Gå til innhold

Marta Alise


Kelsi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Denne uken faller dommen. Håper Audun får en LANG fengselsstraff.

Noen som vet omfanget av hva han har gjort? Fått med meg at han har solgt rusmidler, men hvor tunge rusmidler? Hvor lenge osv? Ser hun skriver han har mange fiender, så han tørr ikke å dra ut i helgene engang.. Ikke tørr han å bo i Oslo heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg at hun skal synes så synd på seg selv og audun og ønsker sympati! Og 58 kg hasj til eget forbruk??yeah right.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun på en eller annen rar måte føler det er "kult" å være sammen med han? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Ivy.

Herregud som hun ønsker sympati pga rettsaken. Det er hans egen feil og hun visste om det da de ble sammen!

 

Må si meg enig her. Har fulgt litt med på bloggen, men klarer ikke å synes synd på noen av de. Hvert fall ikke han! Dette er hans egen feil og da må man ta konsekvensene av det, uansett hvor kjipt det måtte være.

 

 

Noen som vet omfanget av hva han har gjort? Fått med meg at han har solgt rusmidler, men hvor tunge rusmidler? Hvor lenge osv? Ser hun skriver han har mange fiender, så han tørr ikke å dra ut i helgene engang.. Ikke tørr han å bo i Oslo heller?

 

Nå bor de vel i Arendal og det er en ikke så veldig stor by og det er veldig lett å bumpe inn i folk du ikke vil møte på byen. Så skjønner jo han ikke vil ut hvis han har mange fiender der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig her. Har fulgt litt med på bloggen, men klarer ikke å synes synd på noen av de. Hvert fall ikke han! Dette er hans egen feil og da må man ta konsekvensene av det, uansett hvor kjipt det måtte være.

 

 

 

Nå bor de vel i Arendal og det er en ikke så veldig stor by og det er veldig lett å bumpe inn i folk du ikke vil møte på byen. Så skjønner jo han ikke vil ut hvis han har mange fiender der.

Men var de ikke på besøk i Oslo, så kunne han ikke gå ut? Da lillesøsteren hennes hadde bursdag. Mulig ejg blander noen av innleggene hennes, men jeg mener å huske det.

Veldig enig med deg i at det ikke er synd på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bluebird1992

Hun er 23, og skal vente på ham som kanskje skal sone i fem år?

Ser mange kommenterer at dette er så urettferdig, at han allerede har sonet sin dom, etc.. Dette blir for dumt for meg. Jeg er vel for gammel, tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Ivy.

Men var de ikke på besøk i Oslo, så kunne han ikke gå ut? Da lillesøsteren hennes hadde bursdag. Mulig ejg blander noen av innleggene hennes, men jeg mener å huske det.

Veldig enig med deg i at det ikke er synd på dem.

 

Ok, det kan godt stemme. Har bare fått med meg at de bor i Arendal. Lurer på hvorfor han har så mange fiender? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bluebird1992

Ok, det kan godt stemme. Har bare fått med meg at de bor i Arendal. Lurer på hvorfor han har så mange fiender?

I hvertfall m.t.p. at han ikke tystet på noen og kun har vært snill og god med alle, iflg. dem selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man har vært i det miljøet så møter man på miljøet overalt. Skjønner godt han holder seg inne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg liker egentlig ikke bloggen hennes på grunn av alt tullet hun skriver om hun og typen. Spesielt da hvordan hun ruller seg selv og han inn i en offerrolle, og det hun skriver om utroskap hvor hun bastant mener det var greit når hun og typen ble sammen gjennom at han var utro..

Men!

Den DIY delen! Den elsker jeg! Hun er faktisk skikkelig flink, selv om noen av forklaringene kunne ha vært litt bedre så er det faktisk masse inspirasjon. Spesielt de julegavene! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Noen her som leser bloggen til Marta Alise her? Jeg følger henne på snap etter å ha sett dokumentaren om de to på tv. Har bare vært litt innom bloggen. 

Har fått med meg at Audun har vært «utro», men rakk ikke å lese innlegget på bloggen før hun hadde slettet det igjen? Noen som leste det og kan gi meg en oppsummering? Og kanskje enda bedre, en imgur?

Endret av LunaPuna1
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, LunaPuna1 skrev:

 

Endret av Smn1995
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kom ikke helt uventet dessverre. Hun har fremstått som ganske blind av kjærlighet og ganske godtroende, men klart man håper vel å kunne "fikse" personen man elsker. Dette er jo en som selv sier han ikke kan leve uten spenning i livet sitt. Stakkars jente, håper hun kommer seg videre fort.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå indikerer hun på bloggen at de kommer til å fortsette å være sammen da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, LunaPuna1 skrev:

Noen her som leser bloggen til Martha Alise her? Jeg følger henne på snap etter å ha sett dokumentaren om de to på tv. Har bare vært litt innom bloggen. 

Har fått med meg at Audun har vært «utro», men rakk ikke å lese innlegget på bloggen før hun hadde slettet det igjen? Noen som leste det og kan gi meg en oppsummering? Og kanskje enda bedre, en imgur?

Hvorfor "utro" i anførselstegn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marta sa jo egentlig ikke at det var direkte utroskap, men et alvorlig tillitsbrudd. Får vondt av henne etter dagens innlegg. Håper hun kommer seg videre uansett om det blir med eller uten Audun <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper hun kommer seg videre uten han. Hun er en vakker og oppegående jente. Synd hvis hun skal kaste bort flere år med å vente på han mens han er i fengsel. I hvert fall hvis han ikke behandler henne bra!

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...