Gå til innhold

Hvorfor vil vi ikke dele kjæresten med andre?


Gjest Janna

Anbefalte innlegg

Gjest Nathalie

Hvis det hadde vært FULL åpenhet om det, så hadde faktisk ikke jeg hatt så mye betenkeligheter med å dele gubben med andre... :roll:

JA, jeg er litt rar... :oops:

Men dette er jo noe hver enkelt må velge for seg selv.... Og det skal være gjensidig enighet, ingen skal gå med på det bare pga frykt for å miste den man har...

Men, jeg har kanskje ikke riktig vurderingsevne på dette tidspunkt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nathalie, jeg vil påstå at du er mindre "rar" enn f eks "eminel" over her.

Du gir signaler om at du er en person som er trygg på deg sjøl, og svært reflektert... :-)

eminel dermot, drasser med seg en masse egoisme og eiertrang, kombinert med svære skylapper, og hun vil møte veggen til de grader en dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror aldri jeg ville klart å dele en kjæreste med noen. Klart tanken om en tredje-mann/kvinne kan være spennende, men for meg tilhører det singellivet.

Hvorfor jeg ikke vil dele ham? Når jeg først finner en mann jeg virkelig klarer å få ett godt forhold til, så har jeg funnet noe spesielt! noe meeeget spesielt!

Jeg deler gledelig en kjæreste med venner og kjente og andre, som nære kamerater eller glade fest-venner. Jeg trenger ikke ha ham hele tiden, men setter pris på den tiden vi bruker godt sammen.

Men akkurat å dele ham med andre når det gjelder sex, så er jeg egoistisk nok til å ville ha den delen for meg selv. Har han lyst på andre seksualpartnere en meg, så burde han holdt seg singel. Har jeg lyst på andre seksualpartnere en ham, så får jeg holde meg singel! Serie-monogam er jeg, og synes det er helt greit.

Har man funnet noe helt spesielt, bør man verne om det og ta vare på det. Det å dele ut sex og gjerne følelser for andre som følger med, er en for stor risk i mine øyne.

men på en måte missunner jeg dem litt, som uproblematisk får til trekant i ett allerede godt forhold!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nathalie

TAKK, Homer :wink:

Og til Vinga.. Egentlig så kan det nok hende min vurderingsevne er litt nedsatt på dette tidspunkt, men jeg har faktisk tenkt tanken tidligere også, FØR alle disse dumme problemene dukket opp. Så egentlig mener jeg det uansett... Men det kommer kanskje an på typen man har om man ønsker det selv eller ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det strider ikke mot min natur å være monogam. Overhodet ikke. Jeg liker det jeg.

Tror dessuten jeg ville hatt problemer med å ha sex med mannen min dersom jeg viste at han hadde hatt p***en sin andre steder til stadighet. Kall meg gjerne sær, men sånn er det. Jeg klarer ikke å skille kjærlighet og sex/intimitet når jeg er i et forhold.

Vil ellers undertegne på det Aline sier. Bra skrevet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...