Gå til innhold

Hva gjør vi nå? Fantastisk fyr


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sist uke var jeg på kurs i forbindelse med fagforeningen jeg er med i. Kurset gikk over tre dager og var i hovedstaden. Jeg selv kommer lengre nordfra. På kurs traff jeg en mann, kjemien klaffet helt og etter kurset var over bestemte jeg meg for å bli igjen i hovedstaden og tilbringe tid med han (han bor i Oslo). Vi hadde en helt fantastisk helg sammen, fant på mye, gikk ut, sov lenge på morgenen og alt var fantastisk.

Ja, jeg har faktisk ikke landet enda.

Da vi skilte lag prøvde vi å ikke gjøre en big deal utav det, kysste og sa "snakkes", men før jeg var gått om bord på flyet fikk jeg melding av han. Problemet er at vi har liv på hver vår kant. Jeg har hus, jobb og hund der jeg bor, han har leilighet og jobb. Jeg bor 2 timer fra flyplass og igjen 1,5 time til Oslo. Vi er unge, men på samme tid etablerte. Hans jobb er ikke så vanlig og ikke noe han kan jobbe med mange plasser. Min jobb er mer generell, men jeg slet lenge med å få jobb og kan ikke gi den fra meg før jeg har fått mer erfaring.

Jeg har lyst å ta hele opplevelsen som en "flørt" men jeg tror vi begge kjente på kjemi som vi ikke har kjent før. Hva gjør vi nå?

Anonymkode: 45db9...696

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tar det som det kommer:)

Anonymkode: ae596...3af

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter å ser om det kan bli noe vel. Ikke nødvendig å ta alle problemene på forhånd. Vet jo ikke om det kan bli noe en gang!

Anonymkode: 1fa1a...1f6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en god start! Selv om det blir tungvint i begynnelsen så må dere bare få det til å funke hvis det er viktig nok. Lykke til ☺

Anonymkode: 677d3...533

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er unge og så lenge ingen har barn der dere bor, så kan dere faktisk ta sjansen på hverandre. Hva med et langdistanse en periode, og så flytter en av dere til den andre? (Kan dere søke permisjon fra jobb feks?)

Jeg ser ingen problem, bare muligheter. Heldige er dere som har møtt hverandre :-)

Anonymkode: b8539...5eb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det som det kommer, går det så går det

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så deilig! Håper dere får det til, det er langt fra umulig ❤️🙏🏼

Anonymkode: 437d2...219

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...