet
På 13.5.2017 den 22.44, squidboy skrev:

skrev jeg sjeldent eller ALDRI NUBBESJANGS at eldre kvinner ikke kan bli sammen med yngre menn ?

jeg har forsatt rett , TS har oddsene mot seg

Jeg er kvinne i starten av 30-årene med samme synspunkt som TS, og opplever at det er menn i alderen 20-27 som går etter meg. Jeg vil ha en yngre mann da jeg synes de på 30+ er forferdelig "gubbete", og ikke minst en smule late i senga :P Så det passer meg ypperlig. :) 

Anonymkode: 229c1...333

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Duftavsommerregn skrev:

Alder betyr kanskje ikke så mye når man er i fasen 35 år, men det å sette barn til verden setter også et ansvar til verden som varer til  barnet er minst 20 år. Finner du noen som er 10 år yngre en deg, kommer problemene senere i livet, og da kan de komme hardt og brutalt. Man er faktisk da i to forskjellige faser i livet, der den ene nærmer seg pensjonsalder, og den andre har mange år igjen i yrkeslivet. Da er det ikke alltid at det går like bra. Men det er jo en vurdering man som individ må ta, jeg gjør iallefall ikke dette som singel. Vil finne meg en på omtrent samme alder nå.

Med tanke på at kvinner både lever lengre, og generelt virker sprekere på sine eldre dager, så bør absolutt kvinner velge menn som er 5-10 år yngre av langsiktige grunner. I tillegg dabber sexgiven av for menn allerede i 20-årene, mens kvinner når sin topp rundt 35-40 år. 

Anonymkode: 229c1...333

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Med tanke på at kvinner både lever lengre, og generelt virker sprekere på sine eldre dager, så bør absolutt kvinner velge menn som er 5-10 år yngre av langsiktige grunner. I tillegg dabber sexgiven av for menn allerede i 20-årene, mens kvinner når sin topp rundt 35-40 år. 

ha ha ha det har ikke jeg merket noe til iallefall, så dette tror jeg du faktisk skal slite med å bevise vitenskapelig, det varierer enormt fra person til person. At man lever lengre betyr ikke en dritt, vi snakker om fasen i livet som kommer senere i livet, som pensjonsalderen til kvinnen, mens mannen/kvinnen har 10 år +igjen i yrkeslivet. Det lar seg ikke alltid kombinere når du kommer dit med da to vidt forskjellige livssituasjoner, det kan gå men risikoen er stor.

Skrevet
På 12.5.2017 den 23.02, hocane skrev:

Selvsagt, og det kan godt hende at hun finner en yngre mann også. Jeg bare poengterer at du må være realistisk og ikke altfor skuffet dersom du finner det vanskelig å finne en yngre mann.

Men ja, biologien spiller selvfølgelig inn og menn i den alderen generelt har lyst på barn.

Njææ....ikke nødvendigvis. Har truffet flere menn i den alderen som ikke har nevneverdig lyst på barn.

Skrevet

Den "driven" du har i 20 årene avtar drastisk etter fylte 30 år, ekstremt vanskelig å forklare til de som ikke har opplevd dette selv. Når du passerer 30 år kan du lett få barn til du passerer 40 år, men har du samme "drive" til å tåle motgang, fødsels depresjoner, våkenetter, lange dager og problemer i familielivet de neste 15 årene? Det ender ofte med at den yngste part må ta et mye større løft en de som er litt eldre, og dette vil garantert tære på forholdet så det holder. Finnes sikkert unntak her også, men min erfaring er dette. Jeg kunne fått barn som 40 åring, med en mye yngre kone. Men vet at da måtte iallefall hun ta sin tørn på dette området. Det går bra når man planlegger, men problemet er at det varer i så mange år.... Det sliter ofte forholdet dønn i stykker.

Skrevet
Akkurat nå, Bambidilla skrev:

Njææ....ikke nødvendigvis. Har truffet flere menn i den alderen som ikke har nevneverdig lyst på barn.

Vanvittig kultur vi lever i. Folk har ikke lyst å gjøre det de er biologisk programmert til å gjøre.

Det at unge mennesker ikke vil ha barn for øyeblikket kan jeg forstå, men folk som aldri vil ha barn er uforståelig for meg. Du setter deg selv opp for ulykke. 

Gjest Axl Rose
Skrevet

Er mange menn som går etter eldre damer. Som jeg alltid sier. Alder har ikke en dritt å si når det gjelder ekte følelser og kjærlighet. 

Skrevet
Akkurat nå, hocane skrev:

Vanvittig kultur vi lever i. Folk har ikke lyst å gjøre det de er biologisk programmert til å gjøre.

Det at unge mennesker ikke vil ha barn for øyeblikket kan jeg forstå, men folk som aldri vil ha barn er uforståelig for meg. Du setter deg selv opp for ulykke. 

Hæææ? Hva har nå jeg gjort???

Er da ikke min skyld at flere menn i tredveårene ikke ønsker seg barn.

Skrevet
2 minutter siden, hocane skrev:

Dette er bare tull, de som legger opp til å aldri få barn har innsett at de faktisk ikke klarer å håndtere det, det er en dønn ærlig sak. De går glipp av mye, men får igjen på andre områder. Det verste er de som utsetter dette lengst mulig, fordi de skal "kjøre" i fra seg og leve livet, og passerer 40 år, så skal de ha barn. Uten å forstå at de da er ekstremt utsatt for den arbeidsmengden dette faktisk medfører, og de faktisk ikke er biologisk i den fasen at de håndtere dette godt nok. Da kan fort forhold ryke måneder etter at barnet er kommet til verden.

Når jeg var 24 år kunne jeg herje på byen til sent på natt, så gå på jobb dagen etter uten problemer. Idag? Hadde møtt veggen etter kort tid. Men ingen forstår dette før de har prøvd det, men da er det litt for sent.

Skrevet
5 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Er mange menn som går etter eldre damer. Som jeg alltid sier. Alder har ikke en dritt å si når det gjelder ekte følelser og kjærlighet. 

Men kan fort ha det på forholdet når det skrider frem, det er forskjellen her som ingen kalkulerer inn i regnestykket fordi de mangler erfaringen. Er det da mye begjær og forelskelse som man forveksler med kjærlighet, da ryker forhold fort når bleiskift og våkenetter kommer, og de kommer garantert om det er barn man er ute etter. Det krever enormt med ansvar og arbeid, helt ufattelig mye. Men samtidig gir det mye også, men det forstår man ikke når man innleder dette, eller er midt oppe i det, bare i ettertid når livet brenner ut og man sitter der og varmer føttene i glørne.

AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, Duftavsommerregn skrev:

Men kan fort ha det på forholdet når det skrider frem, det er forskjellen her som ingen kalkulerer inn i regnestykket fordi de mangler erfaringen. Er det da mye begjær og forelskelse som man forveksler med kjærlighet, da ryker forhold fort når bleiskift og våkenetter kommer, og de kommer garantert om det er barn man er ute etter. Det krever enormt med ansvar og arbeid, helt ufattelig mye. Men samtidig gir det mye også, men det forstår man ikke når man innleder dette, eller er midt oppe i det, bare i ettertid når livet brenner ut og man sitter der og varmer føttene i glørne.

Men dette trenger da ikke å noe med alder å gjøre! Arbeidsfordelingen hvis man får barn. 10 år forskjell den ene eller andre veien, er faktisk ikke så mye når man har blitt voksne. Alder er også veldig individuelt. Kjenner ei dame som er sammen med en 12 år yngre mann, men hun både ser og virker mye uyngre enn han.

Anonymkode: bc5d9...15f

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men dette trenger da ikke å noe med alder å gjøre! Arbeidsfordelingen hvis man får barn. 10 år forskjell den ene eller andre veien, er faktisk ikke så mye når man har blitt voksne. Alder er også veldig individuelt. Kjenner ei dame som er sammen med en 12 år yngre mann, men hun både ser og virker mye uyngre enn han.

Det trenger ikke forholde seg slik, du finner alltid unntak. Men er det snittet tror du? Man tar iallefall en stor risiko. Arbeidsfordelingen med store aldersforskjeller er en reell problemstilling, du har garantert ikke samme driven midt i 30 årene som tidlig i 20 årene. Da er du en av de sjeldne om det er tilfellet, og da er det bare å kjøre på :) 

AnonymBruker
Skrevet
På 14. mai 2017 den 15.48, AnonymBruker skrev:

Det er forskjell på å si at det er mest problematisk for kvinner over 35 og å fremstille det som så veldig vanskelig eller risikabelt, for DET er det ikke. Det er faktisk ikke så veldig mye vanskeligere eller risikabelt å bli gravid som 38-åring kontra 28. For de aller, aller fleste friske, normalvektige kvinner går det helt fint å bli gravid melom 35-40. 

For mange kvinner blir barn først et tema når de bikker 33-37 år, og da er det ikke et klokt valg å gå for en mann som kanskje er 38 eller 40 år eller enda eldre. Han vil gjøre det vanskeligere for henne å bli gravid. Finner hun en mann som er i tidlig 30-årene er dette et mye bedre valg. 

Anonymkode: 1bd69...cf5

Tror du har et viktig poeng her. Ofte har det blitt fremstilt at kvinner ikke kan få barn etter den og den alderen, men endel av grunnen handler faktisk om at hun er sammen med en eldre mann, og at det er hans sædkvalitet som er dalende, mer enn at hun ikke er fruktbar lenger.

Anonymkode: bc5d9...15f

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...