Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke plass for Norge tror dere?

Og hvem vinner? :D 

Anonymkode: ff60e...5f9

Portugal vinner og Norge havner bånn 3.

Anonymkode: 6f725...b9d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke plass for Norge tror dere?

Og hvem vinner? :D 

Anonymkode: ff60e...5f9

Jeg tror det står mellom Portugal, Italia, Belgia og Bulgaria. Utfordrere er Romania, Israel, UK og Moldova og kanskje Ungarn.

Jeg håper Italia eller Bulgaria, men synes egentlig Moldova, Ungarn og Belgia også er bra. 

Norge...Vanskelig, er det mer trøkk i dag så kanskje 10-12...

Håper også vi IKKE gir Sverige 12 i dag...er så lei av det, og i år fortjener de det ikke! 

Skrevet
På Thu May 11 2017 den 23.13, Raptuza skrev:

Ikke Estland????:frkk:

Var min favoritt! ☹

Gjest Sobril
Skrevet

Er det bare meg, eller er Sveriges bidrag utrolig intetsigende, plætt og dårlig i år? Det monotone refrenget skjærer i ørene mine!

Vanligvis har Sverige gode bidrag, men at den nå ligger som nummer fem på betting-listene skjønner jeg ingenting av. INGENTING faktisk :klo:

AnonymBruker
Skrevet

Sverige er vel som regel populære? 

Jeg skal innrømme at det svenske bidraget sitter på hjernen etter å ha hørt det en del på radion. 

Anonymkode: 51ff3...071

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Sobril skrev:

Er det bare meg, eller er Sveriges bidrag utrolig intetsigende, plætt og dårlig i år? Det monotone refrenget skjærer i ørene mine!

Vanligvis har Sverige gode bidrag, men at den nå ligger som nummer fem på betting-listene skjønner jeg ingenting av. INGENTING faktisk :klo:

KUN fordi det er Sverige. Og KUN av samme grunn tror jeg faktisk den kan vinne :P 

Anonymkode: 6f725...b9d

Skrevet
2 timer siden, Rainstorm skrev:

Okei, nå fikk jeg tidenes rareste tanke (nesten i alle fall) helt plutselig! Tenk å ha sex med den typen! :P:fnise: Ikke slemt altså, for det er jo sikkert helt topp det, eller det vil jeg ikke sånn seriøst tenke på, men bare se for dere å skulle være intim med en person som er SÅ gira og SÅ hyper! :bond: 

Nei, nå var jeg skikkelig upassende her! Det bare falt inn i hodet mitt! HYPER-sex. :laugh: 

:hoho: Du kan så si! Kan'ke du sjekke'n opp og teste 'a? :fnise: 

Gjest supernova_87
Skrevet
1 minutt siden, Salka skrev:

:hoho: Du kan så si! Kan'ke du sjekke'n opp og teste 'a? :fnise: 

Haha, liksom! :P Jeg er allerede flau over at jeg kunne lire ut av meg noe sånt jeg! Hvor tok jeg det fra!?!?! :fnise: 

Og når jeg nå skulle trykke "send inn svar", så fikk jeg en ny tanke, og det var at man må helt sikkert føle seg skikkelig vel med sin egen kropp og "dyktighet" under sånn sex! "Dette er jo helt spinnvillt! Du er helt vanvittig deilig! Helt fantastisk, jeg blir bare såååå gira jeg!". :nori::P 

Nei, fysjameg Rainstorm! :fnise: 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper Bulgaria vinner!

Anonymkode: 8033f...03c

Skrevet
2 minutter siden, Rainstorm skrev:

Haha, liksom! :P Jeg er allerede flau over at jeg kunne lire ut av meg noe sånt jeg! Hvor tok jeg det fra!?!?! :fnise: 

Og når jeg nå skulle trykke "send inn svar", så fikk jeg en ny tanke, og det var at man må helt sikkert føle seg skikkelig vel med sin egen kropp og "dyktighet" under sånn sex! "Dette er jo helt spinnvillt! Du er helt vanvittig deilig! Helt fantastisk, jeg blir bare såååå gira jeg!". :nori::P 

Nei, fysjameg Rainstorm! :fnise: 

:hoho: Du fantaserer om hypersex med han du, baaaare innrøm det! :nori::hoho: 

Gjest supernova_87
Skrevet
1 minutt siden, Salka skrev:

:hoho: Du fantaserer om hypersex med han du, baaaare innrøm det! :nori::hoho: 

:hoho: Nå lo jeg skikkelig godt! Det virker jo sånn i alle fall, men jeg gjør jo ikke det!!!!! Og hypersex høres helt feil ut, for da ser jeg bare for meg en duracellkanin, i kostyme og greier som ... ja, du vet! I den grad (og det er jo ikke noen stor grad, det var bare tanker som DU fikk meg til å tenke!) jeg fantaserer om dette så er det helt på et teoretisk nivå, der det er en imaginær kvinne som tar del i akten, ikke meg selv! (Og en imaginær Karlsen også i grunn.) 

:fnise: Nei, nå ble jeg helt fjortizz inni meg! 

Skrevet
3 minutter siden, Rainstorm skrev:

:hoho: Nå lo jeg skikkelig godt! Det virker jo sånn i alle fall, men jeg gjør jo ikke det!!!!! Og hypersex høres helt feil ut, for da ser jeg bare for meg en duracellkanin, i kostyme og greier som ... ja, du vet! I den grad (og det er jo ikke noen stor grad, det var bare tanker som DU fikk meg til å tenke!) jeg fantaserer om dette så er det helt på et teoretisk nivå, der det er en imaginær kvinne som tar del i akten, ikke meg selv! (Og en imaginær Karlsen også i grunn.) 

:fnise: Nei, nå ble jeg helt fjortizz inni meg! 

:hoho: ja skyld på meg du! :hoho: Haha, hypersex med en duracellkanin høres ganske slitsomt ut, ja! Lurer på om han har lue med kaninører på jeg! Det hadde han kledd! 

Håhå, det bor en fjortizz i oss alle! Ler så jeg rister her, hehe! :skratte:. 

Gjest supernova_87
Skrevet
2 minutter siden, Salka skrev:

:hoho: ja skyld på meg du! :hoho: Haha, hypersex med en duracellkanin høres ganske slitsomt ut, ja! Lurer på om han har lue med kaninører på jeg! Det hadde han kledd! 

Håhå, det bor en fjortizz i oss alle! Ler så jeg rister her, hehe! :skratte:. 

Haha! Guri! Hvem er det som fantaserer nå? "Det hadde han kledd"?!? :ohmy::hoho: 

Du begynner jo å fantasere om garderoben hans og alt mulig jo, gått av banen! 

Jeg ler nesten så jeg gråter jeg! For hva skal man liksom gjøre med den duracellkaninen når den ikke brukes, hvis det bare er en kanin da, og ikke Karlsen med kaninører på seg... uff, absurde tanker her nå! Tenk å ha en duracellkanin i menneskestørrelse i ska... nei, NÅ! Nå får du meg ut på de villeste veier her! Whaaaat?? :fnise: 

Skrevet
På 11.5.2017 den 23.33, NordicViking skrev:

Klarer ikke helt den fyren. 

Ikke jeg heller. Han kan ikke alt om musikk. Han tror jo det. Skal han liksom involvere seg i Eurovision Song Contest nå?

Skrevet (endret)
9 minutter siden, Rainstorm skrev:

Haha! Guri! Hvem er det som fantaserer nå? "Det hadde han kledd"?!? :ohmy::hoho: 

Du begynner jo å fantasere om garderoben hans og alt mulig jo, gått av banen! 

Jeg ler nesten så jeg gråter jeg! For hva skal man liksom gjøre med den duracellkaninen når den ikke brukes, hvis det bare er en kanin da, og ikke Karlsen med kaninører på seg... uff, absurde tanker her nå! Tenk å ha en duracellkanin i menneskestørrelse i ska... nei, NÅ! Nå får du meg ut på de villeste veier her! Whaaaat?? :fnise: 

Din skyld! :P Du som begynte! :fnise: sa bare at han hadde kledd kaninører jeg akkurat som han... æææææh sikkert kler blå genser. :fnise: 

Hva man skal gjøre med Karlsen når han ikke brukes? Nei nå altså! Hvem er det som er obskøn nå? :hoho: Du vil ha Karlsen i skapet klar med kaninørene på sånn at du bare kan dra'n frem når du trenger'n du, ja det vil du det! :skratte: 

Drar JEG deg ut på ville veier sier du? Nåh, jeg er en engel! :engel: Dog er kanskje vingene litt sotete da men. :skratte: Og nå ler jeg så pusen på fanget mitt rister! :hoho: 

Endret av Salka
Skrevet
1 time siden, Sobril skrev:

Det er ikke bare deg...Sverige ligger alltid høyt på bettinglistene, rett og slett fordi det er Sverige...Tror dessverre de kommer høyt opp i år også, men jeg har lest en del internasjonale sider og ingen nevner de som vinner...Den er catchy, men altfor mye gjentagelse, ja, og iskaldt, ingen utstråling, og egentlig utrolig kjedelig sceneshow! Men de kommer til å få mye poeng likevel...

Skrevet

Er ESC-folket på plass? Jeg er klar! :hoppe:

Skrevet

Superklar! Håper det går bra for Norge og at det blir en spennende avstemning👍👏🎉

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, hjertesukka skrev:

:essen2::vin::popcorn::kaffekopp::skya:

Du koser deg ser jeg! :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...