Gjest ricecrispies Skrevet 18. september 2017 #121 Del Skrevet 18. september 2017 2 timer siden, bloggleser123 skrev: Hva vet du ikke? Kjøper ikke at han er dyp på grunnlag av det han skriver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LunaPuna1 Skrevet 18. september 2017 #122 Del Skrevet 18. september 2017 1 time siden, Prinsesse788 skrev: Elendige skriveferdigheter. Dette blir da først skrevet for hånd, deretter publiseres. Allikevel klarer jeg ikke å lese, det er så dårlig skrevet. Kunne vært spennende men jeg kommer aldri til å lese dette igjen. Enig! Leste de første innleggene, men gadd ikke mer. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleLerke Skrevet 18. september 2017 #123 Del Skrevet 18. september 2017 Noen som vet om hun har utdannelse/jobb eller om det er bloggen som er jobben? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bloggleser123 Skrevet 18. september 2017 #124 Del Skrevet 18. september 2017 28 minutter siden, LilleLerke skrev: Noen som vet om hun har utdannelse/jobb eller om det er bloggen som er jobben? Ja hun har en bachelor i markedsføring og økonomi tror jeg. Også eier hun en del leiligheter, men tror hun har blogg som hobby/jobb. Alle hakker uansett hva de bloggerne skriver. Hun får vel dritt for at hun har utdannelse også. Mange kommentarer der folk spør om hun ikke skal kjøpe seg leilighet snart. Men hun var vel bare 19 år når hun fikk sin første. Money money money. Tror ikke hun bryr seg siden hun aldri påpeker verken utdannelse eller boligkjøp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bloggleser123 Skrevet 18. september 2017 #125 Del Skrevet 18. september 2017 5 timer siden, Prinsesse788 skrev: Er det ikke MA som publiserer? kan vel være misunnelig forde?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse788 Skrevet 18. september 2017 #126 Del Skrevet 18. september 2017 1 minutt siden, bloggleser123 skrev: kan vel være misunnelig forde?! Hvis hun hadde vært misunnelig kunne hun vel bare droppet å gjøre det for han 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggleseren Skrevet 18. september 2017 #127 Del Skrevet 18. september 2017 44 minutes ago, bloggleser123 said: OT: Nesten navnesøster, jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bloggleser123 Skrevet 18. september 2017 #128 Del Skrevet 18. september 2017 28 minutter siden, Bloggleseren skrev: OT: Nesten navnesøster, jo Artig! Hvilke bloggere leser du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Galaxy X Skrevet 18. september 2017 #129 Del Skrevet 18. september 2017 57 minutter siden, bloggleser123 skrev: Artig! Hvilke bloggere leser du? Dette har ingenting med tråden her å gjøre. Ta det på pm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bloggleser123 Skrevet 18. september 2017 #130 Del Skrevet 18. september 2017 37 minutter siden, Galaxy X skrev: Dette har ingenting med tråden her å gjøre. Ta det på pm. Vi snakker jo om bloggere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Galaxy X Skrevet 18. september 2017 #131 Del Skrevet 18. september 2017 3 timer siden, bloggleser123 skrev: Vi snakker jo om bloggere? Denne tråden handler om bloggeren Marta Alise, ikke bloggere generelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida86 Skrevet 19. september 2017 #132 Del Skrevet 19. september 2017 Hun snakket om et tillitsbrudd på bloggen,så det var at han gikk bak ryggen hennes å skulle "hjelpe noen ut av en krise" , som gjør at han kanskje blir dømt igjen å får enda mere soning. Hadde jeg vært han,hadde jeg holdt meg unna denne krisen. Virker ikke som om han har lært noen ting av å sitte inne tidligere. Å hvis han ønsker en framtid med henne,så gjør du ikke noe som kan gi deg enda mere straff. Hadde jeg vært henne hadde jeg ikke sittet på utsiden å ventet,hvis han får enda mere straff nå! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bloggleser123 Skrevet 19. september 2017 #133 Del Skrevet 19. september 2017 3 timer siden, Frida86 skrev: Hun snakket om et tillitsbrudd på bloggen,så det var at han gikk bak ryggen hennes å skulle "hjelpe noen ut av en krise" , som gjør at han kanskje blir dømt igjen å får enda mere soning. Hadde jeg vært han,hadde jeg holdt meg unna denne krisen. Virker ikke som om han har lært noen ting av å sitte inne tidligere. Å hvis han ønsker en framtid med henne,så gjør du ikke noe som kan gi deg enda mere straff. Hadde jeg vært henne hadde jeg ikke sittet på utsiden å ventet,hvis han får enda mere straff nå! Alle trodde det var en annen dame. Det hadde vært kriselise det! Er noe som heter i gode og onde dager. Hun virker veldig lojal, i motsetning til hva du virker å være. Jeg hadde aldri gått fra min mann heller. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida86 Skrevet 19. september 2017 #134 Del Skrevet 19. september 2017 22 minutter siden, bloggleser123 skrev: Alle trodde det var en annen dame. Det hadde vært kriselise det! Er noe som heter i gode og onde dager. Hun virker veldig lojal, i motsetning til hva du virker å være. Jeg hadde aldri gått fra min mann heller. Okei,så du mener hvis han får f.eks 8 år i tillegg til dommen han har nå,at hun skal sitte å vente på han? Lojal er jeg,jeg kunne godt ha ventet sånn som hun gjør nå jeg! Dessuten sa jeg bare hvis han får mere straff en d han har nå. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bloggleser123 Skrevet 19. september 2017 #135 Del Skrevet 19. september 2017 3 timer siden, Frida86 skrev: Okei,så du mener hvis han får f.eks 8 år i tillegg til dommen han har nå,at hun skal sitte å vente på han? Lojal er jeg,jeg kunne godt ha ventet sånn som hun gjør nå jeg! Dessuten sa jeg bare hvis han får mere straff en d han har nå. Selvfølgelig. Skal man bare være medgangssupporter? Husker hun sa at hun ble om han så fikk 10 år første gangen. Får meg til å tro på kjærligheten igjen. Synes alle er skilt og singel fortiden. Vi gir for lett opp. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirkustjukk Skrevet 19. september 2017 #136 Del Skrevet 19. september 2017 Tommel opp, nest siste blogginnlegg er merket med annonselenker på toppen! Veldig bra når bloggere tar til seg tilbakemeldinger og ikke hyler opp om "bloggpoliti"👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bloggleser123 Skrevet 19. september 2017 #137 Del Skrevet 19. september 2017 1 time siden, Sirkustjukk skrev: Tommel opp, nest siste blogginnlegg er merket med annonselenker på toppen! Veldig bra når bloggere tar til seg tilbakemeldinger og ikke hyler opp om "bloggpoliti"👍🏻 Alt folk har tid til.. Siste jeg bruker tiden min på er å rette på andre eller passe på at de gjør ting greit. Hva spiller det noen rolle for deg om det er merket øverst eller nederst? JAJA, uansett. Var hun frekk når dere skrev det? Ser mange refser når ting blir påpekt som er "feil". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirkustjukk Skrevet 19. september 2017 #138 Del Skrevet 19. september 2017 (endret) 8 minutter siden, bloggleser123 skrev: Alt folk har tid til.. Siste jeg bruker tiden min på er å rette på andre eller passe på at de gjør ting greit. Hva spiller det noen rolle for deg om det er merket øverst eller nederst? JAJA, uansett. Var hun frekk når dere skrev det? Ser mange refser når ting blir påpekt som er "feil". Ja, faktisk! Om jeg klikker på en link hun har lagt ut og velger å kjøpe noe fra den nettbutikken får hun en fortjeneste av MITT kjøp. Det kalles affiliatelinker og bloggere plikter ifølge markedsføringsloven å merke og informere om det øverst i blogginnlegget. Jeg var ikke frekk og hun var ikke klar over hvordan merkingen skulle gjøres. Av erfaring er det mange bloggere som overser slike tilbakemeldinger og blir noe snurt. Derfor synes jeg bloggere som faktisk følger oppfordringen om å følge markedsføringsloven uten sure miner bør få en pluss i boka!✨ Men jeg har jo tid til sånt tull da🙄 Endret 19. september 2017 av Sirkustjukk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bloggleser123 Skrevet 19. september 2017 #139 Del Skrevet 19. september 2017 1 minutt siden, Sirkustjukk skrev: Ja, faktisk! Om jeg klikker på en link hun har lagt ut og velger å kjøpe noe fra den nettbutikken får hun en fortjeneste av MITT kjøp. Det kalles affiliatelinker og bloggere plikter ifølge markedsføringsloven å merke og informere om det øverst i blogginnlegget. Jeg var ikke frekk og hun var ikke klar over hvordan merkingen skulle gjøres. Av erfaring er det mange bloggere som overser slike tilbakemeldinger og blir noe snurt. Derfor synes jeg bloggere som faktisk følger oppfordringen om å følge markedsføringsloven uten sure miner å få en pluss i boka! Men jeg har jo tid til sånt tull🙄 Okiii. Husker faktisk vi hadde en hel uke med markedsføring og bloggere eller influensers ?? som de kaller seg. Jeg personlig bryr meg ikke, bra om de kan tjene en slant på at jeg får tips om noe fint til mitt klesskap. Tror hun får 4-8 % per kjøp vi kjøper, mens de største bloggere får alt fra 25-50 % per kjøp. Stor forskjell i bloggverden. De skulle vært mer åpen om det for det er interessant hvordan det kan være så forskjellig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bloggleser123 Skrevet 19. september 2017 #140 Del Skrevet 19. september 2017 I studiet mitt altså. Ikke en uke her hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg