Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Hørte jeg riktig at Anna sa dagene var fyllt opp med å levere barn og lage vanlig middag?

Må ikke alle det, som har barn, i tillegg til jobb for de fleste?

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Regine. skrev:

Hørte jeg riktig at Anna sa dagene var fyllt opp med å levere barn og lage vanlig middag?

Må ikke alle det, som har barn, i tillegg til jobb for de fleste?

Utrolig. Hva gjør hun fra 8.30-14.00??? Eller sfo er til 16.30. De fleste bhg stenger 16.30-17.30. Er jo timesvis her med ting mamman kunne gjort på. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Hun blogger kun noen dager i uken og det lille hun har av reklame er nesten kun klær.  Lurer på hva hun gjør når ungene er i barnehagen og på skolen. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jordbærkake34532 skrev:

 Hun blogger kun noen dager i uken og det lille hun har av reklame er nesten kun klær.  Lurer på hva hun gjør når ungene er i barnehagen og på skolen. 

Hun sa på snap for få dager siden at hun kjedet seg når hele familien var opptatt med sine gjøremål.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Alvekvinnen skrev:

Hun sa på snap for få dager siden at hun kjedet seg når hele familien var opptatt med sine gjøremål.

Hvis hun kjeder seg så på dagtid hvorfor ikke melde seg på et kurs, frivillig arbeid,  aktivitetsgruppe eller noe? Om hun bare går hjemme hver dag, så skjønner jeg det er kjedelig 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, smalls skrev:

Hvis hun kjeder seg så på dagtid hvorfor ikke melde seg på et kurs, frivillig arbeid,  aktivitetsgruppe eller noe? Om hun bare går hjemme hver dag, så skjønner jeg det er kjedelig 

Enig i det. I tillegg, tenk så fint for bloggen hennes om hun gjorde noe av det du foreslår. En gavepakke med ideer til blogginnlegg!

Og generelt: Hun virket litt nervøs og utilpass i intervjuet. Jeg har også blitt intervjuet endel ganger, og i nervøsiteten er det ikke alltid like lett å huske selv trivielle ting som (i dette tilfellet) hva man fyller dagene med. Intervjujernteppe er ikke så unormalt. Og så er det nok enda verre når barnet ditt sitter ved siden av og du er helt uten kontroll på hva barnet sier på direktesendt tv. Selv om det i denne sammenhengen selvsagt er en bagatellmessig årsak til at du ikke tar med barnet ditt på intervjuer.

Endret av Hedy Lamarr
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.9.2019 den 19.22, Alvekvinnen skrev:

Hun sa på snap for få dager siden at hun kjedet seg når hele familien var opptatt med sine gjøremål.

Kanskje derfor hun vil ha en baby 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, WhiteSwan skrev:

Kanskje derfor hun vil ha en baby 

Ja. Typisk Anna. Så går det ett år og ungen begynner i barnehage. Så tilbake til der hun var og nok et tomrom som må fylles. For et kjedelig spor å være inni. Så mange ting det hadde vært mulig å fylt dagene med. Skole, jobb, trening, frivillighet, osvosvosv...

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Snakk om å ha høye tanker om seg selv da. Omtaler ikke bare seg selv som "toppbloggeren", hun har det som navn på instagram. Som om hun er helt på toppen. Det er hun nok ikke, det er en stund siden hun hadde sine glansdager for å si det slik. Og hun kaller seg selv for både blogger og forfatter. Joda hun har gitt ut en bok, men forfatter som å være en ekte forfatter med gode skriveferdigheter... hun er ikke akkurat der mener nå jeg da. Så den blir litt feil å bruke, blogger ja, forfatter, nei. Nå er ikke forfatter beskyttet tittel da, men om det var det så hadde hun nok ikke hatt noen rett til å bruke det ordet. Ja jeg vet, vi har hatt den diskusjonen tidligere, både her og hos SE.
Agree to disagree til dere som mener hun er forfatter. 😂 Helt greit at dere synes hun kan kalle seg for forfatter, jeg personlig synes det er forbeholdt de med en skribent i magen, en med et snev av talent innenfor å formidle sin historie. En selv biografi med ghostwriter kan alle få til, i mine øyne så gjør det deg ikke til en forfatter. 

Sagt det før og sagt det igjen, hun har en ganske så umoden tankegang. Enn å kalle seg selv for "toppbloggeren" på instagram. Greit at hun har brukt opp mammatilmichelle og annarassmussen, men det er jo hennes egen skyld som sletter hele forbaska kontoen. Kunne ha slettet innhold, sett den på privat og om hun virkelig føler for det; slett alle følgerne manuelt. Sjekket litt og annarasmussenAS er ledig, så toppbloggeren var ikke eneste muligheter liksom. 

https://www.instagram.com/toppbloggeren/

Ser hun har satt den til privat. Det er jo et triks for å få følgere...

Men "Toppbloggeren"? Må nesten le 😄

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Gazpacho skrev:

Fikk hun forresten solgt huset sitt?

Ser ikke ut som det er solgt enda. Det har visst vært visning igjen der idag.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Diamant skrev (På 19.9.2019 den 18.37):

Ser hun har satt den til privat. Det er jo et triks for å få følgere...

Men "Toppbloggeren"? Må nesten le 😄

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun merker fortsatt ikke innleggene på facebook med reklame når lenkene leder til blogginnlegg som inneholder reklame. Siste innlegg er reklame for Kidsbrandstore. Noe hun unnlater å opplyse om på facebook. Skal etter reglene merkes slik; "Annonse -KidsBrandStore" eller "Inneholder reklame for Kidsbrandstore" eller "inneholder annonselenker" først i innlegget på facebook når en linker til blogginnlegget. ikke særlig vanskelig i grunn. Inneholder innlegget reklame, ja da skal det merkes der hvor du deler blogginnlegget også. Være seg facebook, instagram, snapchat etc.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
1 time siden, missfix skrev:

Hun merker fortsatt ikke innleggene på facebook med reklame når lenkene leder til blogginnlegg som inneholder reklame. Siste innlegg er reklame for Kidsbrandstore. Noe hun unnlater å opplyse om på facebook. Skal etter reglene merkes slik; "Annonse -KidsBrandStore" eller "Inneholder reklame for Kidsbrandstore" eller "inneholder annonselenker" først i innlegget på facebook når en linker til blogginnlegget. ikke særlig vanskelig i grunn. Inneholder innlegget reklame, ja da skal det merkes der hvor du deler blogginnlegget også. Være seg facebook, instagram, snapchat etc.

Det bør da meldes inn til FO. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...