Gå til innhold

Ble påkjørt bakfra, jeg mistet lappen og fikk all skyld! ikke forsikring engang


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ble påkjørt bakfra og fikk all skyld tidligere i uka. Fikk beskjed om at jeg ikke får dekket skaden av forsikringen!! Sykt hvordan norge har blitt

Anonymkode: 54601...581

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ingen vitner? 

Anonymkode: ca1be...7af

Det var sivilen som smalt i meg

Anonymkode: 54601...581

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke brems så uforsvarlig neste gang

Helt sykt i norge at man aldri tar ansvar for noe lenger. Bare erklærer seg selv som offer

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var der du helt med vilje bremset slik at de krasjet i deg? Til pass for deg i så fall.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

selvsagt fikk du all skylden! Det var DIN feil, og du som har dritt på draget! Ta straffen, slutt å sutre som en liten drittunge!

Anonymkode: 904dc...807

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fint å få dere som gjørs på kollisjoner vekk fra veien

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var sivilen som smalt i meg

Anonymkode: 54601...581

Din tråd?

 

Anonymkode: 55480...cc5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, skogsvandreren skrev:

fint å få dere som gjørs på kollisjoner vekk fra veien

For en idiot det er som kjører bilen bak. Han kjører altfor nært, spesielt med tanke på den ujevne hastigheten. Han burde miste førerkortet. Og dra seg tilbake til barneskolen for å lære og/å regel

 

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, skogsvandreren skrev:

fint å få dere som gjørs på kollisjoner vekk fra veien

Ved første bråbrems ligger bilen bak allerede for nær. 

Etter den ujevne kjøringen, legger man seg godt bak. 

Så her er det to idioter i trafikken. 

Anonymkode: 0c5c8...c97

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, skogsvandreren skrev:

fint å få dere som gjørs på kollisjoner vekk fra veien

 

Du syntes ikke at du har postet vidoen nok ganger da, både her og på diskusjon.no? TS er samme som trykket på bremsen med sivil bak fordi "den lå så tett" 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, skogsvandreren skrev:

fint å få dere som gjørs på kollisjoner vekk fra veien

Skal vurdere å kjøpe meg kamera selv, har møtt et par slike som han som bråbremser men heldigvis ikke kollidert med de

Anonymkode: b6e0a...16d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge parter i videoen kjørte uforsvarlig. Bilen foran bremset brått uten grunn. Bilen med kamera lå for nærme. Har selv opplevd at  en bil kjørte forbi oss i 80 sone, plutselig bråbremset bilen. Vi hadde heldigvis god avstand, så vi klarte å bremse ned før noe skjedde. Dette gjorde han flere ganger. De andre gangene var vi ganske oppmerksomme på han, så vi kjørte veldig forsiktig og holdt ekstra god avstand. Ingen andre på bilveien da dette skjedde. Han stoppet til slutt, og pappa, som kjørte bilen vi satt i gikk ut i sinne og kjeftet han huden full, og ringte politiet. Han var ikke så tøff i trynet etter det! 

Du har kjørt uforsvarlig. Om du ikke forstår det, så er det like greit at bil lappen din ble tatt fra deg. Når/om du får tilbake lappen, så håper jeg du tenker deg om flere ganger før du gjør noe. Neste gang er det ikke sikkert du er like heldig som denne gangen. Neste gang kan det hende det ender opp med fengsel på drap på familie i andre bilen, små barn osv... Det vil du vel ikke leve med ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chroma

Det er en grunn til at man skal holde god avstand til bilen foran, nettopp fordi man kanskje må bråbremse. (Tenker på videoen i innlegget)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, dillyduzit skrev:

Du syntes ikke at du har postet vidoen nok ganger da, både her og på diskusjon.no? TS er samme som trykket på bremsen med sivil bak fordi "den lå så tett" 

Amen. Dette begynner å nærme seg spamming.

Anonymkode: fcdc9...d07

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble påkjørt bakfra og fikk all skyld tidligere i uka. Fikk beskjed om at jeg ikke får dekket skaden av forsikringen!! Sykt hvordan norge har blitt

Anonymkode: 54601...581

Akkurat til pass for deg om det var en bråbrems for å skremme, og det over hodet ikke var noen hindring foran deg der og da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...