Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Sobril
Skrevet
19 minutter siden, Perelandra skrev:

Ungarn er videre, en av mine favoritter

Samme her 😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, Nøste~ skrev:

Visste at Norge kom videre, de er en av de få sangene som faktisk har litt fart i seg blant alle de kjedelige sovesangene i år.

Mange kjedelige ballader i år. Kommer ikke til å se mye av sangene på lørdag. Avstemningen derimot.... det er det som er interessant!  :edie:

• Liker 1
Skrevet

Glad Norge gikk videre! Hadde vært kjipt om vi ikke gikk videre to år på rad. Ikke så spennende låt da, men bedre enn mye annet. 

Å herregud Jan Fredrik på nyhetene, helt spenna gæren jo! Lurer på hva han er høy på. :hoho: Slitsom type, måtte bytte kanal. :fnise: 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Salka skrev:

Glad Norge gikk videre! Hadde vært kjipt om vi ikke gikk videre to år på rad. Ikke så spennende låt da, men bedre enn mye annet. 

Å herregud Jan Fredrik på nyhetene, helt spenna gæren jo! Lurer på hva han er høy på. :hoho: Slitsom type, måtte bytte kanal. :fnise: 

:hoho:
Samme her!

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Salka skrev:

Klarer ikke helt den fyren. 

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, Salka skrev:

Syntes nesten det ble pinlig å se på. Ble litt mye.

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Nøste~ skrev:

Syntes nesten det ble pinlig å se på. Ble litt mye.

Helt enig. Derfor jeg måtte bytte kanal, ble rett og slett flau på hans vegne. Han er bare altfor mye! Han var da ikke sånn da han var dommer i idol, ikke som jeg kan huske ihvertfall. 

Skrevet

jeg håpet Norge ikke skulle gå videre, så vi kunne bli kvitt Jan Fredrik Karlsen!

Skrevet (endret)

.

Endret av stf
Skrevet

Synes den første semifinalen hadde mange flere bedre sanger enn denne runden.

Det var også flere sanger som gikk videre denne gangen som jeg absolutt ikke likte, mens det var andre sanger jeg likte som ikke gikk videre.

F.eks. likte jeg absolutt ikke Danmark, Nederland, Norge og Østerrike. Men jeg er veldig glad for at Romania og Ungarn gikk videre! De var mine storfavoritter denne runden. :)

Makedonia sin skulle jeg ønske gikk videre, det samme med Estland sin. Skulle også likt å ha sett Sveits sin gå videre, den likte jeg også.

AnonymBruker
Skrevet

Kommer NRK-lisensen til å øke om Norge vinner? Krysser fingrene for 2-plass.

Anonymkode: b165f...f8c

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kommer NRK-lisensen til å øke om Norge vinner? Krysser fingrene for 2-plass.

Anonymkode: b165f...f8c

Norge vinner ikke i år. Tror mellom 15 til 20 plass kan være innenfor rekkevidde om alt klaffer. Vinneren blir nok Italia med Portugal og Bulgaria som nærmeste utfordrer. Darkhorses kan bli Belgia eller Armenia. Jeg er rimelig sikker på at det enten blir Italia eller Portugal. 

• Liker 3
Gjest Geirfuglen
Skrevet
6 timer siden, Perelandra skrev:

Romania gikk videre, da blir det joddelei på lørdag også. :nori:

Jeg følger ikke med, men det stod på i bakgrunnen. Så jeg fikk ikke med meg hvem som hadde de ulike låtene. Likevel, denne satte seg på hjernen! Syntes den var utrolig fengende. Selv om den fikk terningkast en, så tror jeg ikke den kommer til å gjøre det så verst.

Skrevet
12 timer siden, tussi84 skrev:

Norge vinner ikke i år. Tror mellom 15 til 20 plass kan være innenfor rekkevidde om alt klaffer. Vinneren blir nok Italia med Portugal og Bulgaria som nærmeste utfordrer. Darkhorses kan bli Belgia eller Armenia. Jeg er rimelig sikker på at det enten blir Italia eller Portugal. 

Helt enig der.

Jeg kommer til å bli veldig overrasket hvis vinneren ikke er en av de to. Skal man dømme ut fra folks meninger på nett er det en av de som må vinne. Husker ikke hvilken side det var, men det var en eller annen stor Eurovision-nettside som hadde en avstemning, og der ledet Portugal med god margin. Italia kom på en god andreplass. Husker dessverre ikke hvem som havnet på tredje, men det har vel kanskje ikke så mye å si.

Men alt kan jo skje når den store kvelden er her. Kanskje har noen et mye bedre show enn den andre, kanskje er det to helt forskjellige grupper med publikum vi har med å gjøre, der den ene halvdelen ikke tilbringer noe tid på nettet for å snakke om og lese om Eurovision, mens den andre gjør det. Så uansett blir det en meget spennende kveld, tror jeg. :) 

Norge har nok ikke sjanse. På den avstemningen jeg snakket om lå Norge på en av de nederste plassene, så det er jo en liten pekepinn i seg selv. Men personlig synes jeg fortsatt at fremførelsen er gørrkjedelig, og sangen i seg selv mangler noe. Den tar seg liksom aldri opp, og sammen med det kjedelige showet er det virkelig ingenting å hente der. Synes jeg da.

Skrevet

Utifra hvordan rekkefølgen er i finalen tipper jeg at Danmark, Romania og Bulgaria fikk mye stemmer i går, og Sverige, Portugal og Belgia fikk mange stemmer i den første semifinalen! Tipper det kommer til og handle om disse og i tillegg faktisk 3 fra "de store"; Frankrike, UK og kanskje aller mest Italia! 

Jeg tror UK kanskje kommer til å stjele en del stemmer fra Danmark dessverre! 

Gleder meg til i morgen! 

Gjest Sobril
Skrevet

Mine favoritter er Belgia og Ungarn, men jeg tror faktisk Moldova og Romania kommer høyt. 

AnonymBruker
Skrevet

Og jeg som likte både Montenegro, Makedonia, Serbia, Russland og Estland :( 

Anonymkode: 92db0...9e0

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke plass for Norge tror dere?

Og hvem vinner? :D 

Anonymkode: ff60e...5f9

Gjest supernova_87
Skrevet
På 11.5.2017 den 23.36, Salka skrev:

Helt enig. Derfor jeg måtte bytte kanal, ble rett og slett flau på hans vegne. Han er bare altfor mye! Han var da ikke sånn da han var dommer i idol, ikke som jeg kan huske ihvertfall. 

Okei, nå fikk jeg tidenes rareste tanke (nesten i alle fall) helt plutselig! Tenk å ha sex med den typen! :P:fnise: Ikke slemt altså, for det er jo sikkert helt topp det, eller det vil jeg ikke sånn seriøst tenke på, men bare se for dere å skulle være intim med en person som er SÅ gira og SÅ hyper! :bond: 

Nei, nå var jeg skikkelig upassende her! Det bare falt inn i hodet mitt! HYPER-sex. :laugh: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...