Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

For å sitere P3-morgengjengen: Snorkorama. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Perelandra skrev:

Håper du har nok snacs da.

Hehe, stappmett av is allerede! :nordvesta:

• Liker 1
Skrevet

Synes ikke Polen var så verst, jeg.

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke plass for Norge tror dere?

Og hvem vinner? :D 

Anonymkode: ff60e...5f9

Portugal eller Italia vinner. Bulgaria darkhorse. Norge 15 til 20 plass. 

Skrevet (endret)
1 minutt siden, Salka skrev:

Fysj, dette var ikke bra ass. Hun gjør seg nok best som playboymodell. :P 

Bare se men ikke høre? :fnise:

Endret av Perelandra
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Salka skrev:

Fysj, dette var ikke bra ass. Hun gjør seg nok best som playboymodell. :P 

Å jada... Meget veldreid :)

Men ikke så god å synge...

Anonymkode: 87c7f...ef8

Skrevet
Akkurat nå, Perelandra skrev:

Bare se med ikke høre? :fnise:

Haha, ja. Om jeg hadde vært mann. :hoho: 

Skrevet

The white stripes fra Hviterussland?

Skrevet

Denne er så ufattelig slitsom, tror jeg må slå av lyden litt. :P

Skrevet

Liker godt at de synger på morsmålet. Sjarmerende par fra Hviterussland.

• Liker 3
Gjest supernova_87
Skrevet
1 time siden, Salka skrev:

Din skyld! :P Du som begynte! :fnise: sa bare at han hadde kledd kaninører jeg akkurat som han... æææææh sikkert kler blå genser. :fnise: 

Hva man skal gjøre med Karlsen når han ikke brukes? Nei nå altså! Hvem er det som er obskøn nå? :hoho: Du vil ha Karlsen i skapet klar med kaninørene på sånn at du bare kan dra'n frem når du trenger'n du, ja det vil du det! :skratte: 

Drar JEG deg ut på ville veier sier du? Nåh, jeg er en engel! :engel: Dog er kanskje vingene litt sotete da men. :skratte: Og nå ler jeg så pusen på fanget mitt rister! :hoho: 

Du kan ikke skrive sånt! Nå tror kanskje folka jeg er med at jeg er forelska eller noe som ser på telefonen min og gliser sånn (fordi jeg kveler latteren og ikke vil at de skal spør hvorfor jeg ler som en gal og så må jeg fortelle om disse OBSKØNE fantasiene dine!)! :fnise: 

Jeg mente da aldri at det var Karlsen som var i skapet mitt! Og ikke egentlig den duracellkanina heller for den saks skyld!!! For en glattis du har lurt meg ut på! :hoho: Guri, det er jo helt absurd tanke, med en Karlsen på taket, nei i skapet med kaninører! Hadde aldri trodd at du var så drøy :laugh:;) 

Israel: Nei

Polen: Nei

Kviterussland: sjarmerende og søt kjole

Skrevet
7 minutter siden, Jobbermedbarn skrev:

17😊

7 minutter siden, Salka skrev:

17 tror jeg de sa 

Takk :) 

Skrevet

Han norske kommentatoren sa noe om at Hviterussland aldri har vunnet før. Vel, jeg tror ikke de vinner i år heller. :P 

Skrevet

Har tippa på Langoddsen (eller hva søren det heter) at Norge blir blant de 5 beste! :mynona:

Litt moro skal man ha, tenk om jeg vinner penger, haha.

• Liker 1
Skrevet

Litt på siden, men er det aldri noen i ESC-historien som virkelig har fucka opp opptredenen sin, altså tryna i kjoleslepet eller falt ned fra installasjonene på scenen? Eventuelt vært så preget av nerver at det har vært vanskelig å se på? 

Skrevet

Wannabe Adam Levine..

Skrevet
1 minutt siden, Rainstorm skrev:

Du kan ikke skrive sånt! Nå tror kanskje folka jeg er med at jeg er forelska eller noe som ser på telefonen min og gliser sånn (fordi jeg kveler latteren og ikke vil at de skal spør hvorfor jeg ler som en gal og så må jeg fortelle om disse OBSKØNE fantasiene dine!)! :fnise: 

Jeg mente da aldri at det var Karlsen som var i skapet mitt! Og ikke egentlig den duracellkanina heller for den saks skyld!!! For en glattis du har lurt meg ut på! :hoho: Guri, det er jo helt absurd tanke, med en Karlsen på taket, nei i skapet med kaninører! Hadde aldri trodd at du var så drøy :laugh:;) 

Israel: Nei

Polen: Nei

Kviterussland: sjarmerende og søt kjole

:hoho: De tror sikkert du er forelska i Karlsen! :skratte: 

Teeeeenk å skylde på snille, englete meeeeeg! :engel: Hva er best da, Karlsen i skapet eller på taket? :hoho: 

Drøy, jeeeeg? :engel: Jeg har kanskje mine skjulte talenter! :fnise: 

Gjest supernova_87
Skrevet

Jeg ville hørt på Østerrike sin. Ganske chill og feelgood, ville hørt på når jeg gikk kveldstur og følt meg bra. Men med en litt bedre vokalprestasjon da! Han var søt også! Meen tror likevel ikke de går til topps. Er listemusikk for Rainstorm ikke ESC vinner. :P 

Skrevet (endret)
2 minutter siden, Mayah skrev:

Litt på siden, men er det aldri noen i ESC-historien som virkelig har fucka opp opptredenen sin, altså tryna i kjoleslepet eller falt ned fra installasjonene på scenen? Eventuelt vært så preget av nerver at det har vært vanskelig å se på? 

Jeg husker i alle fall at Stig van Eijk som sang for Norge i 1999 hadde tekniske problemer og sang surt. Tror det var noe problemer med lyden på øret.

Endret av Perelandra
  • Liker 1
Skrevet

Tipper Nederland havner høyt på lista.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...