Peter007 Skrevet 2. mai 2017 #61 Skrevet 2. mai 2017 (endret) 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi var faktisk gift i 10 år . Han hadde faktisk sønnen våres 50 50 men dummet seg så ut av han ikke fikk lov ha 50 lenger pga sønnen vår , ikke hadde det godt. Det var ikke jeg som ba om det men tok i mot det med glede . Da fikk jeg 100 %. . Men det er fikset å problemet er ute av verden til neste gang far blir vår yr og må ut med gutta for å jakte høne. Og har alltid fikset opp etter han og kommer nok fortsatt å gjøre det. Pga sønnen våres ikke fortjener det egentlig . Anonymkode: 2468f...c20 Dette var nå ikke bra. Men dagens faktum et som jeg skrev I det første innlegget mitt. Mannen som er far og ikke forelder har ikke noen plikter annet enn barnebidrag. Endret 2. mai 2017 av Peter007
JulieA Skrevet 3. mai 2017 #62 Skrevet 3. mai 2017 På 29.4.2017 den 19.43, AnonymBruker skrev: Ok. Da skal jeg fortelle hva jeg egentlig mener. Det er riv ruskende galt å la hele din kjærestes familie vite hvordan dere står uten å fortelle en dritt til din egen sønn. Dessuten har du ikke et liv uten barn for resten av livet. Sorry, men dette er for ego for min smak. Anonymkode: a4cb5...eee Synes ikke ts virker ego i det hele tatt. Snarere tvert i mot, hun prioriterer sønnen og gir avkall på mye av egne behov. Fult forståelig at hun har behov for å være litt sammen med kjæresten. Håper du finner en løsning, ts. 4
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #63 Skrevet 4. mai 2017 Stakkars barn. En far som heller vil ut enn å være med han og en mor som fortviler over at hun må være hjemme med barnet enn å være med kjæresten på fest (konfirmasjon). Anonymkode: 3d6a0...e7d
Kattugla Skrevet 4. mai 2017 #64 Skrevet 4. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Stakkars barn. En far som heller vil ut enn å være med han og en mor som fortviler over at hun må være hjemme med barnet enn å være med kjæresten på fest (konfirmasjon). Anonymkode: 3d6a0...e7d Så lei jeg er selvgode mennesker med lang pekefinger.. Ts har ikke gjort noe hun trenger å føle dårlig samvittighet for, det er hennes udugelige eksmann som feilprioriterer enda en gang. At man har barn betyr ikke at man må bli helt selvutslettende. Ts er jo i all praksis alene om omsorgen for barnet, som er antakeligvis mer krevende enn andre barn siden han har en diagnose, det skulle bare mangle at hun ikke får litt egentid i selskap med kjæresten for første gang på flere år! 4
Gjest Blondie65 Skrevet 4. mai 2017 #65 Skrevet 4. mai 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Stakkars barn. En far som heller vil ut enn å være med han og en mor som nok en gang fortviler at hun må være hjemme med barnet enn å være med kjæresten på fest (konfirmasjon) over fars prioritering som gjør at sønnen går glipp av verdifullt samvær med far i fars samværshelg. Anonymkode: 3d6a0...e7d Har rettet det for deg slik at det blir mer nyansert.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #66 Skrevet 4. mai 2017 Det som er det morsomste med slike tråder er at det alltid dukker opp en diagnose når man kommer litt nedi... Anonymkode: a95c3...183 1
Menchit Skrevet 5. mai 2017 #67 Skrevet 5. mai 2017 Jeg har ikke lest hele tråden TS, men synes du gjør en super jobb. Jeg har selv vært alene med et barn som hadde en diagnose som gjorde det vanskelig å " overlate" det til andre. Jeg hadde som du veldig lite rom til voksen tid i mange år. Og både skole og øvrige hjelpeapparat var helt opp til ungdomsskolen i tvil om han noensinne ble i stand til å bo alene. I og med at han trenger såpass mye ekstra oppfølging håper jeg du har søkt hjelpestønad fra NAV. Du kan også søke omsorgslønn fra kommunen. Disse stønaden blir ikke stilt direkte på bakgrunn av diagnose, men på reelt omsorgsbehov ( noen fungerer greit med en diagnose, mens andre har store utfordringer med samme diagnose) Mitt barn er i dag blitt en (nesten)fulltfungerende voksen, og jeg er veldig glad for jobben jeg gjorde, selv om det var tungt. Jeg håper du vet hvilken fantastisk viktig jobb du gjør, og at du klarer å finne litt tid til deg selv i en krevende hverdag. Dette var ikke svar på spm ditt, ville bare si at jeg heier på deg TS😊
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå