Fru Uperfekt Skrevet 9. mai 2017 #41 Skrevet 9. mai 2017 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: skriv det uten annonym, tøffa Anonymkode: 5387a...b71 Hvorfor skal ikke andre få bruke AB funksjonen når du selv gjemmer deg bak den? 8
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #42 Skrevet 9. mai 2017 Først fyllekjører du, deretter utfører du ikke den latterlig lille straffen du fikk og nå sitter du på kvinneguiden og klager over at du må til Hof? Hof er et åpent fengsel, der de innsatte har masse frihet, er i aktivitet både i og utenfor fengselet og her sitter du å klager over at du mister friheten din? I under 2 uker? For å ha utsatt samfunnet for noe så idiotisk? Er selv fra hof, og syntes du fortjener å bli ydmyket litt, når du gjør noe så idiotisk og samtidig ikke angrer, men heller sitter her å sutrer. ALLE i hof vet hva det betyr når en mann går på skolebussen med en bag, for deretter å gå av på stoppen før skolen. Og alle ler av deg. Kos deg på costa del hof. Anonymkode: 992ee...6e7 7
Fru Uperfekt Skrevet 9. mai 2017 #43 Skrevet 9. mai 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det verste er at dess mer man dytter unna folk som har driti på draget, dess mer forsvinner de inn i de destruktive handlingene da de ikke har noe anker til et normalt liv lenger. Så denne type uthenging av ts vil øke risikoen for at han fyllekjører når han har sonet straffen sin. Gratulerer, dere er alle med på å bidra til et mer utrygt samfunn Anonymkode: bab8f...0ec Om TS hadde tatt straffen sin og gjort som hen skulle hadde saken vært ok, men når en sniker seg unna og så appåtil forventer sympati då er silkehanskene kastet 6
Uffda Skrevet 9. mai 2017 #44 Skrevet 9. mai 2017 5 minutter siden, Fru Uperfekt skrev: Om TS hadde tatt straffen sin og gjort som hen skulle hadde saken vært ok, men når en sniker seg unna og så appåtil forventer sympati då er silkehanskene kastet Ærlig talt, spar meg. 3
Gjest Ari Loys Skrevet 9. mai 2017 #45 Skrevet 9. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: har diagnosen sosial angst, derfor er ikke søppelplukking i offentlighet, eller fengsel med fellesdusj og 2mannsceller passende for meg. Anonymkode: 5387a...b71 Det er liksom det som er en del av poenget med straff; at det ikke skal være "passende for deg".
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #46 Skrevet 9. mai 2017 13 minutter siden, Fru Uperfekt skrev: Om TS hadde tatt straffen sin og gjort som hen skulle hadde saken vært ok, men når en sniker seg unna og så appåtil forventer sympati då er silkehanskene kastet Ts kommer jo til å ta straffen sin- i fengsel. Anonymkode: bab8f...0ec
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #47 Skrevet 9. mai 2017 Du synes ikke det er greit å plukke søppel for det du har gjort? Du kunne blitt drapsmann. Vær glad politiet tok før dette skjedde. Og du... Husk glidekrem og ikke mist såpa i dusjen Anonymkode: 046cc...73b
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #48 Skrevet 9. mai 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du synes ikke det er greit å plukke søppel for det du har gjort? Du kunne blitt drapsmann. Vær glad politiet tok før dette skjedde. Og du... Husk glidekrem og ikke mist såpa i dusjen Anonymkode: 046cc...73b jeg har en digg kjæreste, så null behov for glidekrem eller å miste såpa i dusjen. Anonymkode: 5387a...b71
Gjest Ari Loys Skrevet 9. mai 2017 #49 Skrevet 9. mai 2017 (endret) 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: jeg har en digg kjæreste, så null behov for glidekrem eller å miste såpa i dusjen. Anonymkode: 5387a...b71 Problemet er bare at Bole-Johnny-Raymond, som du skal dele celle med, kanskje har en helt annen formening om hva som er dine behov. En ting er i hvert fall sikkert: Johnny-Raymond plukker ikke opp såpa si selv (og han er jævlig slepphendt). Endret 9. mai 2017 av Ari Loys
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #50 Skrevet 9. mai 2017 2 timer siden, Ari Loys skrev: Problemet er bare at Bole-Johnny-Raymond, som du skal dele celle med, kanskje har en helt annen formening om hva som er dine behov. En ting er i hvert fall sikkert: Johnny-Raymond plukker ikke opp såpa si selv (og han er jævlig slepphendt). tydeligvis er det din greie, siden du tenker på det. idiot Anonymkode: 5387a...b71
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #51 Skrevet 9. mai 2017 2 timer siden, Ari Loys skrev: Problemet er bare at Bole-Johnny-Raymond, som du skal dele celle med, kanskje har en helt annen formening om hva som er dine behov. En ting er i hvert fall sikkert: Johnny-Raymond plukker ikke opp såpa si selv (og han er jævlig slepphendt). det er jo fint at menn fortsetter å bagatelisere overgrep mot andre menn Anonymkode: bab8f...0ec 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #52 Skrevet 9. mai 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: skal på hof, de har tydeligvis fellesdusj og tomannsrom... syns det er sinnsykt kjedelig at jeg må gå gjennom dette når jeg har diagnosen sosial angst.... Anonymkode: 5387a...b71 Motediagnose nr. 1... Dersom du faktisk har en diagnose satt av lege/psykolog, burde du også vite at du trengte å levere en spesifikk legeerklæring dersom det var enkelte arbeidsoppgaver du ikke kunne utføre under samfunnstjenesten. Å bare la være å møte opp var naturligvis brudd på betingelsene for samfunnsstraffen. Her er en kort tråd om å sone på Hof: https://freak.no/forum/showthread.php?t=272113 Det finnes sikkert flere liknende tråder på freak.no. Anonymkode: 52fc0...6b3 2
Morten1 Skrevet 9. mai 2017 #53 Skrevet 9. mai 2017 Kanskje fengsel med felles dusj og deling av celle er det som skal til for at du blir kvitt den sosiale angsten din?
Mynona Skrevet 9. mai 2017 #54 Skrevet 9. mai 2017 Tråden er ryddet for hetsede kommentarer. Mynona, mod.
Gjest Sugemerke Skrevet 9. mai 2017 #55 Skrevet 9. mai 2017 Dette er resultat av curlingforeldre...det neste blir vel at ungdommen forventer å velge sin egen straff.
Fru Uperfekt Skrevet 9. mai 2017 #56 Skrevet 9. mai 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Ts kommer jo til å ta straffen sin- i fengsel. Anonymkode: bab8f...0ec Det må jo hen, er mer det at TS forventer særbehandling jeg reagerer på, det kommer frem om du leser hva jeg skriver.
Fru Uperfekt Skrevet 9. mai 2017 #57 Skrevet 9. mai 2017 5 timer siden, Uffda skrev: Ærlig talt, spar meg. Vær vennlig å utdyp.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #58 Skrevet 10. mai 2017 13 timer siden, Mynona skrev: Tråden er ryddet for hetsede kommentarer. Mynona, mod. Det er den ikke, det er masse stygge kommentarer til ts her Anonymkode: d0021...d58
Gjest Ari Loys Skrevet 10. mai 2017 #59 Skrevet 10. mai 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: tydeligvis er det din greie, siden du tenker på det. idiot Anonymkode: 5387a...b71 Det er da vitterlig du som velger Bole-Johnnys lem i rumpa di fremfor å plukke boss. Det hadde ikke jeg valgt. 19 timer siden, AnonymBruker skrev: det er jo fint at menn fortsetter å bagatelisere overgrep mot andre menn Anonymkode: bab8f...0ec You must be fun at parties.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #60 Skrevet 10. mai 2017 Kanskje denne rådgiveren faktisk har ditt beste i tankene? Det er noe som heter "eksponeringsterapi" og som "sosial angst"-tilfelle (som så og si halve landet lider av), vil du få dine intimsoner testet i fengsel. Bokstavelig talt. Anonymkode: 73654...183 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå