Gå til innhold

faen i det store helvete


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så du hadde sivilt politi etter deg? Det er jo noe du har utelatt her da i såfall.. Sivilpolitiet kjører ikke tett etter noen uten grunn akkurat. 

Anonymkode: c6d7a...a6b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt på sin plass at førerkortet ditt røk, ja! Livsfarlig oppførsel. De burde nok ikke lagt så nært at de ikke kunne stanse uten å treffe deg, men du har likevel foretatt en livsfarlig manøver på bakgrunn av ingenting, slik at ikke noe skulle tilsi kraftig nedbremsing for bilen som lå bak deg. Det førerkortet er helt riktig beslaglagt. Ligger du under fartsgrensen og dasser, slik som du nok har gjort (kanskje de har hatt mistanke om promille, dersom du har hatt ujevn fart?), så kjører du til siden og slipper forbi biler bak.

Du er en dårlig sjåfør!

Anonymkode: 44539...fb9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

i det store helvete

lå en ferdig grav til meg.

130 meter dypt hadde fienden forberedt seg

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for tips, men jeg ga de det og får det neppe igjen på en stund. Jeg trenger lappen på jobben, så dette er skikkelig krise for meg. 

Anonymkode: 4688b...065

Du er ikke skikket til å ha en jobb som krever ferdsel i trafikken. 

Anonymkode: 1707f...616

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
AnonymBruker skrev (På 6.5.2017 den 22.45):

Nei jeg gjorde faktisk ikke noe galt i mine øyne!

Jeg var ute å kjørte på en landevei og hadde en jævla idiot klistret oppi rævva mi, lå kun bittelitt under farsgrensen. Det endte med at jeg ble forbannet nok og bremste alt jeg kunne, det endte jo som det gjorde, det smalt noe jævlig!! Uheldig som jeg alltid er var dette en jævla sivilpolitifaen! Han holdt ikke avstand nok og smalt i meg, for faen ikke jeg som har den jævla skylden da. HAn som krasjet i meg, ikke jeg i han for svarteste faen!!! 

Anonymkode: 4688b...065

 

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, Naturgutten 95 skrev:

Hahaha, da mener du at du er uskyldig?

du er ikke tilfeldigvis han som gjorde akkuratt det samme med meg vel? Det gikk ikke akkuratt så bra med han heller da jeg hadde dashcam. Fullt fortjent utfall! 

Er delte meninger om slike kollisjoner, men sålenge man kan bevise at det er oppsøkt kollisjon får den foran skylden

Har video av min smell også, fått godkjenning av han det gjelder at jeg kan legge ut og dele videoen

 

lå vel litt i nærmeste laget? Burde vert skylddeling

Anonymkode: e8f23...74d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skapte en farlig trafikksituasjon MED VILJE, og nå er du overrasket over at de beslagla førerkortet dit?! Man skal høre mye før ørene detter av.

Nei, det er ikke greit å ligge klint opp i ræva til en annen bil, men du kunne løst denne situasjonen med å blinke deg inn på en bussholdeplass og slippe forbi vedkommende eller noe.

Loven fungerer sånn. Selv om noen annen gjorde noe dumt mot deg først, så er det selvsagt ikke lov å "ta igjen".

Anonymkode: 170d6...266

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

karma :ler: tror jeg dauer av latter snart, håper du aldri får sertifikatet tilbake igjen! Du er en fare for alle andre i trafikken

Anonymkode: f87ed...557

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sivile politibiler ligger ofte tett opptil for å egle til kappkjøring, noe alle som kjører fort av og til vet, men reaksjonen til TS er det aller aller aller dummeste man gjør på veien. Til pass for deg din reservepoliti som skal passe på at andre følger reglene, men ikke at han selv følger de.

Anonymkode: 19197...7b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan være enig i at det var dumt av meg å bråbremse men er det grunn til å miste lappen? Hva med politisjåføren da, burde ikke han også mistet pga han brøt loven å kolliderte i meg?

Anonymkode: 4688b...065

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for tips, men jeg ga de det og får det neppe igjen på en stund. Jeg trenger lappen på jobben, så dette er skikkelig krise for meg. 

Anonymkode: 4688b...065

Hvis du allerede har samtykket, kan samtykket trekkes tilbake ved melding til politiet. Send gjerne en e-post så du har bevis for at samtykket er trukket tilbake og fra hvilken dato. Da løper politiets treukersfrist fra e-posten ble sendt.

 

:::::

 

Hentet fra linken du fikk tidligere i tråden.

Anonymkode: 2638b...f6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan være enig i at det var dumt av meg å bråbremse men er det grunn til å miste lappen? Hva med politisjåføren da, burde ikke han også mistet pga han brøt loven å kolliderte i meg?

Anonymkode: 4688b...065

Det var bare bra du mistet lappen. Du har tydeligvis ikke noe der å gjøre.

Politiet har garantert deg på video som beviser at du alene var årsak til ulykken.

Anonymkode: 19197...7b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan være enig i at det var dumt av meg å bråbremse men er det grunn til å miste lappen? Hva med politisjåføren da, burde ikke han også mistet pga han brøt loven å kolliderte i meg?

Anonymkode: 4688b...065

Nå er ikke jeg hverken politi eller jurist, men min sunne fornuft sier at det definitivt var grunn til å miste lappen. Du skapte en trafikkfarlig situasjon med vilje. Dette kunne ført til skader på deg eller andre, og det førte garantert til matrielle skader. Når du viser så dårlig dømmekraft og impulskontroll så har du ingenting å gjøre i trafikken. 

Hvis noen ligger tett bak deg så kan de også miste lappen for det. Kanskje burde sjåføren bak også miste lappen. Men det endrer jo ikke det du gjorde. Selv om de gjorde noe galt, så legitimerer ikke det at DU gjorde noe galt. Du kan ikke bli aggressiv, gjøre dumme og skape ulykker ting bare fordi noen andre bryter trafikkreglene. 

"Enhver skal ferdes hensynsfullt og være aktpågivende og varsom så det ikke kan oppstå fare eller voldes skade og slik at annen trafikk ikke unødig blir hindret eller forstyrret"

Denne paragrafen dukker ofte opp i rettsdokument og bøteregister. Du var vel så langt fra hensynsfull og varsom som det går an.

Anonymkode: 170d6...266

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.5.2017 den 23.04, skogsvandreren skrev:

Hahaha, da mener du at du er uskyldig?

du er ikke tilfeldigvis han som gjorde akkuratt det samme med meg vel? Det gikk ikke akkuratt så bra med han heller da jeg hadde dashcam. Fullt fortjent utfall! 

Er delte meninger om slike kollisjoner, men sålenge man kan bevise at det er oppsøkt kollisjon får den foran skylden

Har video av min smell også, fått godkjenning av han det gjelder at jeg kan legge ut og dele videoen

 

Hvilket kamera bruker du?

Anonymkode: f87ed...557

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal være sagt at jeg blir meget provosert over at sivilpolitiet ligger tett opp i rumpa for å framprovosere noe (det stresser meg som faen å ha noen så nært), uten at det legimiterer å være en fuckings idiot i trafikken.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 6.5.2017 den 23.04, skogsvandreren skrev:

Hahaha, da mener du at du er uskyldig?

du er ikke tilfeldigvis han som gjorde akkuratt det samme med meg vel? Det gikk ikke akkuratt så bra med han heller da jeg hadde dashcam. Fullt fortjent utfall! 

Er delte meninger om slike kollisjoner, men sålenge man kan bevise at det er oppsøkt kollisjon får den foran skylden

Har video av min smell også, fått godkjenning av han det gjelder at jeg kan legge ut og dele videoen

 

Kan jeg spørre hvorfor det er så vanskelig for deg å holde avstand? Selv om han foran er skyld i dette. Videoen viser at du ikke greier å holde avstand til bilen foran. Selv etter han stopper foran deg første gang så kjører du veldig tett inntil han når han starter opp igjen. Hvorfor? Er det så vanskelig å holde avstand? Heldigvis er vi i Norge ganske så forskånet mot slike som deg. Som driver å tailgater. Du burde tatt deg en tur til diverse land der tailgating er helt normalt og se hvor jævlig negativt det påvirker trafikken.

Skulle ikke overraske meg at du har ligget tett opp til i lengre tid før du viser videoen. Måten du går ut av bilen og henvender deg til bilen foran viser også at du er hissig, at det tydeligvis er to sider av denne saken..

Anonymkode: 19eea...944

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan jeg spørre hvorfor det er så vanskelig for deg å holde avstand? Selv om han foran er skyld i dette. Videoen viser at du ikke greier å holde avstand til bilen foran. Selv etter han stopper foran deg første gang så kjører du veldig tett inntil han når han starter opp igjen. Hvorfor? Er det så vanskelig å holde avstand? Heldigvis er vi i Norge ganske så forskånet mot slike som deg. Som driver å tailgater. Du burde tatt deg en tur til diverse land der tailgating er helt normalt og se hvor jævlig negativt det påvirker trafikken.

Skulle ikke overraske meg at du har ligget tett opp til i lengre tid før du viser videoen. Måten du går ut av bilen og henvender deg til bilen foran viser også at du er hissig, at det tydeligvis er to sider av denne saken..

Anonymkode: 19eea...944

Jeg lå ikke så veldig nærme som du og noen andre skal ha det til. Sjekk farta og tell sekunder fra han bremser til det smeller, ca 2 sek pga jeg vurderte å kjøre forbi snegla. Da han stoppet første gang hadde han en bil foran seg som skulle til venstre, man skal akselerere ikke bråbremse etter kryss kun pga å håpe på en smell! 

Jeg vet den 3 sekundersregelen men når man vurderer å kjøre forbi nærmer man seg bilen. Mange som ligger klistret oppi ræva mi også men jeg bråbremser såklart ikke da!! Har hatt biler bak meg som ikke holder sekundet engang, selvom jeg kjører litt over fartsgrensen, det er særlig polakker og landene rundt der. Bilene bak gir jeg så og si alltid blaffen i, følger med fremover og ikke bakover. 

Men det skjer såklart at jeg blir irritert og bremser selv for de under et sekund, men da trykker jeg kun bremsen en mm ned kun for å tenne bremselysene. 

Her er også en annen video, han ligger vesentlig nærmere enn meg og mye dårligere video og fikk null skyld!!

håper ikke denne TS får dekket kollisjonen av forsikringen. Livsfarlig oppførsel særlig om det var i ei 80 sone og han kanskje lå i 70, bra det var politiet og ikke en annen stakkar som ikke hadde hatt bevis

http://www.tv2.no/a/6530173/

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, skogsvandreren skrev:

Jeg lå ikke så veldig nærme som du og noen andre skal ha det til. Sjekk farta og tell sekunder fra han bremser til det smeller, ca 2 sek pga jeg vurderte å kjøre forbi snegla. Da han stoppet første gang hadde han en bil foran seg som skulle til venstre, man skal akselerere ikke bråbremse etter kryss kun pga å håpe på en smell! 

Jeg vet den 3 sekundersregelen men når man vurderer å kjøre forbi nærmer man seg bilen. Mange som ligger klistret oppi ræva mi også men jeg bråbremser såklart ikke da!! Har hatt biler bak meg som ikke holder sekundet engang, selvom jeg kjører litt over fartsgrensen, det er særlig polakker og landene rundt der. Bilene bak gir jeg så og si alltid blaffen i, følger med fremover og ikke bakover. 

Men det skjer såklart at jeg blir irritert og bremser selv for de under et sekund, men da trykker jeg kun bremsen en mm ned kun for å tenne bremselysene. 

Her er også en annen video, han ligger vesentlig nærmere enn meg og mye dårligere video og fikk null skyld!!

håper ikke denne TS får dekket kollisjonen av forsikringen. Livsfarlig oppførsel særlig om det var i ei 80 sone og han kanskje lå i 70, bra det var politiet og ikke en annen stakkar som ikke hadde hatt bevis

http://www.tv2.no/a/6530173/

Du kjørte som en nybegynner!

Anonymkode: 19197...7b1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...