Gå til innhold

ingrid alex


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Det er jo rart at den yngste av dem ser størst ut...!

Hvorfor er det så rart? Det er forskjell på barn. Kusinen til sønnen min er 1 år, 7 kg og 71 cm lang. Barnet til venninna mi er 5 mnd, 9 kg og 70 cm lang. Selv er sønnen min 3,5 mnd, 7 kg og 64 cm lang - bare for å illustrere at det er forskjell på barna, og at ingenting er "rart" i forhold til størrelse.

Nå er vel IA's foreldre høyere i forhold til MA's foreldre og det spiller nok en rolle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mellom gutten min og nevøen min er det 3 mnd.

Gutten min ser ut som han er eldst selv om det er motsatt.

Se bare rundt på oss voksne:

* 150 - 210 cm lang

* 50 - 150 kg tung

Alt er innen normalen selv om en kan kalle noe lavt/høyt/undevektig/overvektig... :wink:

Når det gkelder hvem som er "søtest" - kommer det jo ann på øyet som ser... :ler:

Synes begge to er søte jeg.

Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i alle dager gidder du å skrive dette på den måten du gjør?

Dersom det stemmer at du er IA s kusine forstår jeg godt at MM kutter kontakten med deler av sin familie. Og det er jo tydelig at de ikke kan si noe som helst annet til deg ann at alt er bra med barnet. All den tid det er en mulighet for at du yttrer deg her om din kusines ve og vel mens du tilkjennegir din tilhørighet.

På den andre siden forstår jeg ikke hvorfor du logger deg inn som anonym gjest. Så utrolig mange kusiner som er gamle nok til å surfe seg frem og skrive innlegg på KG har ikke IA ennå.....

Men du ønsket kanksje å beskytte nicket ditt, fremfor din angivelige tante famile......?

Hvor nobelt og ærlig av deg!

Ja, hvor ærlig.. Jeg skrev bare at det ikke var noe å lure på, hun er akkurat som hun skal være.. Du kan kalle meg så "nobel og ærlig" du bare vil, men jeg ville aldri sagt eller gjort noe som kunne skadet eller såret noen av dem, og det har jeg heller ikke gjort.. Jeg kunne dog fortalt MASSE som _kunne_ skadet og som folk generelt ikke har noe med i det hele tatt.. Og for alt du vet, kan jeg være tanten hennes, nær venninne o.l og bruke kusine som påskudd for å anonymisere meg selv enda mer, men det er ikke nødvendig for meg.. Jeg har ikke noe problemer med at folk jeg kjenner leser hva jeg skriver her, ikke i det hele tatt.. Jeg står for alt jeg sier.. Men jeg har intet behov for at nicket mitt skal gjenkjennes i dette... Så ja, jeg beskytter nicket mitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Av aktuelle saker i dag er det en diskusjon som dette som ligger på topp - klart av større betydning enn katastrofen i Asia...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette syns jeg var et helt unyttig innlegg!

Merkelig innspill Snuppelure!

Jeg er i allefall ikke anonym når jeg kritiserer et innlegg. ;-)

Nyttighten av denne diskusjonen i seg selv er vel et større spørsmål enn et innlegg alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest happyending

Vi er vel alle flinke til å være opptatt av uvesentlige ting i grunnen nå og da.. Egentlig så er det en tullete ting å ta opp, og egentlig så var de fleste innleggene her tullete, men jeg syns egentlig ikke at det var så ille det kusinen sa selvom alt i grunnen var ganske tullete.. Eller noe... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Joda - men når "gjest" skriver at "...en vesentlig forskjell er at Maud Angeliva er søt...", kan jo det tolkes dithen at "gjest" synes Ingrid A er stikk det motsatte, og det er ingen OK karakteristikk!

Men hvis "gjest" har ment det slik at MA er søtere enn IA - så er jo det klart lov!

MÅ man synes at alle babyer er søte da? Det er ikke alle mennesker jeg syns er pene - uansett alder. Men sier man ikke "Ååååh så søt" om enhver liten tass så er man plutselig kriminell?

Noen babyer er ikke videre søte, syns jeg. Noen er illrøde og skrukkete i fjeset, noen har blass farge på øynene og noen har trillrunde potethoder med bittesmå øyne og trekantet munn med hake som ikke er til stede. - noen er søte og noen er det ikke. Hvem som er hva er vel opp til den som ser og jeg syns man kan få lov å la være å synes hva man vil. MEN man trenger ikke si hva man mener til enhver tid (men det gjør hun heller ikke i dette innlegget - hun sier bare at hun syns den ene er søt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

Uansett om hun kanskje ikke er noe større av vekst enn IA syns jeg MA ser eldst ut.

Syns egentlig MA har forandret seg en del i ansiktstrekene fr ade bildene jeg har sett før. Hun ser litt guttete ut nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Maud Angelica er en tøffing! Hun ser sta ut og hun likner på en liten mini-Simone fra D'Sound. Hun ser nysgjerrig ut og full av følelser og vilje. En bra unge.

Ingrid Alexandra ser mer tiltaksløs og passiv ut. Litt mer dvask på en måte. Hun ser litt bedagelig ut og kanskje litt vel fornøyd og glad i grøt. Litt enfoldig kanskje?

Det er hvertfall mitt inntrykk så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som forundrer meg mest er at voksne forlater sine håpefulle hjemme alene. Og det uten å ha barnesikring på pc.

Og de voksne som er her som gjest...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Hvorfor er ikke moderator ute og sletter dette siste innlegget her? dette er jo klart krenkende overfor Mette-marit: og det er jo ikke lov på KG.

Hvis vi skal følge reglene her er det nesten ikke lov å diskutere noe som helst.

Fakta er at reglene brukes kun når moderator selv føler det er passende. Men regler er til for å følges konsekvent for alle.

Dersom dette hender ofte vil respekten dale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle
Hvorfor er ikke moderator ute og sletter dette siste innlegget her? dette er jo klart krenkende overfor Mette-marit: og det er jo ikke lov på KG.  

Hvis vi skal følge reglene her er det nesten ikke lov å diskutere noe som helst.  

Fakta er at reglene brukes kun når moderator selv føler det er passende. Men regler er til for å følges konsekvent for alle.  

Dersom dette hender ofte vil respekten dale.

Kanske du da skal si i fra, i stedet for å sutre her inne? Tror du virkelig moderatorene er her inne 24/7? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er ikke moderator ute og sletter dette siste innlegget her? dette er jo klart krenkende overfor Mette-marit: og det er jo ikke lov på KG.  

Hvis vi skal følge reglene her er det nesten ikke lov å diskutere noe som helst.  

Fakta er at reglene brukes kun når moderator selv føler det er passende. Men regler er til for å følges konsekvent for alle.  

Dersom dette hender ofte vil respekten dale.

Vet du hva det jobbes med, bak kulissene her. Vi kan heller ikke være alle plasser på en gang :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til debattantene:

Kan dere være så snille og forklare meg hvordan det går an å lage munnhuggeri og utriveligheter i en tråd som handler om to små barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...