Gå til innhold

ingrid alex


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest happyending

Leste i forumet på den kongehusetsiden.. og jeg sier bare: fy faen så mye stygt folk får seg til å skrive om et lite barn bare fordi det er kongelig.. Jeg blir helt fullstendig kvalm!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:o En liten tur inn på det forumet og jeg er helt sjokket! Hva i all verden er det som får voksne folk til å diskutere små barn på en slik måte? Makan! Skam dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o  En liten tur inn på det forumet og jeg er helt sjokket! Hva i all verden er det som får voksne folk til å diskutere små barn på en slik måte? Makan! Skam dere.

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til debattantene:

Kan dere være så snille og forklare meg hvordan det går an å lage munnhuggeri og utriveligheter i en tråd som handler om to små barn?

Det er da enkelt å forklare. Mange nordmenn liker hverken monarkiet eller folkene i kongefamilien. Noen lar denne frustrasjonen gå utover barna også. Man kan mene hva man vil om dette, men det er langt fra uvanlig ellers i livet heller. Bare se på hvilken rolle familietilhørighet spiller i bygdene.

Det jeg forundrer meg over, er at Haakon og MM er så egoistiske og/eller naive at de ikke tar konsekvensen av dette og sier fra seg arveretten for å skåne Ingrid Alex. Denne tråden må jo gi en god indikasjon på hvordan livet hennes vil bli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan ikke skjønne hvorfor mitt innlegg ble slettet, det var jo bare sannheten som ble skrevet.Og om en ikke kan få skrive sannheten hva skal en skrive da?

løgn??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o En liten tur inn på det forumet og jeg er helt sjokket! Hva i all verden er det som får voksne folk til å diskutere små barn på en slik måte? Makan! Skam dere.

kanskje du skulle skrive det inne på den siden?

Der inne er det lov til å ha menninger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kanskje du skulle skrive det inne på den siden?

Der inne er det lov til å ha menninger...

Nei, det kan du være helt sikker på at jeg ikke skal. Har langt bedre ting å ta meg til enn å ferdes på et slikt forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

De to stakkars pikene ser hvertfall svært forskjellige ut.

Man vet aldri, det er godt mulig at Märtha og Ari aktiviserer sin baby mer enn Mette-Marit gjør med sin?

Årsakene kan være mange.

Det viktigste er at de begge er fri for sykdommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De to stakkars pikene ser hvertfall svært forskjellige ut.  

Man vet aldri, det er godt mulig at Märtha og Ari aktiviserer sin baby mer enn Mette-Marit gjør med sin?

Årsakene kan være mange.  

Det viktigste er at de begge er fri for sykdommer.

Jeg synes det er merkelig at det skrives at Martha og Ari kanskje aktiviserer sin baby mere enn det Mette Marit gjør! Hvor ble det av Haakon oppi alt det her, eller er det bare for å slenge ut mot MM?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det er vel ikke uthenging dette handler om. Det handler om at foreldre er forskjellige og vektlegger ulike ting i forbindelse med matinntak, utseendet på barna og andre synlige ting.

Det er vel ikke noe rart i det at Mette-Marit prioriterer annerledes enn Märtha. Mette-Marit har tross alt vokst opp med en noe annerledes far enn de fleste andre. Dette kan ha vært med på å prege hennes valg overfor lille Ingrid Alexandra i dag.

Märtha på sin side er kanskje mer preget av at hun er utdannet fysioterapeut, har greie på kosthold og sunnhet og dette at hun har valgt seg en svært oppegående og reflektert mann. Bakgrunn og valg preges av slike ting.

Og dette gjenspeiler seg igjen i barna.

Alt henger sammen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner det :wink:

Det er bare det at det skrives om Martha og Ari, men kun om Mette Marit og ikke Haakon. Og kom ikke her å si at ikke Haakon er en oppegående mann også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nåvel, jeg vil i hvert fall ikke kalle Ingrid Alexandra dvask. Alle barn kommer i forskjellige størrelser, og arv er en faktor som spiller inn. Dessuten er det ganske normalt at ettåringer er små og runde.

Både IA og MA er i mine øyne søte barn, og om jeg hadde ment noe annet ville jeg holdt det for meg selv. Det handler om respekt! Fordi om disse ungene er offentlige personer, betyr ikke det at vi bør si hva som helst om dem. På samme måte som at vi ikke går rundt og kaller våre egne barn, eller våre venners barn stygge... Å kalle noen stygg i det hele tatt er en uting som vi alle burde sluttet med lenge før vi fikk mensen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det kan du være helt sikker på at jeg ikke skal. Har langt bedre ting å ta meg til enn å ferdes på et slikt forum.

Da burde du helelr ikke kritisere det, etter å ha lest en side(?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Ja da, og verden er et fredelig sted.

Ingrid Alexandra er et lubbent barn og kanskje hun får litt vel mye grøt. Men hun er jo søt når hun smiler. Hun sitter mye i ro i lekegrinden sin og har ikke så mye lyst til å farte rundt.

Maud Angelica ser ut litt av en freser og noget sta. Det er flott! Da vet hun hva hun vil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...