Gå til innhold

Har du kjøpt noe på salg idag?


Lady Lovelylocks

Har du kjøpt noe på salg idag?  

  1. 1. Har du kjøpt noe på salg idag?

    • Ja
      8
    • Nei
      28


Anbefalte innlegg

Nei jeg har jobbet slik at alle andre kan få kjøpe klær på salg! :tunge1:

Men jeg pleier aldri å finne noe på salg uansett, er litt for flink til å alltid rote meg bort i de ordinære varene :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gikk rundt på Karl Johan idag i ca. litt over 2 timer, kjøpte til slutt et par beige støvletter på Wedins til nærmere under halv pris og en V-hals genser på Popin for halv pris...

Ikke dårlig.......pleier som regel å ikke finne noe på salg, men det var unntak idag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt to wok-tallerkener på halv pris.  :)

*sukk* WOK !! :) Vilhavilha!! jeg driver setter sammen mitt egen lille wokverktøykasse om dagen :)

Kjøpte også en turkis høyhalsa genser med glitter i på vero moda idag.. deilig med farger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jepp, har da det :P Vero Moda har veldig mange fine topper på salg. Kjekt at jeg jobber der, for da er jeg den første som får tak i godbitene før de forsvinner :P Og jeg har vært litt av en gribb gitt :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- En svart bh med rosa søyfer og blonder

- en g-string som passer til

- et belte på vero moda med perler på , formet som en blomst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant endelig noe idag. Kjøpte en brun genser på Vero Moda for 50kr. Og to gensere (lilla og turkis) på Cubus. Betalte 148kr tilsammen for de to.

Er godt fornøyd nå, 3 gensere til under 20kr.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest DagnesDiva

Til deg som jobbet på vero moda..

Hvorfor venter du til salget?? du får jo salgsprisen UANSETT..nårpå året med personalrabbbaattten din!?

Kjenner flere som jobber der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

En svart genser og en rødlig/brunlig/gullfarget-topp på Vila og en blå/grønn-halterneck-topp på B*Young. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde planer om å fornye garderoben til de grader i dag, men nei fant ingenting.... Endte opp med en Jean Paul genser som jeg så påss koservativ at jeg sikkert kan bruke den i evig tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg fatt i en grå hettegenser fra JC til 50% avslag, og som jeg hadde sett på fra før. Kupp. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var en runde i butikkene på nyttårsaften. Var utrolig mye klær til halv pris, men jeg endte opp med 2 nydelige ponchoer til full pris... :-? Men de var absolutt verdt pengene!

Man kan virkelig finne godbiter på salg, så det lønner seg å se litt! Men egentlig gleder jeg meg bare til vår- og sommerklærne kommer! De hadde faktisk begynt å få inn noen vårplagg også :P

Skal forresten lete etter noen godtbiter i en veskebutikk hvor jeg har tilgodelapp også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...