Gå til innhold

.


neon_sun

Anbefalte innlegg

Hun ødelegger ikke bryllupet ditt med å spørre om bordplasseringen da. Det er fælt for hun at hun er skilt fra faren din antagelig virker det veldig som. Å sitte for hun med faren din og den nye dama en hel kveld klint oppi det er jo litt for sykt. Med mindre det er 20 år siden de ble skilt da.

Da må dere nok plassere hun et annet sted med deler av hun sin familie fordi dere må faktisk ta hensyn til mora deres i et sånt bryllup, hvis ikke viser det at dere er veldig egoistiske mennesker.

Om hun ikke var verdens ondeste heks derimot, da er saken en annen.

Det er hva jeg syns, uten å kjenne til deres familie og styr og stell.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, LISJ skrev:

Hun ødelegger ikke bryllupet ditt med å spørre om bordplasseringen da. Det er fælt for hun at hun er skilt fra faren din antagelig virker det veldig som. Å sitte for hun med faren din og den nye dama en hel kveld klint oppi det er jo litt for sykt. Med mindre det er 20 år siden de ble skilt da.

Da må dere nok plassere hun et annet sted med deler av hun sin familie fordi dere må faktisk ta hensyn til mora deres i et sånt bryllup, hvis ikke viser det at dere er veldig egoistiske mennesker.

Om hun ikke var verdens ondeste heks derimot, da er saken en annen.

Det er hva jeg syns, uten å kjenne til deres familie og styr og stell.

Enig med denne. Virker som moren synes det er sårt, og det kan jeg faktisk forstå. Ikke så enkelt og måtte forholde seg til eksen og ny dame sånn. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, LISJ skrev:

Hun ødelegger ikke bryllupet ditt med å spørre om bordplasseringen da. Det er fælt for hun at hun er skilt fra faren din antagelig virker det veldig som. Å sitte for hun med faren din og den nye dama en hel kveld klint oppi det er jo litt for sykt. Med mindre det er 20 år siden de ble skilt da.

Da må dere nok plassere hun et annet sted med deler av hun sin familie fordi dere må faktisk ta hensyn til mora deres i et sånt bryllup, hvis ikke viser det at dere er veldig egoistiske mennesker.

Om hun ikke var verdens ondeste heks derimot, da er saken en annen.

Det er hva jeg syns, uten å kjenne til deres familie og styr og stell.

Det er 12 år siden de ble skilt... vi har funnet en bordplassering for å ta mest mulig hensyn til hun, men hun liker ikke den bordplasseringen. Hun hadde da blitt sittende med meg og hatt barnet vårt mellom seg og min far, slik at hele familien min sitter samlet, men kjæresten likevel ikke blir skubbet utenfor. Dette var feil mente hun, fordi etter tradisjonene skal far sitte med bruden og mor ved han. Ergo måtte kjæresten sitte på en helt annet sted... 

 

Hadde det bare vært dette her, hadde jeg ikke brydd meg så mye, men det var et sirkus uten like i ettårsdagen der det endte med at kjæresten ikke kom. Det er en kjempebelastning at hun skal styre så fælt på å lage drama hver gang det skjer noe i familien vi skal feire. Kjenner det ødelegger all glede for disse feiringene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hun høres litt dramaqueen ut, MEN, som datter høres du ut som en selv-opptatte drittunge som gi fæn i følelser til moren din.  Jeg ville ALDRI har gjørt EN TING som såret min mamma, er veldig glad i henne.  Mine foreldre var skilt og hadde ikke en bra forhold etter.  De var skilt i over 10 år når jeg giftet meg og det endte opp med at vi hadde alle forloverne og "bridesmaids/groomsmen" på hovedbordet og foreldrene sittende med sin øvrige familiemedlemer.  Gikk strålende bra og ingen av de ble sint fordi de ikke satt sammen med oss på hovedbordet.  

Jeg synes du burde sette deg i skoene til moren din. Ja, hun skal ikke diktere bordplasseringen MEN, dette er moren din.  Synes du virkelig at det er greit at hennes dag også blir ødelagt bare pga hvor hun skal sitte?  Finn en løsning! 

Anonymkode: c5323...a7f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har utrolig nok meg og mamma hatt en ok samtale rundt dette og hun har lovet å ikke mase mer om det. Så nå krysser jeg fingre og tær og håper vi kan ha et fint og harmonisk bryllup. Blir oppgitt og lei meg over at det skal bli så mye styr som tar fokuset bort fra dagen, men håper nå det har løst seg. Takk for alle gode råd :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, hun høres litt dramaqueen ut, MEN, som datter høres du ut som en selv-opptatte drittunge som gi fæn i følelser til moren din.  Jeg ville ALDRI har gjørt EN TING som såret min mamma, er veldig glad i henne.  Mine foreldre var skilt og hadde ikke en bra forhold etter.  De var skilt i over 10 år når jeg giftet meg og det endte opp med at vi hadde alle forloverne og "bridesmaids/groomsmen" på hovedbordet og foreldrene sittende med sin øvrige familiemedlemer.  Gikk strålende bra og ingen av de ble sint fordi de ikke satt sammen med oss på hovedbordet.  

Jeg synes du burde sette deg i skoene til moren din. Ja, hun skal ikke diktere bordplasseringen MEN, dette er moren din.  Synes du virkelig at det er greit at hennes dag også blir ødelagt bare pga hvor hun skal sitte?  Finn en løsning! 

Anonymkode: c5323...a7f

Hvis du leser hva jeg har skrevet, så har vi endret på det tradisjonelle bordoppsettet FOR Å TA HENSYN til akkurat mamma. Det var ikke godt nok, hun vil sitte med pappa uten kjæresten i nærheten. Mamma og pappa har ikke vært et par på evigheter. Hun truet i ettårsdagen til vårt barn å ikke komme fordi pappa og kjæresten var invitert. Jeg kan ikke arrangere to bursdager, to bryllup ovs for resten av livet for å ta hensyn til hun. Det har vært mye drama og kvalme med dette før, synes du ikke vi skal få lov å glede oss til bryllupet VÅRT også? Det gjør jeg nemlig ikke lenger, fordi det har vært så mye styr, selv om vi har prøvd å tilrettelegge så godt det går.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...