AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #61 Skrevet 10. mai 2017 22 timer siden, AnonymBruker skrev: jeg har en digg kjæreste, så null behov for glidekrem eller å miste såpa i dusjen. Anonymkode: 5387a...b71 Nå var det ikke kjæresten jeg siktet til når jeg snakket om glidekrem. Du har en åpning bak og hvem vet hva som skjer når du bøyer deg framover og skal plukke opp såpen som glapp mellom hendene dine. Når det skjer, kan "kameratene" dine benytte seg av adgangen, for å si det slik Anonymkode: 046cc...73b
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #62 Skrevet 10. mai 2017 På 9.5.2017 den 14.52, AnonymBruker skrev: jeg hadde fullført cirka halve samfunnsstraffen jeg fikk for promillekjøringa, helt til hu som delte ut oppgaver ba meg plukke søppel i en offentlig park, og nå må jeg sone 13 dagers ubetinget fengsel istedenfor, noe jeg syns er helt på trynet... har aldri sittet inne før og selvfølgelig angrer jeg på at jeg ikke bet i det sure eplet og plukket opp søppel.... noen som har sittet inne før? regner med å få celle for meg selv med egen dusj/bad så det blir vel greit.. Anonymkode: 5387a...b71 Jeg har jobbet i Friomsorgen.... Det er fryktelig dumt å ikke gjøre som man får beskjed under samfunnsstraff ja, brudd fører til at man må sone i fengsel istedet. Benytt sjansen til å ta lærdom av dette, det er ikke verdt å bryte regler vi alle må forholde oss til. Anonymkode: bd1ec...3b3 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #63 Skrevet 10. mai 2017 Hva er det med folk som gjør kriminelle ting og sutrer og bærer seg av konsekvensene etterpå? Når man velger å kjøre i fylla, og deretter velger å ikke møte opp på samfunnsstraff, så har man faktisk valgt fengselsstraffen selv. Jeg har aldri vært i fengsel eller hatt samfunnsstraff, nettopp fordi jeg har valgt å ikke gjøre kriminelle ting. Skjerp deg, ts. Du høres ut som et barnehagebarn som ikke skjønner hvorfor han skal si unnskyld etter at han har slått de andre barna. Anonymkode: d6a0d...7fe 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #64 Skrevet 10. mai 2017 På 5/9/2017 den 13.45, AnonymBruker skrev: har diagnosen sosial angst, derfor er ikke søppelplukking i offentlighet, eller fengsel med fellesdusj og 2mannsceller passende for meg. Anonymkode: 5387a...b71 Ta det som en mann og slutt å syt. Anonymkode: fc10a...0d1 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #65 Skrevet 10. mai 2017 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje denne rådgiveren faktisk har ditt beste i tankene? Det er noe som heter "eksponeringsterapi" og som "sosial angst"-tilfelle (som så og si halve landet lider av), vil du få dine intimsoner testet i fengsel. Bokstavelig talt. Anonymkode: 73654...183 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå var det ikke kjæresten jeg siktet til når jeg snakket om glidekrem. Du har en åpning bak og hvem vet hva som skjer når du bøyer deg framover og skal plukke opp såpen som glapp mellom hendene dine. Når det skjer, kan "kameratene" dine benytte seg av adgangen, for å si det slik Anonymkode: 046cc...73b Fatter ikke poenget med at folk gjentar "urban legends". Fengsler i Norge er ikke som mange andre land. Jada, det kan skje også her i Norge med en viss sannsynlighet, men den er ikke særlig stor sett opp mot fengsel i USA. Det er ikke vanlig å bli voldtatt i norsk fengsel. Jada, kjipt å havne i fengsel selvfølgelig og man kan bli utsatt for ting i norske fengsler også, men er man rakrygget og har respekt for deg selv og andre, samt holder deg unna dop og bråk, så skal det en del til før det skjer i et norsk fengsel (har fortrolige slektninger som har vært i fengsel som har fortalt en del, enkelte også for litt mer alvorlige ting enn det som TS skriver om). Og to uker er i det store og hele ingenting. Man må uansett gjøre det beste ut av det når man har vært uklok og forspilt sjansen for samfunnsstraff. Anonymkode: a6947...303
Uffda Skrevet 10. mai 2017 #66 Skrevet 10. mai 2017 (endret) 22 timer siden, Fru Uperfekt skrev: Vær vennlig å utdyp. Du legitimerer et feministisk bullshit ord. Endret 10. mai 2017 av Uffda
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #67 Skrevet 10. mai 2017 På 9.5.2017 den 15.45, AnonymBruker skrev: har diagnosen sosial angst, derfor er ikke søppelplukking i offentlighet, eller fengsel med fellesdusj og 2mannsceller passende for meg. Anonymkode: 5387a...b71 Og hva passer for Dem da, deres Majestet? Tanten min døde i trafikkulykke der en jævla fyllekjører kjørte. Du kan tro jeg har full sympati med deg. Gir vel faen i om du har sosial angst- vær glad du ikke ble en morder. Anonymkode: 0f58e...e8a 2
Fru Uperfekt Skrevet 10. mai 2017 #68 Skrevet 10. mai 2017 2 timer siden, Uffda skrev: Du legimiterer et feministisk bullshit ord. Bruker hen istedenfor h*n siden det har samme betydning, men er lettere å skrive. Det gjør meg ikke til feminist selv om du tror det, ei heller ser jeg på ordet som noe feministisk men som ett nyord.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #69 Skrevet 10. mai 2017 Dette er en tåpelig tråd. Tipper de fleste av dere hadde syntes fyllekjørere hadde vært topp om de hadde kjørt på og drept ts. Den er den type blodig hevn dere ønsker Anonymkode: bab8f...0ec
Uffda Skrevet 10. mai 2017 #70 Skrevet 10. mai 2017 2 timer siden, Fru Uperfekt skrev: Bruker hen istedenfor h*n siden det har samme betydning, men er lettere å skrive. Det gjør meg ikke til feminist selv om du tror det, ei heller ser jeg på ordet som noe feministisk men som ett nyord. Det er ikke et ord
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #71 Skrevet 10. mai 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er en tåpelig tråd. Tipper de fleste av dere hadde syntes fyllekjørere hadde vært topp om de hadde kjørt på og drept ts. Den er den type blodig hevn dere ønsker Anonymkode: bab8f...0ec Nå får du gi deg! Anonymkode: 0f58e...e8a 1
Fru Uperfekt Skrevet 10. mai 2017 #72 Skrevet 10. mai 2017 7 minutter siden, Uffda skrev: Det er ikke et ord Det er strengt talt ikke h*n heller men både hen og h*n blir brukt for å korte ned antall ord. hen eller h*n = hun eller han. Men for all del bare fortsett å kverulere jeg vil i det minste hoppe av denne flisespikkingen du legger opp til.
Fru Uperfekt Skrevet 10. mai 2017 #73 Skrevet 10. mai 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er en tåpelig tråd. Tipper de fleste av dere hadde syntes fyllekjørere hadde vært topp om de hadde kjørt på og drept ts. Den er den type blodig hevn dere ønsker Anonymkode: bab8f...0ec I motsetning til hva du kanskje tror så tviler jeg på at de fleste her inne er ute etter blod.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #74 Skrevet 10. mai 2017 49 minutter siden, Uffda skrev: Det er ikke et ord http://ordbok.uib.no/perl/ordbok.cgi?OPP=Hen&ant_bokmaal=5&ant_nynorsk=5&begge=+&ordbok=begge Anonymkode: d0021...d58
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #75 Skrevet 10. mai 2017 På 9.5.2017 den 15.45, AnonymBruker skrev: jaja, gjort er gjort... mista lappen og friheten, ikke mer å miste nå! Anonymkode: 5387a...b71 Du har enda igjen å miste blomsten din. Slikt skjer i fengsel. Anonymkode: 9633c...ace
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå