Gå til innhold

faen i det store helvete


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mistet det jævla sertifikatet idag uten grunn

Anonymkode: 4688b...065

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sikkert helt uten grunn.

Anonymkode: 44539...fb9

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frus3rtSjokkiz

hvordan da mener du? På gata liksom, eller at du ble stoppet av politiet og de tok det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada politiet tok sikkert sertifikatet ditt kun for morroskyld. Ingen mister det uten å ha gjort noe galt

Endret av Naturgutten 95
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Miljøet takker deg for at du går, sykler og reiser kollektivt framover!

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg gjorde faktisk ikke noe galt i mine øyne!

Jeg var ute å kjørte på en landevei og hadde en jævla idiot klistret oppi rævva mi, lå kun bittelitt under farsgrensen. Det endte med at jeg ble forbannet nok og bremste alt jeg kunne, det endte jo som det gjorde, det smalt noe jævlig!! Uheldig som jeg alltid er var dette en jævla sivilpolitifaen! Han holdt ikke avstand nok og smalt i meg, for faen ikke jeg som har den jævla skylden da. HAn som krasjet i meg, ikke jeg i han for svarteste faen!!! 

Anonymkode: 4688b...065

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må aldri gi fra deg sertifikatet på stedet. 

Politiet har rett til å spørre om de kan få det, men du har ingen plikt til å fysisk gi det fra deg.

Jeg har hatt en del saker som gjelder dette, men ser at et nettsted forklarer det vel så godt: http://www.help.no/HELP-bloggen/Ikke-gi-samtykke-til-midlertidig-foererkortbeslag

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei jeg gjorde faktisk ikke noe galt i mine øyne!

Jeg var ute å kjørte på en landevei og hadde en jævla idiot klistret oppi rævva mi, lå kun bittelitt under farsgrensen. Det endte med at jeg ble forbannet nok og bremste alt jeg kunne, det endte jo som det gjorde, det smalt noe jævlig!! Uheldig som jeg alltid er var dette en jævla sivilpolitifaen! Han holdt ikke avstand nok og smalt i meg, for faen ikke jeg som har den jævla skylden da. HAn som krasjet i meg, ikke jeg i han for svarteste faen!!! 

Anonymkode: 4688b...065

Du overlevde altså idiotisk og livsfarlig oppførsel, good for you. Og good for us at du ikke har førerkort lenger.

Anonymkode: 1707f...616

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, da mener du at du er uskyldig?

du er ikke tilfeldigvis han som gjorde akkuratt det samme med meg vel? Det gikk ikke akkuratt så bra med han heller da jeg hadde dashcam. Fullt fortjent utfall! 

Er delte meninger om slike kollisjoner, men sålenge man kan bevise at det er oppsøkt kollisjon får den foran skylden

Har video av min smell også, fått godkjenning av han det gjelder at jeg kan legge ut og dele videoen

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei jeg gjorde faktisk ikke noe galt i mine øyne!

Jeg var ute å kjørte på en landevei og hadde en jævla idiot klistret oppi rævva mi, lå kun bittelitt under farsgrensen. Det endte med at jeg ble forbannet nok og bremste alt jeg kunne, det endte jo som det gjorde, det smalt noe jævlig!! Uheldig som jeg alltid er var dette en jævla sivilpolitifaen! Han holdt ikke avstand nok og smalt i meg, for faen ikke jeg som har den jævla skylden da. HAn som krasjet i meg, ikke jeg i han for svarteste faen!!! 

Anonymkode: 4688b...065

Noe av det dummeste jeg har lest på veldig lenge. Var helt rett at du mistet den, du har ikke forstått sikkerhet. Gjør du det med motorsyklister også kanskje? Om du gjør det kan du bli en drapsmann

Anonymkode: 1b4e4...917

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Frukthage skrev:

Du må aldri gi fra deg sertifikatet på stedet. 

Politiet har rett til å spørre om de kan få det, men du har ingen plikt til å fysisk gi det fra deg.

Jeg har hatt en del saker som gjelder dette, men ser at et nettsted forklarer det vel så godt: http://www.help.no/HELP-bloggen/Ikke-gi-samtykke-til-midlertidig-foererkortbeslag

Takk for tips, men jeg ga de det og får det neppe igjen på en stund. Jeg trenger lappen på jobben, så dette er skikkelig krise for meg. 

Anonymkode: 4688b...065

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei jeg gjorde faktisk ikke noe galt i mine øyne!

Jeg var ute å kjørte på en landevei og hadde en jævla idiot klistret oppi rævva mi, lå kun bittelitt under farsgrensen. Det endte med at jeg ble forbannet nok og bremste alt jeg kunne, det endte jo som det gjorde, det smalt noe jævlig!! Uheldig som jeg alltid er var dette en jævla sivilpolitifaen! Han holdt ikke avstand nok og smalt i meg, for faen ikke jeg som har den jævla skylden da. HAn som krasjet i meg, ikke jeg i han for svarteste faen!!! 

Anonymkode: 4688b...065

Og her har vi grunnen til at du nå er fotgjenger, og trafikken nå et tryggere sted å ferdes. 

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Takk for tips, men jeg ga de det og får det neppe igjen på en stund. Jeg trenger lappen på jobben, så dette er skikkelig krise for meg. 

Anonymkode: 4688b...065

Da burde du i alle fall ikke vært så j... dum. Du kan ikke skylde på andre enn deg selv her, bare din egen idiotiske oppførsel er å klandre for dette. 

Anonymkode: 34823...0ec

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei jeg gjorde faktisk ikke noe galt i mine øyne!

Jeg var ute å kjørte på en landevei og hadde en jævla idiot klistret oppi rævva mi, lå kun bittelitt under farsgrensen. Det endte med at jeg ble forbannet nok og bremste alt jeg kunne, det endte jo som det gjorde, det smalt noe jævlig!! Uheldig som jeg alltid er var dette en jævla sivilpolitifaen! Han holdt ikke avstand nok og smalt i meg, for faen ikke jeg som har den jævla skylden da. HAn som krasjet i meg, ikke jeg i han for svarteste faen!!! 

Anonymkode: 4688b...065

Det du gjorde er ikke lov! Så du fikk som fortjent. Hadde du hatt litt vett i skallen hadde du kanskje kjørt til siden, og sluppet bilen bak forbi, eller bare gitt tegn på at ikke ville ha den der lengre. Værre hadde det ikke vært :) 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Naturgutten 95 skrev:

Hahaha, da mener du at du er uskyldig?

du er ikke tilfeldigvis han som gjorde akkuratt det samme med meg vel? Det gikk ikke akkuratt så bra med han heller da jeg hadde dashcam. Fullt fortjent utfall! 

Er delte meninger om slike kollisjoner, men sålenge man kan bevise at det er oppsøkt kollisjon får den foran skylden

Har video av min smell også, fått godkjenning av han det gjelder at jeg kan legge ut og dele videoen

 

Jeg mener uten tvil at både politiet og du og i dette tilfellet har skylden. Men politiet lå vesentlig nærmere meg enn det du gjorde

Anonymkode: 4688b...065

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du fikk som fortjent. Du kunne blitt drapsmann er du klar over det?? Om noen ligger for nære deg er det bedre å svinge av i en lomme å slippe vedkommende forbi istedet for å klikke. 

Anonymkode: 37512...c58

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...