Gå til innhold

Jeg la kort på meg selv...og fikk et så direkte svar. Burde jeg ta det som tegn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg pleier liksom ikke å tro blindt på ting. Jeg har ringt klarsynt to ganger i livet(26 år) . Begge gangene har jeg fått svaret jeg vil høre eller sånne typiske svar som "du vet svaret inni deg". I stad la jeg kort. Det skulle være 4 kort som skulle liggenplassert på en spes.måte

det var plassert som spørsmål 1.2,3,4. 1 & 2 hadde ikke noe spørsmålet å gjøre. Liksom "du vil bli en god veiliedermfor barn og unge". Dette var altså et spørsmål om kjærlighet. Men så trakk jeg nr 3. "Betingelsene er ikke gunstige nå. Du vil hoppe i romantikken med begge øyne lukket, noe du ikke burde gjøre denne gangen. Det ligger andre mulighet til gode". Dette må vel ha vært et svar eller?! Kanskje disse kortene faktisk funker? Men det var jo seff ikke svaret jeg villle ha.

Anonymkode: 138ea...782

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kort funker ja, men noen ganger kan det være vanskelig å forstå hva de faktisk sier.

Anonymkode: 5af16...69f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kort funker ja, men noen ganger kan det være vanskelig å forstå hva de faktisk sier.

Anonymkode: 5af16...69f

Ja. Men hvor sanne er svarene man får? Det kan gå en uke og jeg leggerkort sng samme spørsmålet og får andre svar. 

Og det irriterende er at jeg føler st når man får et svar man ikke vil ha, det er da man virkelig skal høre på dem. 

Og noen ganger får jeg et svar som ikke har med spørsmålet å gjøre liksom :(

Anonymkode: 138ea...782

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å si noe som helst om dette uten å vite kortene og spørsmålene.

Anonymkode: 0477b...56e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg pleier liksom ikke å tro blindt på ting. Jeg har ringt klarsynt to ganger i livet(26 år) . Begge gangene har jeg fått svaret jeg vil høre eller sånne typiske svar som "du vet svaret inni deg". I stad la jeg kort. Det skulle være 4 kort som skulle liggenplassert på en spes.måte

det var plassert som spørsmål 1.2,3,4. 1 & 2 hadde ikke noe spørsmålet å gjøre. Liksom "du vil bli en god veiliedermfor barn og unge". Dette var altså et spørsmål om kjærlighet. Men så trakk jeg nr 3. "Betingelsene er ikke gunstige nå. Du vil hoppe i romantikken med begge øyne lukket, noe du ikke burde gjøre denne gangen. Det ligger andre mulighet til gode". Dette må vel ha vært et svar eller?! Kanskje disse kortene faktisk funker? Men det var jo seff ikke svaret jeg villle ha.

Anonymkode: 138ea...782

Hva er det du tror skjer når du legger kortene? Hvem eller hva er det som bestemmer hvilket kort det skal bli? Er det noe annet enn måten du stokker dem på, er det noe(n) som bestemmer hvordan du stokker dem og dermed hvilke kort du legger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, linsejesus skrev:

Hva er det du tror skjer når du legger kortene? Hvem eller hva er det som bestemmer hvilket kort det skal bli? Er det noe annet enn måten du stokker dem på, er det noe(n) som bestemmer hvordan du stokker dem og dermed hvilke kort du legger?

Og hvem skapte universet, og hvorfor?

Anonymkode: 5af16...69f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la kort på meg engang jeg også, og fikk hjerter 3.

Og det stemte 100% for jeg har 3 katter som jeg elsker.

 

Anonymkode: 34eec...d96

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...