Gå til innhold

ble fortalt jeg var til å spy av


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Ari Loys

Du er åpenbart en svært dårlig menneskekjenner om du har jobbet med denne dama i 2 måneder uten å ha fått med deg at hun er et hespetre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonGangerTo skrev:

Hvis omstendigheten/situasjonen var prikklik ville jeg sagt det samme uavhengig av kjønn. 

Ok måtte bare forsikre meg at du ikke er en hykler.

Anonymkode: b8e1b...95c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Note to self altså: Ikke be en norsk kvinne på kaffe, da kan det hende det blir hurlumhei ja. TS, kanskje syntes hun det var upassende å date en kollega, men man svarer bare ikke på den måten. Men i det minste vet du hvordan hun egentlig er bak den profesjonelle fasaden, så dette skal du i grunnen være litt glad for. For tro meg, det er langt verre å oppdage lenge i etterkant at noen er et ubehøvlet menneske, nå har du i det minste en anledning til å bare legge det bak deg, selv om jeg forstår at det kan bli litt kleint på jobben fremover.

Og til de som spekulerer om at han er en ekkel gris: Det har man ingen forutsetning til å hevde, all den tid TS ikke gjorde noe annet enn å spørre om en kaffe. Til de som mener han fokuserer så mye på utseende: Har dere kvinner for vane å selv spørre noen dere ikke finner tiltrekkende på date? Tenkte ikke det nei....

Anonymkode: 91b44...412

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ikke be en norsk kvinne på kaffe, da kan det hende det blir hurlumhei ja

Jeg er overrasket over at menn fortsatt driver med slikt. Må være selvpinere, hele gjengen.

Anonymkode: 12144...e38

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er en norsk etnisk mann og ikke er den peneste, kuleste, mest trente, snobbe klær etc. så er sjansen for å lykkes på norske kvinner ca. 0,1 % på Tinder

Det VET norske etniske kvinner og utnytter dette til å ydmyke han-kjønnet der det passer henne, som i denne tråden og som på arbeidsplassen til ts.

Anonymkode: 467b4...528

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du er en norsk etnisk mann og ikke er den peneste, kuleste, mest trente, snobbe klær etc. så er sjansen for å lykkes på norske kvinner ca. 0,1 % på Tinder

Det VET norske etniske kvinner og utnytter dette til å ydmyke han-kjønnet der det passer henne, som i denne tråden og som på arbeidsplassen til ts.

Anonymkode: 467b4...528

Kilde? 

Anonymkode: 7e9c2...62d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er ny på en arbeidsplass og driver å sjekker opp kollegaer fra starten av? Skjerp deg. 

Anonymkode: 5fea3...a77

Dette er grunnen. Og ja, det er til å spy av!

Kan ikke en gang få jobbe i fred uten å bli sjekket opp.

Anonymkode: 2793a...bd2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig er det ingen normale damer som svarer på et høflig spørsmål fra en kollega om å ta en kopp kaffe med at han er til å spy av, det skjønner du sikkert selv. Selvfølgelig har det skjedd mer her, og TS innrømmer selv at han har blitt "satt ut" av hvor pen hun er. Antakelig har han (i beste fall) glodd uhemmet på henne i flere uker, eller så har han stadig kommentert hennes eller andre damers utseende. For eksempel. Det er faktisk en litt mer sannsynlig forklaring enn at damen er en "psycho bitch" som enkelte foreslår.

Anonymkode: ff690...e50

Nemlig. Han kunne risikert at hun tok saken videre og at han fikk sparken, da ville spy-kommantaren bleknet litt i sammenligning.

Anonymkode: 2793a...bd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kilde? 

Anonymkode: 7e9c2...62d

norske kvinner AS

Anonymkode: 467b4...528

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åherregud for en fjern reaksjon, hun virker jo helt blåst.

Tror det er like greit at dere ikke dro på date. Hun får faen meg ha lykke til med den innstillingen. 

Jeg håper du heller finner en kjempepen dame som er like pen på innsiden. <3 

Anonymkode: 81bc3...91f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg begynte å jobbe på en ny arbeidsplass for ca 2 mnd siden. Da kom jeg på et team bestående av en dame jeg finner svært tiltrekkende. Jeg følte vi hadde god kjemi, og jeg må innrømme jeg flere kvelder ble satt ut av hvor pen jeg synes hun var. Selv er jeg slank, trener en del, og har et normalt pent ansikt. Nylig spurte jeg henne da vi 2 var alene på kontoret om hun kunne tenke seg å ta en kaffe med meg. Da spurte hun meg om hvorfor jeg ville det? Så sa jeg at jeg synes hun var trivelig å jobbe sammen med og at jeg gjerne ville bli bedre kjent med henne. Så spurte hun meg om dette ble som en "Date" å regne. Gjerne det sa jeg men jeg lo lett... Plutselig ser hun surt på meg og sier: "Nei takk du er ti å spy av"... også gikk hun bare! Etter dette har det vært utrolig kleint på jobb mellom oss. Men jeg lurer på hva som får noen til å si noe slikt når man forøker å være hyggelig? Jeg ville henne ikke noe vondt, jeg ville bare bli kjent med henne, da hun virket så trivelig samt selfølgelig var veldig pen. VI er begge i midten av 30 årene.

Anonymkode: 47ac5...523

Kanskje hun feiltolket deg når du lo. 

Anonymkode: ba260...b07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ligger denne tråden i singelliv og dating? Hvis du svarer ærlig på det, så kanskje du får svaret på hvorfor hun fant det nødvendig å avvise deg såpass kraftig også 😉

Anonymkode: b0298...125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor fremstiller så mange ts som en gris som stod og siklet over henne og kom med seksuelle tilnærminger? 

Det står faktisk ikke noe om det, og da velger i hvert fall jeg å forholde meg til det som står og kommer ikke med noen ville teorier. Jeg synes hun oppførte seg helt idiotisk. Man sier ikke sånt. Greit nok at man kan bli lei hvis noen maser og er ekkel, men det står det ikke noe om og det er fortsatt ikke greit. 

Her vil jeg faktisk spørre om hvordan det hadde vært om det hadde vært en mann som sa til en kvinne at hun var til å spy av i samme situasjon? Det hadde ikke vært greit, ikke sant? Og da er det ikke greit her heller. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bruke jobben som sjekkearena er risky, ts. Har selv gått på den smellen. Blir bare klein arbeidssituasjon etter noe sånt! Dropp det.

Anonymkode: 97f75...56c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt, personangrep og spekulasjoner, samt svar til dette.

Yvonne (mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

TS her. Jeg må si jeg er ganske sjokkert over hva mange av dere skriver her om meg ut fra det jeg har skrevet. For det første så er jeg ikke så idiot at jeg ville siklet, stirret på henne, kommet med sexualiserte blikk\snakk osv. Jeg hadde bare lyst å bli bedre kjent med en kollega over en kaffe om hun ville. Ja jeg synes hun var veldig pen, og ja hadde hun spurt meg om en date hadde jeg blitt med, men jeg spurte jo ikke om en date indirekte, var når hun spurte jeg sa gjerne en date mens jeg lo lett. Ikke var jeg innpåsliten, ikke var jeg ekkelt å så på henne med hintende øyne osv osv. Var et svar som man gir folk man har hatt en god tone med (ikke kjæreste tone, men god kollega tone).

Det virker jo som det er mange damer på forumet her som har opplevd å blitt sjekket opp av mannegriser... og ja jeg har sett mange av dem på byen og er flau på vegne at mitt kjønn, men det betyr ikke at jeg er samme typen. Uansett hvor stygg en dame hadde vært som jeg hadde jobbet sammen med, hadde jeg glatt tatt en kaffe med henne, og ville aldri sagt til en person at hun er til å spy av. Jeg er nesten like sjokkert over alle teoriene her om meg at jeg må ha gjort ditt og datt som svaret jeg fikk fra henne.

Anonymkode: 47ac5...523

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her. Jeg må si jeg er ganske sjokkert over hva mange av dere skriver her om meg ut fra det jeg har skrevet. For det første så er jeg ikke så idiot at jeg ville siklet, stirret på henne, kommet med sexualiserte blikk\snakk osv. Jeg hadde bare lyst å bli bedre kjent med en kollega over en kaffe om hun ville. Ja jeg synes hun var veldig pen, og ja hadde hun spurt meg om en date hadde jeg blitt med, men jeg spurte jo ikke om en date indirekte, var når hun spurte jeg sa gjerne en date mens jeg lo lett. Ikke var jeg innpåsliten, ikke var jeg ekkelt å så på henne med hintende øyne osv osv. Var et svar som man gir folk man har hatt en god tone med (ikke kjæreste tone, men god kollega tone).

Det virker jo som det er mange damer på forumet her som har opplevd å blitt sjekket opp av mannegriser... og ja jeg har sett mange av dem på byen og er flau på vegne at mitt kjønn, men det betyr ikke at jeg er samme typen. Uansett hvor stygg en dame hadde vært som jeg hadde jobbet sammen med, hadde jeg glatt tatt en kaffe med henne, og ville aldri sagt til en person at hun er til å spy av. Jeg er nesten like sjokkert over alle teoriene her om meg at jeg må ha gjort ditt og datt som svaret jeg fikk fra henne.

Anonymkode: 47ac5...523

Tror at mange kvinner blir lei av å bli sjekket opp. Jeg er ikke den peneste, men noen nye prøver seg minst en gang i uka. Man blir jævlig lei av den uønskede oppmerksomheten når dette har pågått siden man var 13++.

Personlig kunne det heller aldri ha falt meg inn å innlede noe med noen på jobben. Don't shit where you eat. Hvis det går dårlig med forholdet har man et stort problem. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje er denne dama en usympatisk person som ville reagert sånn mot alle som var kontaktsøkende, eller så ble du den berømte dråpen som fikk begeret til å renne over. Kanskje har hun nettopp vært igjennom andre tilnærmelser i jobbsammenheng som har føltes ubehagelige, og så kommer du som ny kollega og prøver deg i tillegg. Noen menn har dessverre en slags holdning til pene kvinner om at de er fritt vilt, og at man fortjener å få glo på og beundre pene kvinner uansett sammenheng, og om man blir avvist blir man sur og mener dama er en utakknemlig drittkjerring. Sier ikke at du har den holdningen, men det kan være den type mann hun assosierte deg med i det øyeblikket grunnet lignende erfaringer, og at hun "snappet".

Generelt så synes jeg man skal være forsiktig med tilnærmelser i jobbsammenheng. Ja, folk blir forelsket gjennom jobb og det er helt greit, men det er forskjell på hvordan ting skjer. Om man lenge har hatt en gjensidig flørt som ikke er å ta feil av, og det er åpenbart at begge er gira, så ber man hverandre på date. Men tilnærmelser uten gjensidig oppbygning over tid, er verre. Jobben skal tross alt være en arena hvor man kan være avslappet og hvor det er verdien av ditt arbeid som teller, både for kvinner og menn. Når noen i ditt nære team går over den grensa så blir det fort kleint, man er ikke på den frekvensen når man jobber. Kvinner i arbeidslivet har tross alt en annen historie hva angår det å finne sin plass, bli verdsatt for sine talenter snarere enn å bli objektivisert, og å bli tatt på alvor som arbeidstaker på lik linje med menn. Om du hadde truffet denne dama i privatsammenheng er det ikke sikkert hun hadde reagert slik om du inviterte på date.

Anonymkode: 68127...d49

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.5.2017 den 0.34, QQbaby skrev:

Synes kollegaen til trådstarter får unødvendig mye tyn. 

Hadde selv spydd om noen jeg knapt kjente hadde hatt så lav selvinnsikt at de ba meg på date. Da høres man bare ut som en billig kar som kun er ute etter å bruke en til litt rask sengehygge, og slike folk er til å spy av :kvalm:

Dere burde se ting litt fra kollegaen sin side og, og ikke bare støtte trådstarter blindt. Forstår kollegaen svært godt!

Hæ??????? Har man lav selvinnsikt dersom man ber ut noen på date uten å kjenne dem? Er ikke hele intensjonen med en date å bli bedre kjent? Hvilken planet er du fra???

Anonymkode: c312d...e40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...