Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Sydenkupp skrev (På 12.10.2021 den 23.22):

Tror det. Og hvem tar 100 kr for sending..


særlig om hun har fått det selv i spons 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Anna skriver «julen kom tidlig i år» og viser et julepyntet hus med juletre og hele pakken på snap 😳

Jeg elsker juletre og pynter rundt 1des, og det er tidlig. Hadde helt ærlig vært drit lei av julepynt fra nå til 1 Jan. Ungene må jo bli små forvirret ?😅

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

**Marshmallow** skrev (12 minutter siden):

Anna skriver «julen kom tidlig i år» og viser et julepyntet hus med juletre og hele pakken på snap 😳

Jeg elsker juletre og pynter rundt 1des, og det er tidlig. Hadde helt ærlig vært drit lei av julepynt fra nå til 1 Jan. Ungene må jo bli små forvirret ?😅

Galskap🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solaire
**Marshmallow** skrev (2 timer siden):

Anna skriver «julen kom tidlig i år» og viser et julepyntet hus med juletre og hele pakken på snap 😳

Jeg elsker juletre og pynter rundt 1des, og det er tidlig. Hadde helt ærlig vært drit lei av julepynt fra nå til 1 Jan. Ungene må jo bli små forvirret ?😅

Seriøst?? Om jeg kom inn i et julepyntet hus nå så hadde jeg virkelig lurt på om eieren var en smule cray-cray 😳 Men altså, det må jo være en spøk.

Endret av Solaire
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solaire skrev (46 minutter siden):

Seriøst?? Om jeg kom inn i et julepyntet hus nå så hadde jeg virkelig lurt på om eieren var en smule cray-cray 😳 Men altså, det må jo være en spøk.

Nope!

Juletreet ble pyntet 2.november, samme dag ble det satt fram julepynt og hengt opp julestrømper.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (29 minutter siden):

Nope!

Juletreet ble pyntet 2.november, samme dag ble det satt fram julepynt og hengt opp julestrømper.

Hun slår til og med Villa Paprika! 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sykt! Barna får verdens lengste nedtelling. 1.juledag er nok julen ute og hun ønsker sommeren velkommen. VP største fan. VP er jo treig i år.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (På 4.11.2021 den 19.00):

Nå stiller hele familien i nisseluer og julepysj, med juletreet i bakgrunnen. 7 uker før jul🥴😂

 

Xstrella skrev (På 4.11.2021 den 19.39):

Sykt! Barna får verdens lengste nedtelling. 1.juledag er nok julen ute og hun ønsker sommeren velkommen. VP største fan. VP er jo treig i år.

Aldri skjønt greia med å begynne jula så tidlig, men de har vel sine grunner.

Og ja, VP er treig i år 😛

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Ny Bruker skrev (8 minutter siden):

Er det brudd med Jan?

Om det er det vg-klippet du henviser til så tror jeg de viser klipp fra serien "Da vi styrte internett", og det er vel fra fortiden. At de mimrer om den tiden, og det da kom frem at Anna brukte "bruddet for det det er verdt". Altså et tidligere brudd. Sånn har jeg forstått det i alle fall, uten at jeg har sett klippet da, vel og merke.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Amatariel skrev (3 timer siden):

At de mimrer om den tiden, og det da kom frem at Anna brukte "bruddet for det det er verdt". Altså et tidligere brudd. Sånn har jeg forstått det i alle fall,

Jeg har sett klippet, og det stemmer helt.

Sikkert en nøye kalkulert overskrift også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (8 timer siden):

Om det er det vg-klippet du henviser til så tror jeg de viser klipp fra serien "Da vi styrte internett", og det er vel fra fortiden. At de mimrer om den tiden, og det da kom frem at Anna brukte "bruddet for det det er verdt". Altså et tidligere brudd. Sånn har jeg forstått det i alle fall, uten at jeg har sett klippet da, vel og merke.

Er vel han barnefar til nr 2. Hun var oppriktig forelsket i han. Jan ble en rebound, en trygg havn.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er koselig å se de omfavne Anna i den første episoden. Anna var vel alltid litt utenfor i influencer/bloggermiljøet og hun bærer fortsatt preg av liten tro på seg selv. Jeg har aldri likt måten hun har eksponert barna sine, men å se henne snakke åpent så virker hun som et veldig omsorgsfullt og godt menneske. Håper hun virkelig ser sin egen store verdi snart ❤️

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det må vel være det dummeste program som noen gang er laget? Selvopptatte mennesker som lever av å vise seg (og barna) på nett skal ha dype samtaler rundt bordet? Latterlig. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (1 time siden):

Det må vel være det dummeste program som noen gang er laget? Selvopptatte mennesker som lever av å vise seg (og barna) på nett skal ha dype samtaler rundt bordet? Latterlig. 

Jeg har sett alle episodene bortsett fra den siste om Linnea. Jeg synes det var en fin serie. Det blir stilt kritiske spørsmål, det rettes kritisk søkelys mot hver og en, og alle får anledning til motsvar. God journalistikk! Linnea er flink!

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...