AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #1 Del Skrevet 11. mai 2017 Vi skal ha 10års reunion til høsten, og jeg og noen av jentene har laget facebook arrangement. Merket meg i går kveld at de som ikke var så populære har trykket "kan ikke komme". Dette synes jeg er litt tragisk. Skulle tro de ikke var så forbanna bitre at de ikke gidder å komme? Hadde jeg vært en av de "ukule", så hadde jeg kommet for å bevise at livet mitt ikke er så ukult lengre. Nå virker de bare ekstra tragiske, og jeg merker jeg blir litt irritert faktisk. Som om de sitter og liksom - neei, jeg ble "mobba" litt for 10 år siden, jeg gidder ikke komme på reunionfesten, fordi jeg fremdeles er sur pga det. Altså, serr? Jeg og de jentene jeg laget arrangementet med sitter å både ler og rister oppgitt på hodet... Anonymkode: 94e74...dff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #2 Del Skrevet 11. mai 2017 Hvis de hadde det SÅ fælt, så skulle vi tro de iallefall ville kommet for å bevise at de ikke bryr seg lengre? Synes de virker ganske patetiske nå...Høres sikkert harsh ut, men altså, get over it. Anonymkode: 94e74...dff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 Populært innlegg #3 Del Skrevet 11. mai 2017 Jeg ble ikke engang invitert i vår reunion. Tenk hvordan det føltes? Anonymkode: ac6ad...83d 80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anthrax Skrevet 11. mai 2017 #4 Del Skrevet 11. mai 2017 Her har vi en av mobberne ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Silfen Skrevet 11. mai 2017 Populært innlegg #5 Del Skrevet 11. mai 2017 Hadde jeg vært en av de så hadde jeg heller ikke dukket opp når arrangørene helt klart er megafitter. 253 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 Populært innlegg #6 Del Skrevet 11. mai 2017 De såkalte "ukule" har sikkert bedre ting å finne på enn å tilbringe en kveld med tapere som deg ts. De har sikkert fått seg et liv. Anonymkode: 546f2...f71 219 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 Populært innlegg #7 Del Skrevet 11. mai 2017 Hvorfor gå på et arrangement med mennesker man ikke har særlig kontakt med? De er ikke nødvendigvis bitre. Det er nok bitre folk som ville møtt opp for å bevise at de "kule" tok feil en gang for ti år siden. De kommer nok ikke fordi de rett og slett ikke bryr seg om hva dere "kule" måtte mene om dem etter ti år, så da prioriterer de sine venner og sitt liv i stedet for. Jeg hadde personlig prioritert å vanne gullfiskene mine fremfor å gå på en reunion med folk jeg for ti år siden ikke likte og som jeg i dag ikke kjenner eller prater med. Anonymkode: 34bbf...100 199 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 11. mai 2017 #8 Del Skrevet 11. mai 2017 (endret) - Endret 9. juni 2018 av Hold the door Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Daria Skrevet 11. mai 2017 Populært innlegg #9 Del Skrevet 11. mai 2017 Jeg var en av de ukule på ungdomsskolen, og ser ingen grunn til å dra på reunion. Jeg er ikke bitter, ei heller føler jeg at jeg har noe å bevise på hverken den ene eller den andre måten - jeg bare bryr meg ikke. Hvorfor skal jeg bruke tid nå på å omgås folk jeg ikke hadde noe spesielt godt forhold til den gangen de var en del av livet mitt, og som jeg ikke har sett på over 20 år? 130 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mylian Skrevet 11. mai 2017 #10 Del Skrevet 11. mai 2017 Jeg hadde heller ikke dratt på reunion og jeg var verken kul eller ukul. Hvis man ikke har sett eller snakket med noen på ti år, hvorfor feste med dem? 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Skadeskutt Skrevet 11. mai 2017 Populært innlegg #11 Del Skrevet 11. mai 2017 Hvorfor skulle de være interessert i å tilbringe en kveld med folk som fortsatt både snakker og oppfører seg som fjortisser? De har vel bedre ting å gjøre. 105 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Sphere Skrevet 11. mai 2017 Populært innlegg #12 Del Skrevet 11. mai 2017 Du har jo de som hadde sin "peak" på skolen og drømmer seg tilbake i ny og ne. De sitter gjerne som arrangører av slike reunionfester. Så har du de som har kommet seg videre og ikke gidder å tenke på skolen. De avslår ofte slike innbydelser. 135 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Herr Heftig Skrevet 11. mai 2017 #13 Del Skrevet 11. mai 2017 Hvorfor skal man bruke tid på å møte folk som ikke gir en noe positivt? Jeg var en av de kule på ungdomsskolen, og alle jeg de jeg kan tenke meg å møte er jeg fortsatt venn med og møter når muligheten byr seg. Jeg har ikke noe behov for å møte de jeg har valgt å ikke være venn med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 11. mai 2017 #14 Del Skrevet 11. mai 2017 jeg vet ikke enn gang hvem de kule eller ukule var på min ungdomskole. Reunion går jeg aldri på siden jeg vender aldri tilbake til et sted når jeg er ferdig med det. Akkurat som om jeg er ferdig med en person eller personer så er de døde for meg. Også når man er voksne så slutter man å bry seg om hva som er kult eller ukult. Vel man burde ihvertfall slutte å bry seg om sånt. Med mindre man er ekstremt usikker på seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Nøste~ Skrevet 11. mai 2017 Populært innlegg #15 Del Skrevet 11. mai 2017 Det tragiske her er at du fremdeles bruker ungdomsskole begreper som "de populære", "de ukule" osv. Om jeg hadde vært dem hadde jeg ledd og tenkt at mentaliteten i den gården ikke har kommet seg så mye lengre siden dere gikk på skole sammen 67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg BerntHulken Skrevet 11. mai 2017 Populært innlegg #16 Del Skrevet 11. mai 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi skal ha 10års reunion til høsten, og jeg og noen av jentene har laget facebook arrangement. Merket meg i går kveld at de som ikke var så populære har trykket "kan ikke komme". Dette synes jeg er litt tragisk. Skulle tro de ikke var så forbanna bitre at de ikke gidder å komme? Hadde jeg vært en av de "ukule", så hadde jeg kommet for å bevise at livet mitt ikke er så ukult lengre. Nå virker de bare ekstra tragiske, og jeg merker jeg blir litt irritert faktisk. Som om de sitter og liksom - neei, jeg ble "mobba" litt for 10 år siden, jeg gidder ikke komme på reunionfesten, fordi jeg fremdeles er sur pga det. Altså, serr? Jeg og de jentene jeg laget arrangementet med sitter å både ler og rister oppgitt på hodet... Anonymkode: 94e74...dff Sikker på at det ikke er 1-års jubileum for barnehagen, altså? Skjønner godt at de ikke vil komme, hvis du er eksempelet på hvordan dere "kule" er. Eventuelt har disse ukule skaffet seg et liv siden sist dere så dem. 73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg chouette Skrevet 11. mai 2017 Populært innlegg #17 Del Skrevet 11. mai 2017 Hahaha. Så pinlig å være 26-29 år og fortsatt bruke uttrykk som "kul" og "ukul" 79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinneguide Skrevet 11. mai 2017 #18 Del Skrevet 11. mai 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde jeg vært en av de "ukule", så hadde jeg kommet for å bevise at livet mitt ikke er så ukult lengre. Kanskje de fortsatt ikke er kule? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 11. mai 2017 #19 Del Skrevet 11. mai 2017 (endret) 4 minutter siden, toothfairy skrev: Hahaha. Så pinlig å være 26-29 år og fortsatt bruke uttrykk som "kul" og "ukul" og "serr" denne tråden er nok laget for å provosere. Endret 11. mai 2017 av Antoinette 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raiu Skrevet 11. mai 2017 #20 Del Skrevet 11. mai 2017 Haha etter hva jeg leser i innlegget ditt ville ikke jeg gått på reunion heller hvis jeg var "ukul" Hvorfor bryr det deg så mye at de ikke kommer? Ville du vise dem hvor "kul" du er? Hvorfor tror du de ikke vil komme fordi de er bitre, kanskje de bare driter langt i deg og de andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå