Gå til innhold

faen i det store helvete


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 6.5.2017 den 22.45, AnonymBruker skrev:

Nei jeg gjorde faktisk ikke noe galt i mine øyne!

Jeg var ute å kjørte på en landevei og hadde en jævla idiot klistret oppi rævva mi, lå kun bittelitt under farsgrensen. Det endte med at jeg ble forbannet nok og bremste alt jeg kunne, det endte jo som det gjorde, det smalt noe jævlig!! Uheldig som jeg alltid er var dette en jævla sivilpolitifaen! Han holdt ikke avstand nok og smalt i meg, for faen ikke jeg som har den jævla skylden da. HAn som krasjet i meg, ikke jeg i han for svarteste faen!!! 

Anonymkode: 4688b...065

Du burde mistet det kun på grunn av språket.

Du høres skikkelig white-trash ut. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kjørte som en nybegynner!

Anonymkode: 19197...7b1

Hva gjorde han da isåfall??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, skogsvandreren skrev:

Hva gjorde han da isåfall??

Meh, du lot deg provosere og akselererte unødvendig mye. Sånn om man skal flisespikke. Du ville kjøre forbi - jeg har vært skyldig i å gjøre akkurat det samme som deg, og vil sikkert gjøre akkurat det samme på nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Meh, du lot deg provosere og akselererte unødvendig mye. Sånn om man skal flisespikke. Du ville kjøre forbi - jeg har vært skyldig i å gjøre akkurat det samme som deg, og vil sikkert gjøre akkurat det samme på nytt.

Ja han provoserte meg, han er den største idioten jeg har møtt på veien hittil. 

Du har også kollidert med en som bråbremset ut av ingenting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har hatt lappen i over ti år, og har kun veltet en søppeldunk! Tenkte mer på at jeg har også blitt provosert og lagt meg selv unødvendig nært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Nei, har hatt lappen i over ti år, og har kun veltet en søppeldunk! Tenkte mer på at jeg har også blitt provosert og lagt meg selv unødvendig nært.

Åja, sneglene ber om at de som ligger bak skal komme nærmere ved saktegående kjøring, de er pliktet til å slippe trafikk som blir hindret forbi. Det jeg også blir provosert over er de som ikke holder jevn fart, der man ikke kan kjøre forbi er dassing og rette fine forbikjøringsstrekninger gir de full gass

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo ikke alltid mulighet for å kjøre til siden, hva gjør man da? Idioter som kjører for tett burde ALLTID få skylda i sånne situasjoner. Har kjørt med unger i bilen mange ganger og vært redd når folk ligger bak og presser. Bråbremser selvsagt ikke (!), men kjører ekstra sakte. Sikkert provoserende, men vil heller de skal krasje i meg i 50 km enn 100. 

Anonymkode: f4803...9e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, skogsvandreren skrev:

Åja, sneglene ber om at de som ligger bak skal komme nærmere ved saktegående kjøring, de er pliktet til å slippe trafikk som blir hindret forbi. Det jeg også blir provosert over er de som ikke holder jevn fart, der man ikke kan kjøre forbi er dassing og rette fine forbikjøringsstrekninger gir de full gass

På den youtube-videoen så leser jeg på kommentarfeltet at den sjåføren hadde blitt tatt for å gjøre tilsvarende en 4-5 ganger tidligere. Det er jo selvfølgelig suspekt. Han er kanskje lei tailgatere og har lyst å straffe dem. Ikke vet jeg.. Uansett galt.

Men jeg leser også i kommentarene at andre har slått ned fyren pga hans oppførslen (nedbremsing), hvor du nærmest hyller de for å slå han ned. At han fortjente det. Hva synes du om det? På videoen virker det nesten som du er iferd med å gå fysisk til angrep på han? Synes du det er greit å bruke vold?

Anonymkode: 19eea...944

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, skogsvandreren skrev:

Hva gjorde han da isåfall??

Du kan ikke kjøre som en idiot på veiene, bare fordi ande også gjør det.

Anonymkode: 19197...7b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det gjorde han, jeg var den 5. Ja han ble slått ned en gang av 5 personer i samme bil. Jeg støtter såklart ikke det, men sørger heller ikke over det. Men ja, jeg mener han fortjente det litt. Noen må lære på den harde måten, ikke da engang lærer de! 

Så på han at han var redd, han låste døra, men vold hadde jeg absolutt ikke gjort. Men må være klar på at jeg aldri hadde tatt noen skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.5.2017 den 22.45, AnonymBruker skrev:

Nei jeg gjorde faktisk ikke noe galt i mine øyne!

Jeg var ute å kjørte på en landevei og hadde en jævla idiot klistret oppi rævva mi, lå kun bittelitt under farsgrensen. Det endte med at jeg ble forbannet nok og bremste alt jeg kunne, det endte jo som det gjorde, det smalt noe jævlig!! Uheldig som jeg alltid er var dette en jævla sivilpolitifaen! Han holdt ikke avstand nok og smalt i meg, for faen ikke jeg som har den jævla skylden da. HAn som krasjet i meg, ikke jeg i han for svarteste faen!!! 

Anonymkode: 4688b...065

Kjemp mot dem og forklar deg i avhør at du nødbremset siden du så en katt løpe over veien. De kan ikke bevise at du ikke så dette, og de skulle selv hatt god nok avstand til å stanse.

Anonymkode: 56a33...f2f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.5.2017 den 16.45, AnonymBruker skrev:

Kjemp mot dem og forklar deg i avhør at du nødbremset siden du så en katt løpe over veien. De kan ikke bevise at du ikke så dette, og de skulle selv hatt god nok avstand til å stanse.

Anonymkode: 56a33...f2f

Kjemp mot de? Mener du virkelig at TS fortjener lappen? 

Anonymkode: f87ed...557

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.5.2017 den 16.45, AnonymBruker skrev:

Kjemp mot dem og forklar deg i avhør at du nødbremset siden du så en katt løpe over veien. De kan ikke bevise at du ikke så dette, og de skulle selv hatt god nok avstand til å stanse.

Anonymkode: 56a33...f2f

Sivile politibiler tar opp alt på video, mens de er på jobbings, så å gjøre det du hevder er bare så idiotisk det går an.

Anonymkode: 19197...7b1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • Som jurist, så mener jeg du mistet lappen med hjemmel i lov. Korrekt. 

Anonymkode: 835d1...fba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...