Gå til innhold

Møtte ikke til samf tjeneste...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper han må det 

Anonymkode: f9c43...96f

grunnen til at det å plukke søppel i offentlighet er uaktuelt er fordi jeg har sosial angst, og det visste hu som ga meg oppgaven om, urettferdig

Anonymkode: 5387a...b71

Videoannonse
Annonse
Gjest Aktivdame
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg hadde fullført cirka halve samfunnsstraffen jeg fikk for promillekjøringa, helt til hu som delte ut oppgaver ba meg plukke søppel i en offentlig park, og nå må jeg sone 13 dagers ubetinget fengsel istedenfor, noe jeg syns er helt på trynet... har aldri sittet inne før og selvfølgelig angrer jeg på at jeg ikke bet i det sure eplet og plukket opp søppel.... noen som har sittet inne før? regner med å få celle for meg selv med egen dusj/bad så det blir vel greit..

Som man reder ligger mann. Dette burde du tenke på før du satte deg bak rattet.

Skrevet

Huffameg. Ikke nok med at du slapp unna med bare samfunsstraff for å risikere både eget og andres liv, du klager når du selv ikke følger regler. Håper du havner på den råtneste cellen fengselet kan by på.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, *Stjerne*støv* skrev:

Tenk på livene du kunne ha ødelagt!  Revet bort noen sin mor/datter far/kjæreste osv. Tenker du ikke over det?  Eller at noen kunne blitt fengslet til en rullestol for resten av livet, pga deg?

og du synst det er flaut å plukke søppel? Håper du skjems over deg selv, og aldri gjør noe så idiotisk igjen. 

(For eksempel så hadde jeg personlig aldri vurdert deg som kjæreste materiale, etter en slik hendelse. Soningen er fortjent) 

selvfølgelig tenker jeg over det, men hu som ga meg søppelplukking oppgaven vet om at jeg har diagnosen sosial angst, og derfor er det helt uaktuelt å plukke søppel i offentlig park blandt masse folk

AnonymBruker
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva var problemet med å plukke søppel?

Anonymkode: 2cadd...5f1

grunnen til at det å plukke søppel i offentlighet er uaktuelt er fordi jeg har sosial angst, og det visste hu som ga meg oppgaven om, urettferdig

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

skal på hof, de har tydeligvis fellesdusj og tomannsrom... syns det er sinnsykt kjedelig at jeg må gå gjennom dette når jeg har diagnosen sosial angst....

Det skulle du faen meg ha tenkt på før du valgte å være en idiot og en dass som risikerte både liv og lemmer på både deg selv og alle andre ved å kjøre i fylla.

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, altflyter skrev:

Huffameg. Ikke nok med at du slapp unna med bare samfunsstraff for å risikere både eget og andres liv, du klager når du selv ikke følger regler. Håper du havner på den råtneste cellen fengselet kan by på.

har diagnosen sosial angst, derfor er ikke søppelplukking i offentlighet, eller fengsel med fellesdusj og 2mannsceller passende for meg.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vet du hva som er urettferdig?
At du sannsynligvis får lov å kjøre bil igjen.

• Liker 26
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Minya skrev:

Det skulle du faen meg ha tenkt på før du valgte å være en idiot og en dass som risikerte både liv og lemmer på både deg selv og alle andre ved å kjøre i fylla.

jaja, gjort er gjort... mista lappen og friheten, ikke mer å miste nå!

Skrevet

Jeg ville skammet meg mer over det faktum at jeg hadde kjørt i fylla enn å plukke søppel en dag eller to, om jeg var deg. 

Du og alle andre fyllekjørere skulle vært satt i buret mye lengre enn 13 dager. Minimum 5 års fengsel og tap av førerrett på livstid hadde vært en passende straff for idioter som deg. Det finnes ingen unnskyldning. Ta straffen din. 

• Liker 8
Skrevet

Du får som fortjent. Syns du ikke fikk fengselsstraff med en gang for fyllekjøring.

Håper du har lært på flere måter.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Syns ikke synd på deg. Hvis du veit at du vil ha store problemer med enten samfunnsstraff eller fengsel så gjør man ikke noe kriminelt, bare vær glad du ikke ble morder! 

Anonymkode: c83dd...9ee

• Liker 5
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

har diagnosen sosial angst, derfor er ikke søppelplukking i offentlighet, eller fengsel med fellesdusj og 2mannsceller passende for meg.

Det burde du tenkt på før du fyllekjørte. Krav kan man stille når man fortjener dem. Muligheten din til å velge og å stille krav, opphørte i det du valgte å risikere eget og andres liv når du hadde drukket. Du får ta det som angsttrening. 

• Liker 7
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

nekter å stå og plukke søppel blandt masse folk, flaut

Og fengsel er IKKE flaut mener du?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

selvfølgelig tenker jeg over det, men hu som ga meg søppelplukking oppgaven vet om at jeg har diagnosen sosial angst, og derfor er det helt uaktuelt å plukke søppel i offentlig park blandt masse folk

Du sa selv at du angrer på at du ikke møtte opp, og du begrunnet opprinnelig uteblivelsen med at det var flaut å plukke søppel. Du omtalte det å møte opp som å "bite i det sure eplet", ikke som noe du ikke klarte å gjøre. Det er først nå som ingen synes dette var særlig tøft at du fremstiller det som at du i realiteten ble forhindret fra å møte opp av en angstlidelse.

Selvfølgelig kan en samfunnsstraff innebære at man må gjøre noe som er ubehagelig, og hvis dette skyldtes at du dessverre ikke klarte å møte opp for å gjøre opp for deg er det en smal sak å få en behandler til å gå god for dette. Kanskje ville du måttet gjøre det likevel på et senere tidspunkt, men du ville ikke måttet inn og sone den subsidiære fengselsstraffen direkte.

Dette har du valgt selv. Først har du valgt å kjøre i fylla, altså akseptert risikoen for å skade eller drepe uskyldige mennesker utelukkende av egoistiske årsaker. Deretter fikk du en mulighet til å slippe unna en fengselsstraff, men du møtte ikke opp, noe du selv sier at du angrer på. Slikt har konsekvenser. Du får ha lykke til med soningen. Jeg håper ikke du blir utsatt for all mulig dritt i fengsel, men det er rett og rimelig at du skal inn og sone.

Anonymkode: ab7c9...a4c

• Liker 6
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

skal på hof, de har tydeligvis fellesdusj og tomannsrom... syns det er sinnsykt kjedelig at jeg må gå gjennom dette når jeg har diagnosen sosial angst....

Hardt liv. Play stupid games, win stupid prizes.

• Liker 5
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

jeg hadde fullført cirka halve samfunnsstraffen jeg fikk for promillekjøringa, helt til hu som delte ut oppgaver ba meg plukke søppel i en offentlig park, og nå må jeg sone 13 dagers ubetinget fengsel istedenfor, noe jeg syns er helt på trynet... har aldri sittet inne før og selvfølgelig angrer jeg på at jeg ikke bet i det sure eplet og plukket opp søppel.... noen som har sittet inne før? regner med å få celle for meg selv med egen dusj/bad så det blir vel greit..

Som man reder ligger man.

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

nekter å stå og plukke søppel blandt masse folk, flaut

Flauere enn å kjøre med promille og risikere å bli drapsmann/kvinne?

Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det burde du tenkt på før du kjørte med promille.

AnonymBruker
Skrevet

Det verste er at dess mer man dytter unna folk som har driti på draget, dess mer forsvinner de inn i de destruktive handlingene da de ikke har noe anker til et normalt liv lenger. Så denne type uthenging av ts vil øke risikoen for at han fyllekjører når han har sonet straffen sin. Gratulerer, dere er alle med på å bidra til et mer utrygt samfunn

Anonymkode: bab8f...0ec

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...