Gå til innhold

Han skrev "Om jeg kommer på filmkveld så vet du hva jeg forventer"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 timer siden, Naturgutten 95 skrev:

Såklart kan ho si nei, jeg har absolutt ikke slike holdninger. Men merkelig at ho har hatt sex 2 ganger før og ikke nå hvis ho liker han, det er ikke helt logisk, ho kjenner han mer nå enn da

At man har hatt sex tidligere, betyr ikke at man har lyst neste gang. Sånn er det både for menn og kvinner, single som i parforhold. Jeg sa aldri det til samboeren min, om han ikke ønsket sex: "Men du ønsket jo sex i går?!". Så nei, det er ikke ulogisk.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke hvem som er verst her jeg. Han eller du som vurderer å fortsette med han. Nå vet du hva han vil, inviterer du han hjem så ikke klag om det blir klein stemning. Synes du skal komme deg unna og finne deg en mann som ønsker å bli kjent med deg på samme måte som du ønsker å bli kjent med han. Ser virkelig ikke hvordan dette er en vanskelig avgjørelse for deg.

Anonymkode: 0c650...a23

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.5.2017 den 8.15, AnonymBruker skrev:

Jordbærsesong :skratte:

Anonymkode: da50f...283

Høres heller ut som det er "liten pikk på tapermann-sesong". Det kan du si til han, ts. Og jo, vis dette til alle vennene dine og sørg for at ryktet hans biter han i ræva. 

Anonymkode: 621fd...450

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Wednesday, May 03, 2017 den 13.18, Naturgutten 95 skrev:

Såklart kan ho si nei, jeg har absolutt ikke slike holdninger. Men merkelig at ho har hatt sex 2 ganger før og ikke nå hvis ho liker han, det er ikke helt logisk, ho kjenner han mer nå enn da

Eh.. det er ikke merkelig i det hele tatt. Man er ikke alltid i humør til sex.

Det som er merkelig er at denne fyren går rundt og mener at han har rett til å kreve sex

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som at han ikke er ute etter noe seriøst, son for så vidt er helt greit, han er i det minste ærlig om det 😊 Men dere er åpenbart ute etter forskjellige ting fra hverandre så det er like greit å droppe han først som sist. Finn noen andre, han her er ikke riktig for deg. 

Anonymkode: 1124d...50a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det virker som at han ikke er ute etter noe seriøst, son for så vidt er helt greit, han er i det minste ærlig om det 😊 Men dere er åpenbart ute etter forskjellige ting fra hverandre så det er like greit å droppe han først som sist. Finn noen andre, han her er ikke riktig for deg. 

Anonymkode: 1124d...50a

Ærlig ja men han kan da bruke litt andre ord enn skal jeg komme på folmkveld så skal jeg ha sex eller bj. Heller enn å si at jeg er kun interessert i sex mellom oss, så hvis du vil noe mer, er ikke jeg noe å satse på 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du 16 år og usikker? 

1) han har et ekkelt kvinnesyn 

2) du er kun et hull for han, ergo han vil kun ligge med deg 

3) Din kropp, ditt valg, ditt hus: du bestemmer.Ville dog ikke greid å se bort fra drittsekkoppførselen hans. 

 

Anonymkode: f4995...2ab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.5.2017 den 20.42, AnonymBruker skrev:

Syns dette er douchebag oppførsel og samtidig litt synd for han virker ellers ganske ålreit... Noen tanker?

Ja du er for naiv, han er ikke grei når han trer frem på den måten,uansett hvor mange fine ord og grei han er å snakke med ellers, det er bare ord, og mange er utrolig flink til å manipulere andre, spesielt de som lar seg akkurat det. Skygg unna.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ville dog ikke greid å se bort fra drittsekkoppførselen hans. 

 

Blir omtrent som en drink som ser aldeles forfriskende ut, men du vet at det er to dråper arsenikk i den, du må allikevel bare smake. Går ikke bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Den Lille Heksa
På 5/3/2017 den 13.18, Naturgutten 95 skrev:

Såklart kan ho si nei, jeg har absolutt ikke slike holdninger. Men merkelig at ho har hatt sex 2 ganger før og ikke nå hvis ho liker han, det er ikke helt logisk, ho kjenner han mer nå enn da

Kanskje hun mistenkte at han bare ville ha sex...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...