Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Ja Det er. Trist og føle seg ensom. Anna burde få en hobby eller kansje utdanning , Hun har vel ikke psykiske lidelser som I stir grad eller sykdom som hindrer henne fra og kunne dette :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 timer siden, Oppland skrev:

Helt enig! Og med stort hus, mann og tre barn skulle en tro det kunne være endel husarbeid (selv om det ikke er like morsomt bestandig) som kunne gjøres på dagtid. Da vil hun ha mer tid på kvelden med familien også.

Jo, men det er noe med å ha kontakt med andre voksne også. 

Det er leit at Anna føler seg ensom, men denne situasjonen kan hun gjøre noe med selv. Engasjere seg som besøksvenn for eksempel, eller begynne på en utdanning. Man kan ikke forvente at andre skal ta ansvar for livet sitt. 

Jeg forstår på et vis at hun kaster seg på «ensomhetsbølgen», men samtidig er hun ikke en gammel dame hvor hele nettverket har dødd. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Honey Dew skrev:

Jeg er så lei av disse reklamebloggene at jeg får spasmer hver gang jeg er kommer ove noe slikt

Samme her. Åpner sjelden siden på snap der reklamen er. Spyr av bloggere som ja bare spyr ut reklame.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, Xstrella skrev:

Samme her. Åpner sjelden siden på snap der reklamen er. Spyr av bloggere som ja bare spyr ut reklame.

Og det er de som ligger på topp, mens andre som skriver hobbyblogger kommer langt ned på listen

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://annarasmussen.blogg.no/derfor-setter-jeg-en-strek-her.html?fbclid=IwAR2XKL7cUChkfj-lG84GtvMRuExP32yd2S5m1xtsf9SPD0oPTMDmza_HtB0

Heretter blir ikke barnas bursdagsfeiringer eksponert på bloggen ettersom personligheten til de små kommer mer og mer fram og temaene bærer mer og mer preg av det.

Veldig bra! 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe bra hun slutter å blogge om fødsledager. Det blir jo veldig dyrt å kjøpe alle disse flotte kakene, så lurt å stramme inn på det økonomiske planet også. Spørs om det blir så mye sponsing av kaker lenger, etter kakebråket med hobby bakeren

Endret av Sjokka
Rettet skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ofrer ikke et eneste klikk til Anna, men fantastisk om hun omsider har forstått at det er noe som heter privatliv for mindreårige.

Anna, da kutter du kanskje ferie- og julekortbilder av samme hensyn? 

Da står du igjen med fint lite å skrive om og legge ut. Koke suppe på bryllupet eller reklameinnlegg med bilde av deg selv. `Eller faktisk jobbe med kvalitativt innhold. Da får du noe å gjøre mellom 8 og 16 på hverdager. Jobbe, altså. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna, om du leser dette; skaff deg en hobby å blogge om, eller meld deg inn i en frivillig organisasjon, finn noe som kan inspirere deg. Om det så er å lage smykker, gå på malekurs, begynne med dans eller teater, fotokurs, matlagingskurs, frivillig arbeid (fks hos Røde Kors) eller turer i skog og mark, finn noe du liker og du vil finne noe spennende å skrive om! 

Det å la barna få ha bursdag for seg selv uten at hele Norge følger med, er allerede et godt steg i riktig retning. Tommel opp. 

Endret av EiJente
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick
On 12/10/2018 at 6:00 AM, lokmeister2016 said:

Ja Det er. Trist og føle seg ensom. Anna burde få en hobby eller kansje utdanning , Hun har vel ikke psykiske lidelser som I stir grad eller sykdom som hindrer henne fra og kunne dette :)

Akkurat er det faktisk ingen av oss som kan vite med sikkerhet. At hun ikke har sagt noe direkte om det, betyr ikke at hun ikke sliter psykisk. Jeg har fulgt såpass lenge med på bloggen at jeg har sterke antagelser, men sykdom er privat, og om hun ikke ønsker å dele noe om egen helse er det helt lovlig (og veldig bra for hennes egen del!!).   

 

Utdannelse går det for øvrig an å ordne i mer valgfritt tempo, dersom hun blir privatist. Tviler dessverre på at hun noen gang tar seg utdannelse. 

 

Men en hobby, eller noe annet positivt å fylle hverdagene med, det hadde vært bra for henne. Forstår likevel at det kan ha en sammenheng med økonomien. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trenger ikke å gi klikk til dagens innlegg, var utelukkende klaging. 

Halvparten av familien ligger med influensa og bursdagsfesten til en av ungene i morgen ser ut til å bli avlyst. Men hun vet ikke enda. Hun bruker begrepet "katastrofe" over en lav sko. Skriver at hun skal "bake i hele natt" og ber oss om å ønske henne lykke til "fordi jeg kommer til å trenge det". 

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.12.2018 den 19.42, Oktnxbye skrev:

https://annarasmussen.blogg.no/derfor-setter-jeg-en-strek-her.html?fbclid=IwAR2XKL7cUChkfj-lG84GtvMRuExP32yd2S5m1xtsf9SPD0oPTMDmza_HtB0

Heretter blir ikke barnas bursdagsfeiringer eksponert på bloggen ettersom personligheten til de små kommer mer og mer fram og temaene bærer mer og mer preg av det.

Veldig bra! 

Kunne vært bra om hun ikke hadde utlevert dagens bursdagsbarn med teksten i blogginnlegget i dag!

Endret av FruRosa
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
FruRosa skrev (På 12.12.2018 den 19.47):

Kunne vært bra om hun ikke hadde utlevert dagens bursdagsbarn med teksten i blogginnlegget i dag!

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var nok kakebordet til disse bursdagene hun mente hun ikke skulle blogge om mer. Hun sier de viser for mye om barnets oersonlighet. Tror heller det går på økonomien. Hvis anna selv skal betale en baker for flotte bursdagskaker, dekorerte muffins og cakepops så fyker tusenlappene ut av kontoene. Sponsing av bursdagskaker er det nok slutt på etter kakebråket. Tenker det er grunnen for hun <satte en strek der> som hun skrev i innlegget. Ingen sponsing samt inntekt nedgang på bloggen = innstramminger på bursdager, kunstige negler og vippe intension.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Sjokka skrev:

Det var nok kakebordet til disse bursdagene hun mente hun ikke skulle blogge om mer. Hun sier de viser for mye om barnets oersonlighet. Tror heller det går på økonomien. Hvis anna selv skal betale en baker for flotte bursdagskaker, dekorerte muffins og cakepops så fyker tusenlappene ut av kontoene. Sponsing av bursdagskaker er det nok slutt på etter kakebråket. Tenker det er grunnen for hun <satte en strek der> som hun skrev i innlegget. Ingen sponsing samt inntekt nedgang på bloggen = innstramminger på bursdager, kunstige negler og vippe intension.

Ja guri da må de betale for det selv slik alle andre må. Å få alt servert på gullfat er da ikke bra. Blir jo så usmakelig. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, Nasse Nøff ❤ said:

Enig. Kom borti bloggen ved et uhell. Det er så unødvendig! Han kan ikke lese det hun skriver. Fatter ikke at hun en dag sier hun skal ta mer hensyn, for så å utlevere sønnen på en så unødvendig måte. Det holder å skrive "W har bursdag og det skal feires med kaker og gaver, gratulerer med dagen gutten min, mamma er glad i deg". Mer enn nok (men for mye for min del, jeg personlig synes det er en uting å gratulere nærmeste på nett) men det er mer enn nok.  

Hun vet hvordan W er, J vet hvordan han er, søsken og annen familie vet det og.

Og de går vel neppe inn på bloggen for å lese det uansett.

Så da skriver hun for leserne da?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...