Gå til innhold

Takk!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Takk Jesus for livet du har gitt meg! Evigheten er ikke nok for å takke deg! Jeg løfter mine hender opp til himmelen og gir deg mitt hjerte. Jeg tilhører deg. Du får alt for jeg vil at du skal være min Herre. Jeg elsker deg Jesus! Du er størst for du er ren kjærlighet! Jeg stoler bare på deg. Takk kjære Jesus! 

Anonymkode: feb0d...0ce

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest noe tilfeldig

Litt usikker på om Jesus henger på KG, kanskje det er han som lager alle de anonyme penistrådene..? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

 Jeg tilhører deg. Du får alt for jeg vil at du skal være min Herre. Anonymkode: feb0d...0ce

Hører dette egentlig hjemme i seksualforumet med full underkastelse og sånne ting? 

Anonymkode: c536a...ddf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hører dette egentlig hjemme i seksualforumet med full underkastelse og sånne ting? 

Anonymkode: c536a...ddf

Dette er religionsforumet. Man kan dedikere sitt liv til forsåvidt hva som helst, her til Jesus som TS har gjort. Det er typisk for de uvitende å være blasfemiske, de tør ikke ransake sitt eget indre, for hva kan møte dem? Sorg, lidelse, håpløshet, tomhet. Sex ser ut til å være løsningen, tror de, fyll, stadige aktiviteter, ustoppelig jag, redsel for stillhet, indre stillhet.

Endret av Arabella
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For så høyt har Gud elsket verden at han ga sin Sønn, den enbårne, for at hver den som tror på ham, ikke skal gå fortapt, men ha evig liv. (Joh. 3. 16) 😊😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For hvor to eller tre er samlet i mitt navn, der er jeg midt iblant dem. (Matt. 18. 20) :nordvesta:

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2017 folkens. Dere som fortsatt er religiøse er tapere. Sorry ass, men det er sannheten.

Anonymkode: 137a7...dac

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

2017 folkens. Dere som fortsatt er religiøse er tapere. Sorry ass, men det er sannheten.

Anonymkode: 137a7...dac

Hvorfor mener du det?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
22 minutter siden, Arabella skrev:

Dette er religionsforumet. Man kan dedikere sitt liv til forsåvidt hva som helst, her til Jesus som TS har gjort. Det er typisk for de uvitende å være blasfemiske, de tør ikke ransake sitt eget indre, for hva kan møte dem? Sorg, lidelse, håpløshet, tomhet. Sex ser ut til å være løsningen, tror de, fyll, stadige aktiviteter, ustoppelig jag, redsel for stillhet, indre stillhet.

Eyy, som blasfemiker føler jeg meg krenket!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...