Gå til innhold

Muslim: føler meg utenfor


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når har russetiden startet og som muslim føler jeg meg veldig utenfor. Jeg vil ikke gå på fester der de drikker, og jeg skal prøve å mekke noe jentekveld eller date med venniner iløpet av russetiden. Likevel føler jeg meg veldig utenfor. Jeg har ingen muslimske venniner å snakke med som kan skjønne hvordan jeg har det. Er det noen muslimer her som opplever det samme. 

Anonymkode: 3423d...1d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror de som ikke drikker iløpet av tiden er edruss! Du kan jo sjekke om det er noen i ditt nærområdet og ta kontakt med dem?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var edruss, og gikk heller ikke på disse festene når jeg var russ. Ble mer grilling, kosekvelder med edruss folk, og fikk mange nye venner! 

Anonymkode: d748f...bc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 30.4.2017 den 19.43, AnonymBruker skrev:

Når har russetiden startet og som muslim føler jeg meg veldig utenfor. Jeg vil ikke gå på fester der de drikker, og jeg skal prøve å mekke noe jentekveld eller date med venniner iløpet av russetiden. Likevel føler jeg meg veldig utenfor. Jeg har ingen muslimske venniner å snakke med som kan skjønne hvordan jeg har det. Er det noen muslimer her som opplever det samme. 

Anonymkode: 3423d...1d5

Er da mye fester hvor alkohol ikke er involvert, også i russetiden.

Prøv å se løsninger ikke problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også edruss, det finnes mye du kan gjøre som ikke involverer alkohol, og mange du kan henge med. Hvis du tenker at du BARE vil henge med muslimer vil du gå glipp av mange vennskap og erfaringer. Hilsen avholds ateist som hadde en kjempemorsom russefeiring.

Anonymkode: 4ed7d...24d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...