Gå til innhold

Trenger hjelp med å finne sko som er billigere enn disse:


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

http://www.bianco.com/no/no/bi/til-henne/damesko/flate-sko/pointy-lace-ballerinas-92549212.html?cgid=bi-women-flats&dwvar_colorPattern=92549212_Black

De er PERFEKTE når det kommer til ballerinasko, og jeg elsker de virkelig. Men, problemet er først og fremst prisen (den er litt for stiv for ballerinasko). For det andre, så liker jeg ikke så godt tråden som går rundt beinet. 

Så, noen tips til hvor jeg kan finne sånne sko, bare billigere? Helst veldig like som de på bildet, for det er perfekt for meg! :) Maks 400 kr (det er tross alt ballerinasko)


På forhånd takk

Anonymkode: c0f76...99b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

http://www.bianco.com/no/no/bi/til-henne/damesko/flate-sko/pointy-lace-ballerinas-92549212.html?cgid=bi-women-flats&dwvar_colorPattern=92549212_Black

De er PERFEKTE når det kommer til ballerinasko, og jeg elsker de virkelig. Men, problemet er først og fremst prisen (den er litt for stiv for ballerinasko). For det andre, så liker jeg ikke så godt tråden som går rundt beinet. 

Så, noen tips til hvor jeg kan finne sånne sko, bare billigere? Helst veldig like som de på bildet, for det er perfekt for meg! :) Maks 400 kr (det er tross alt ballerinasko)


På forhånd takk

Anonymkode: c0f76...99b

Det er jo skinn i dem og det er ingenting å si på prisen. 

Du får melde deg inn i Bianco+ da, så får du rabatt på dem. 

Anonymkode: b6a2c...fb9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo søke på Ebay. Du får ingen garanti for verken riktig størrelse eller god kvalitet, men prisen blir i hvertfall mye lavere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å skrive rabatten. Du får 30 % avslag hvis du er medlem. 

Anonymkode: b6a2c...fb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
På 30.4.2017 den 19.58, AnonymBruker skrev:

http://www.bianco.com/no/no/bi/til-henne/damesko/flate-sko/pointy-lace-ballerinas-92549212.html?cgid=bi-women-flats&dwvar_colorPattern=92549212_Black

De er PERFEKTE når det kommer til ballerinasko, og jeg elsker de virkelig. Men, problemet er først og fremst prisen (den er litt for stiv for ballerinasko). For det andre, så liker jeg ikke så godt tråden som går rundt beinet. 

Så, noen tips til hvor jeg kan finne sånne sko, bare billigere? Helst veldig like som de på bildet, for det er perfekt for meg! :) Maks 400 kr (det er tross alt ballerinasko)


På forhånd takk

Anonymkode: c0f76...99b

Nå er de faktisk nedsatt til 400 🤓

Anonymkode: b82e1...f7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nå er de faktisk nedsatt til 400 🤓

Anonymkode: b82e1...f7f

Men det er nesten halvannet år siden ts spurte om råd... Tipper hun har fått tak i sko allerede. 

Anonymkode: b6a2c...fb9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.7.2018 den 8.40, AnonymBruker skrev:

Men det er nesten halvannet år siden ts spurte om råd... Tipper hun har fått tak i sko allerede. 

Anonymkode: b6a2c...fb9

Jeg kan se på sko i 1 år, for så å kjøpe dem så.. kk

Anonymkode: b82e1...f7f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...