Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

54 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Det siste innlegget "aller siste sjanse". Det er vell ikke bilde av stuen hennes det der? (vil ikke trykke meg inn). Svart og gull var jo drit stilig! Kunne glatt ha tenkt meg å ha bodd slik selv. Sleng på sterke lys i rommene så synes jeg det der var akkurat min stil. 
Det kan da vell umulig være hennes hjem som er så fint... Eller har hun endelig pusset opp og fult opp ekko-huset sitt? Tviler litt kjenner jeg, men vil ikke trykke meg inn. 

I did.

Det bildet du mener,er ikke av hennes hus/stue. (Google bilde/lånt av sponsor)

Det er bilder av barnerommene.

Det eneste som er fra stuen er hennes er bilder av en sjenk med på innrammede postere som kommee til å legges på loftet sikkert etter bildetaking,da det er i reklameinnlegg-sammenheng.

Endret av J..
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Det svart/gull bilde av en stue... det er det bilde jeg snakker om, fordi det som ble lagt ut på insta. 

Redigerte innlegget.

Hun har blokket meg på insta så der vet jeg ikke hva hun legger ut.

Endret av J..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har den hvite stuen med hvit julepynt....

Og minier i sort/hvit/beige. Sett hu har skeiet ut til lysdus gul engang men det er vel Max vi får se av farger på den fronten 🙄

 

Rart hun ikke blir deprimert av å kun ha sort/hvit, nei vent! 🙄🤷🏻‍♀️

Endret av konkelimonke
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Lille Frk Rasmussen har hatt en tøff nyttårsfeiring der hun ikke var i fokus. Som hun skriver at de fleste av hennes venner har seg selv i fokus denne dagen og huff a meg, Anna må jo ha barna sine i fokus. Men det holder dessverre ikke , fordi alle er slemme og Anna går heller og legger seg. Det er ikke enkelt...

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98

Oi, jeg lurer på hvorfor dagen igår var så forferdelig. Hun skrev at det var den verste dagen i hele 2018. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Oi, jeg lurer på hvorfor dagen igår var så forferdelig. Hun skrev at det var den verste dagen i hele 2018. 

Se post ovenfor deg, det er grunnen :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98
12 minutter siden, Panda90 skrev:

Se post ovenfor deg, det er grunnen :)

Det er nok litt slik at vonde følelser forsterkes på dager som julaften og nyttårsaften, for da skal man være så glad og alt skal være greit, og så har man kanskje ting i livet som føles vanskelig og som kanskje blir enda vondere på disse dagene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke akkurat inntrykk av at hun har barna i sentrum, heller seg selv. 

En av de verste dagene i hele året? Fordi de feiret alene og ikke sammen med venner? I min omgangskrets er det vanlig å feire sammen med familie når man har små barn. 

Å legge seg å furte og sove igjennom fyrverkeriet er latterlig når man har barn! Jeg kunne fint lagt meg fordi jeg var så trøtt og hadde vondt, men med barn i hus så holdt jeg meg oppe sammen med resten av

familien. Juleferien ble ikke helt som vi hadde planlagt pga ting lenger ut i familien, men vi gjorde det beste ut av det og har hatt en fin juleferie. 

Man kan velge å synes synd på seg selv, eller gjøre det beste ut av det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokka

Anna legger opp til spekulasjoner i dagen innlegg. Hun har hatt den verste nyttårs feiringen noensinne, men forteller ikke hvorfor. I det forrige innlegget gikk det i at de skulle feire alene, for ingen av vennene deres har barn.  Men gud bedre meg. De er en familie på 5 og burde ikke føle seg alene. Lag kalkun kos deg med gleden fra de små når de får tenne stjerneskudd, og finn frem et morsomt spill. De kunne hatt det kjempefint, hvis Anna selv ikke var så opptatt av at hun bare er 22 år men lever som en 40 åring. Litt sent å forstå virkeligheten nå. Livet til Anna komme til å dreie seg om familielivet i 10 nyttårsfeiringer til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sjokka skrev:

Anna legger opp til spekulasjoner i dagen innlegg. Hun har hatt den verste nyttårs feiringen noensinne, men forteller ikke hvorfor. I det forrige innlegget gikk det i at de skulle feire alene, for ingen av vennene deres har barn.  Men gud bedre meg. De er en familie på 5 og burde ikke føle seg alene. Lag kalkun kos deg med gleden fra de små når de får tenne stjerneskudd, og finn frem et morsomt spill. De kunne hatt det kjempefint, hvis Anna selv ikke var så opptatt av at hun bare er 22 år men lever som en 40 åring. Litt sent å forstå virkeligheten nå. Livet til Anna komme til å dreie seg om familielivet i 10 nyttårsfeiringer til.

Litt sent å tenke slikt ja når hun fikk 3 barn. Valget er å skille seg og ha dem 50/50. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det siste innlegget hennes var rett og slett ingenting. Kun helt meningsløs  sutring, har hun ikke noe mer enn det å komme med, er det bedre å ikke skrive noe.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feira nyttårsaften med familien jeg også. Følte meg langt ifra alene. Det er faktisk folk som sitter helt alene på nyttårsaften uten å ha noen som helst å være med. Dette var vel litt sutrete av frøken Rasmussen:klaske:

Endret av Smørøye
Skriveleif
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Smørøye skrev:

Feira nyttårsaften med familien jeg også. Følte meg langt ifra alene. Det er faktisk folk som sitter helt alene på nyttårsaften uten å ha noen som helst å være med. Dette var vel litt sutrete av frøken Rasmussen:klaske:

Man er jo ikke alene når man er sammen med mann og tre barn. Da har man en nyttårsaften mange ensomme drømmer om..

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Anna fikk litt for mye konstruktive kommentarer på bildet ang"Den verste nyttårsaften" på instagram, så da slettet hun likegodt hele bildet. Lettere det enn å slette alle kommentarer som ikke går Anna sin vei. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hoppetau

Det siste året har vi feiret hjemme med to barn, hvor eldre har vært våken og syntes dette har vært de mest meningsfulle nyttårsaften noen sinne. Har sett film og spist godteri og sett raketter. Alle sov innen kl 01. 

Syntes det er SUPERT å lage slike minner for barna mine, og elste har syntes hun var så stor som fikk være våken. Hun syntes dette var en veldig spesiell kveld. Enormt trist at noen kan mene det er så lite meningsfullt å være hjemme med barna sine, det skal jo liksom være det viktigste av alt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyttårsaften ødelagt pga utakknemlige barn som krangler i siste innlegg. Jada, neida så.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor bortskjemt går det an å bli? Hun er virkelig stakkarslig.. stakkars jente som har et sånforskrudd syn på virkeligheten.. 

På filmer, serier og på «The Kardashian», klippes det og limes, fler opptak, osv, barn blir stilt opp i slike serier, gråter ikke, skriker ikke, løper ikke bort, sitter rolig på fanget, i de 10sek man ser av det! 

Dette er det første innlegget jeg har lest snev av en normal familie.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...