AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #61 Skrevet 6. mai 2017 5 timer siden, Beach skrev: Har du selv vært i Dubai? Det virker ikke sånn, når du presterer å skrive at Dubai er et land. Det er en by i De forente arabiske emirater. + en av 7 emirat i UAE. Anonymkode: b6adb...88a 1
Beach Skrevet 6. mai 2017 #62 Skrevet 6. mai 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: + en av 7 emirat i UAE. Anonymkode: b6adb...88a Ja, det er det også. Men ikke et land.
Gjest Axl Rose Skrevet 6. mai 2017 #63 Skrevet 6. mai 2017 (endret) 8 timer siden, Beach skrev: Har du selv vært i Dubai? Det virker ikke sånn, når du presterer å skrive at Dubai er et land. Det er en by i De forente arabiske emirater. Jeg vet det er en by, men ville ikke reist til det landet i det hele tatt. Ikke den byen, ikke andre byer. Det finnes land som er tryggere med mange fine storbyer. Endret 6. mai 2017 av Axl Rose
moroklompen Skrevet 6. mai 2017 #64 Skrevet 6. mai 2017 Det går mest sannsynligvis helt fint men for min egen del kunne jeg aldri tenkt meg å dra på jentetur til ett land hvor jeg risikerer fengsel om jeg skulle være uheldig nok til å f.eks bli voldtatt. Rett og slett helt uaktuelt! 2
Minlillesky Skrevet 6. mai 2017 #65 Skrevet 6. mai 2017 (endret) På 1.5.2017 den 18.00, Wilma89 skrev: Hei Søsteren min og jeg planlegger en ukes ferie sammen med niesen min på 15. Jeg var nylig i Dubai med samboeren min og tror det er en by som kan passe oss godt. Ettersom niesen min kun er 15 blir det en rolig ferie med shopping og sol. Det jeg lurer på er om det er greit å reise til Dubai uten en mann i reisefølge? Alle hendvendte seg til samboeren min når vi var på tur. Så lurer på om noen har erfaring med å kun reise jenter? http://www.dubaiguide.no/Etiske regler.htm Forbered dere godt på forhånd. Med tanke på lover og regler. Oppførsel og kles"kode". Jeg har ikke reist til Dubai, kommer aldri til å gjøre det heller. Så lenge dere holder sammen, er forsiktige og holder dere unna mørke,rare og skumle gatehjørner, går det nok bra Men må si jeg synes dere er litt vel unge til å reise til Dubai... Dere har ikke mulighet til å ta med en voksen? Les linken over her Endret 6. mai 2017 av Minlillesky
KikiEco Skrevet 6. mai 2017 #66 Skrevet 6. mai 2017 Dere som syntes Dubai er en flott feriedestinasjon og samtidig syntes at kvinneguiden er et bra diskusjonsforum (ser jo flere tydeligvis har vært medlem en stund her og er tydeligvis aktive på formuet), tenker dere over at i Dubai hadde det vært risikosport å ha en bruker på et forum som dette der spørsmål som religion, seksualitet og politikk diskuteres? Har dere lyst til å støtte et land der ytringsfrihet ikke er gjeldende? 3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #67 Skrevet 7. mai 2017 På 1.5.2017 den 18.00, Wilma89 skrev: Hei Søsteren min og jeg planlegger en ukes ferie sammen med niesen min på 15. Jeg var nylig i Dubai med samboeren min og tror det er en by som kan passe oss godt. Ettersom niesen min kun er 15 blir det en rolig ferie med shopping og sol. Det jeg lurer på er om det er greit å reise til Dubai uten en mann i reisefølge? Alle hendvendte seg til samboeren min når vi var på tur. Så lurer på om noen har erfaring med å kun reise jenter? Sjekk ut bloggen ingerindubai.no. Hun og mannen flyttet til Dubai og startet et treningssenter for ca 5 år siden. Du kan få maaaange tips av hun, samt informasjon. Dubai er trygt. Ikke vær redd for å reise dit. Enkelte mennesker leser bare VG og har aldri vært utenfor Norges grenser. Dont worry about IT. Anonymkode: a7a8a...610 1
Gjest Den Lille Heksa Skrevet 7. mai 2017 #68 Skrevet 7. mai 2017 På 5/3/2017 den 9.44, AnonymBruker skrev: Hvem er det som skriver at en bare blir overfalt og voldtatt? Det er det jo ingen som skriver DET, men hvis du er uheldig og det skulle skje, så har du et rettsystemet som er basert på sharia, og DU kan bli fengslet for å ha blitt voldtatt. Jeg ville aldri støttet et slikt regime ved å reise dit! Anonymkode: a7629...595 Nå går det frem av tråden at det er bare voldtekter der det er tvil om skyldspørsmålet som er uklokt å anmelde. Overfallsvoldtekter derimot blir straffet hardt. Så om man ikke har med seg tvilsomme kollegaer som man havner på rom med eller blir med fremmede hjem så skulle man vel ikke bli straffet om man anmeldte.
Maydis8 Skrevet 7. mai 2017 #69 Skrevet 7. mai 2017 På 6.5.2017 den 12.18, Minlillesky skrev: http://www.dubaiguide.no/Etiske regler.htm Forbered dere godt på forhånd. Med tanke på lover og regler. Oppførsel og kles"kode". Jeg har ikke reist til Dubai, kommer aldri til å gjøre det heller. Så lenge dere holder sammen, er forsiktige og holder dere unna mørke,rare og skumle gatehjørner, går det nok bra Men må si jeg synes dere er litt vel unge til å reise til Dubai... Dere har ikke mulighet til å ta med en voksen? Les linken over her Har du lest HI? TS skriver at hun og søsteren skal ta med NIESEN på 15 år. Ergo - de er IKKE 15😑 Lønner seg å lese skikkelig.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #70 Skrevet 7. mai 2017 På 6.5.2017 den 12.18, Minlillesky skrev: http://www.dubaiguide.no/Etiske regler.htm Forbered dere godt på forhånd. Med tanke på lover og regler. Oppførsel og kles"kode". Jeg har ikke reist til Dubai, kommer aldri til å gjøre det heller. Så lenge dere holder sammen, er forsiktige og holder dere unna mørke,rare og skumle gatehjørner, går det nok bra Men må si jeg synes dere er litt vel unge til å reise til Dubai... Dere har ikke mulighet til å ta med en voksen? Les linken over her Hahaha😂😂😂 Har du i det hele tatt lest hovedinnlegget?😂 Anonymkode: a7a8a...610
Nicathv Skrevet 10. mai 2017 #71 Skrevet 10. mai 2017 Jeg ville ikke ha støttet et religiøst diktatur som har så groteske lover og regler som Emiratene har. At de også har svære mengder av annenklasseborgere som jobber på slavekontrakter trekker ikke opp! Bortsett fra at de får tilbake passet sitt etter noen års tid og kan da dra hjem, og får betalt (litt), så er det liten forskjell på disse arbeiderne og stereotypiske slaver. Forkastelig.
Alltidpånett Skrevet 13. mai 2017 #72 Skrevet 13. mai 2017 Har vært på tur med jenter, og også tatt taxi alene og gått alene i gatene på dagtid. Opplevde ingen problemer.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #73 Skrevet 13. mai 2017 Kan ikke begripe at såkalt voksne og oppegående norske kvinner er så dumme at de støtter shopping og turisme i Dubai og andre land der kvinner ikke er like frie til å leve sitt eget liv slik de selv vil. På overflaten ser alt greit ut, men sannheten er at virkeligheten er en grotesk og grell kontrast til turist fantasy land som de har produsert nettopp for å tiltrekke seg naive kvinner og suge livsskiten og pengene ut av dem. Du blir kun respektert om du er i følge med en ektefelle eller far. Alt annet såkalt "respekt" er et spill for galleriet. Anonymkode: 24c73...baf 3
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #74 Skrevet 20. februar 2020 Arabia er trygt så lenge dere holder lover. Å klær dere med hjerte og ikke hode. Det er ikke voldtekt som er det værste, det er straffene som er de værste. Mange her inne sier at Arabia er 100% trygt, men det er det ikke. Mange her inne sier at Arabia er 100% utrygt, men det er det ikke. Arabia er 50% og 50% Trygt og utrygt. Det sikker like mange voldtekter i norge eller mer, men straffen for kvinner er det værste i Arabia og Muslimske land. Men husk Arabiske kvinner vet best. Å eg har snakket med mange, eg er i kvinne som ikke klare å holde kjeft, å snakker med alle menneske uansett form eller farge. Dere som er Turister dere er de som ikke trenger å bekymre dere så veldig mye, fordi Arabia er så avhengige av Turister. Men selvfølgelig så skjer voldtekter å det er da helvete begynner ikke før, men det er jo en risiko i seg selv. Arabiske kvinner får ikke gå ut halvnaken hvis huset brenner, da må dem ta på seg en drakt, å hvis drakta har brent opp da må hun også bare brenne, hvis hun går ut så kan hun i det værste fal få dødsstraff. Men kvinnlige Turister har lov, men kan få mild straff etter som hvor i Arabia. Arabiske kvinner kan i det værste fal få dødsstraff i hvis hun blir voldtatt, grunnen er at kvinner blir straffet for å ha sex utfor ekteskapet. Men kvinnlige Turister kan få mildere straff. Mange arabiske kvinner må ha på seg burka ( burqa ) uansett hvor dem er, til og med på stranda. Men Kvinnelige turister kan kle seg akkurat som dem vil, så lenge kvinner skjuler skuldrene, magen og kneenå, så går det bra. Å på stranda kan kvinnelige turister ha på seg Bikini å drikke og sole seg brune. MVH Voldtekt offer i Norge av utlandsk mann. Anonymkode: d1117...5a2 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #75 Skrevet 20. februar 2020 En av verdens tryggeste hovedsteder. Kos dere! Anonymkode: f7497...317 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå