_Malene Skrevet 3. august 2017 #1481 Skrevet 3. august 2017 30 minutter siden, Scoop skrev: Anna skrev indirekte i et innlegg for ikke så lenge siden (da de kjøpte skolesekk eller noe sånt) at datteren skal begynne på vanlig skole. Tipper derfor at de er tilbake i Søgne før skolestart. Før skolestart? Skolen begynner 17 august.. 1
Scoop Skrevet 3. august 2017 #1482 Skrevet 3. august 2017 Flere bloggere som sier at de har "flyttet" når de bare er på ferie i et par uker. Og kanskje skulle de selge ting uansett, og kalte det "flyttesalg" for å få oppmerksomhet rundt det. Jeg aner ikke, men hadde ikke blitt overrasket om det er slik det er. 7
Miranda16 Skrevet 3. august 2017 #1483 Skrevet 3. august 2017 (endret) Greit nok at hun klarer i delta i Camp Senkveld, med lite krevende og morsomme utfordringer, men som jeg har nevnt ang "Farmen", så vil hun aldri holde ut med trening 7 timer om dagen i ukesvis. Dama er ikke generelt god på utholdenhet på de fleste områder i livet. Endret 3. august 2017 av Miranda16 12
Gjest Topptur Skrevet 3. august 2017 #1484 Skrevet 3. august 2017 47 minutter siden, Love2017juni skrev: Men og selge unna ting (i ett hus de faktisk skulle beholde) og kalle det og flytte om man skal bort i noen uker?? Virker jo meget snodig... 😅 Det var jo kun klær og småmøbler som ble solgt, det som vi andre kaller opprydning altså.
Orly Skrevet 3. august 2017 #1485 Skrevet 3. august 2017 1 time siden, _Malene skrev: Før skolestart? Skolen begynner 17 august.. Det er ikke likt over hele landet Her starter de uken etter 2
Lapper Skrevet 3. august 2017 #1486 Skrevet 3. august 2017 29 minutter siden, Orly skrev: Det er ikke likt over hele landet Her starter de uken etter Her er det 21 august😊
tuppa Skrevet 3. august 2017 #1487 Skrevet 3. august 2017 Når jeg ser bildene AR har lagt ut av leiligheten, så burde vel håndmerkene på veggen være den minste bekymringen... Usj, at noen finner seg i å leie ut noe sånt. 2
Minnus Skrevet 3. august 2017 #1488 Skrevet 3. august 2017 Det var ei som var med på "Kjære Mamma" som hadde hjemmeundervising for barna sine. Så det er fult mulig og lov Men i Anna sitt tilfelle burde det ikke være lov..😒 6
Miranda16 Skrevet 3. august 2017 #1489 Skrevet 3. august 2017 3 minutter siden, Minnus skrev: Det var ei som var med på "Kjære Mamma" som hadde hjemmeundervising for barna sine. Så det er fult mulig og lov Men i Anna sitt tilfelle burde det ikke være lov..😒 Jeg ser ikke at det er forskjell. Å komme ut å sosialisere med andre mennesker og barn er fundementalt i oppveksten. 5
Gjest Sonic Skrevet 3. august 2017 #1490 Skrevet 3. august 2017 Nå begynner det kanskje å bli litt drøyt hva hun gjør for å få lesere? Hvor mye penger tror dere hun har betalt for at leiligheten skulle se så grusom ut?
Gjest eksiltronder Skrevet 3. august 2017 #1491 Skrevet 3. august 2017 Å overlate sine 3 barn til en mann som faktisk er far til bare ett av dem høres heller ikke ut som en ideell løsning i hodet mitt.
J.. Skrevet 3. august 2017 #1492 Skrevet 3. august 2017 8 minutter siden, eksiltronder skrev: Å overlate sine 3 barn til en mann som faktisk er far til bare ett av dem høres heller ikke ut som en ideell løsning i hodet mitt. Hva i all verden sikter du til? Hvis du faktisk tenker på overgrep eller annen mishandling så kan slikt skje selv om mor er hjemme/tilstedet. Se bare i barnehagesaker hvor misbruk blir avslørt. Jeg blir regelretr sjokkert av enkelte ting folk røyter av seg! Enig i det aller meste i denne tråden men ærlig talt! 7
Minnus Skrevet 3. august 2017 #1493 Skrevet 3. august 2017 (endret) 24 minutter siden, Miranda16 skrev: Jeg ser ikke at det er forskjell. Å komme ut å sosialisere med andre mennesker og barn er fundementalt i oppveksten. Hun moren som var med på dette var en veldig sosial og oppegående mor (Anna er ikke sosial ifølge henne selv på bloggen). Anna deler veldig mye av sitt eget liv og barna sine sitt liv, og de har aldri besøk av hverken venner eller barna sine venner. De to eldste har gått i barnehage, men det virker ikke ut som at barna blir sosialisert på fritiden. Noe som er veldig viktig i barna sin oppvekst! Barn som får vokse opp med å gå på skole er heldige barn. Endret 3. august 2017 av Minnus 9
Simbyxor Skrevet 3. august 2017 #1494 Skrevet 3. august 2017 1 minutt siden, Minnus skrev: Hun moren som var med på dette var en veldig sosial og oppegående mor (Anna er ikke sosial ifølge henne selv på bloggen). Anna deler veldig mye av sitt eget liv og barna sine sitt liv, og de har aldri besøk av hverken venner eller barna sine venner. De to eldste har gått i barnehage, men det virker ikke ut som at barna blir sosialisert på fritiden. Noe som er veldig viktig i barna sin oppvekst! Barn som får vokse opp med å gå på skole er heldige barn. Barna i barnehagen har intet behov for enda mer sosial omgang på fritiden, de har nok med å omgås sine foreldre og være med sine foreldre. Ærlig talt, mange barn er jo i barnehagen 8 timer hver eneste dag. 6
plastfolien Skrevet 3. august 2017 #1495 Skrevet 3. august 2017 5 minutter siden, Minnus skrev: Hun moren som var med på dette var en veldig sosial og oppegående mor (Anna er ikke sosial ifølge henne selv på bloggen). Anna deler veldig mye av sitt eget liv og barna sine sitt liv, og de har aldri besøk av hverken venner eller barna sine venner. De to eldste har gått i barnehage, men det virker ikke ut som at barna blir sosialisert på fritiden. Noe som er veldig viktig i barna sin oppvekst! Barn som får vokse opp med å gå på skole er heldige barn. Har du bevis på at barna ikke er med andre barn på fritiden? Selv om mor fremstiller livet deres som at de henger sammen 100% av dagen, er det ikke sikkert det er tilfelle. Det nekter jeg faktisk å tro, gud for et slitsomt liv for begge parter i såfall.
Gjest TomineB Skrevet 3. august 2017 #1496 Skrevet 3. august 2017 24 minutter siden, eksiltronder skrev: Å overlate sine 3 barn til en mann som faktisk er far til bare ett av dem høres heller ikke ut som en ideell løsning i hodet mitt. Nå må du gi deg. Hvordan kan du si noe sånt? Makan!
Miranda16 Skrevet 3. august 2017 #1497 Skrevet 3. august 2017 8 minutter siden, Minnus skrev: Hun moren som var med på dette var en veldig sosial og oppegående mor (Anna er ikke sosial ifølge henne selv på bloggen). Anna deler veldig mye av sitt eget liv og barna sine sitt liv, og de har aldri besøk av hverken venner eller barna sine venner. De to eldste har gått i barnehage, men det virker ikke ut som at barna blir sosialisert på fritiden. Noe som er veldig viktig i barna sin oppvekst! Barn som får vokse opp med å gå på skole er heldige barn. At mor er oppegående er ikke poenget. Poenget er at det er grunnleggende viktig at barn sosialiserer med andre barn og voksne, ikke bare foreldre og søsken. 4
Myrthel Skrevet 3. august 2017 #1498 Skrevet 3. august 2017 (endret) 3 timer siden, frukrines skrev: Jeg tror også det er snakk om Skal vi danse, og at garasjesalget bare var for å skape spekulasjoner. Skal vi danse er jo perfekt reklame for den kommende boka! Så får vi tro Jan holder seg hjemme i Søgne med barna mens Anna holder på med sitt i Oslo. Tror ikke en gang Anna går så langt som å ta Michelle ut av skolen av så egoistiske grunner Det hadde jo vært det aller beste. MEN å kalle det FLYTTING hvis ungene kun skal være i Oslo i helga??? Hun kan da virkelig ikke tro og mene at alle flytter da? Endret 3. august 2017 av Myrthel 4
_Malene Skrevet 3. august 2017 #1499 Skrevet 3. august 2017 (endret) 2 timer siden, Orly skrev: Det er ikke likt over hele landet Her starter de uken etter I Vest- Agder er det 17 aug ..hvor jeg antar de fleste vet at Søgne ligger. (Jeg hadde ikke sagt at skolen begynner 17 august, om jeg ikke visste at det er da det er skolestart i Søgne ) Endret 3. august 2017 av _Malene 14
marthes Skrevet 3. august 2017 #1500 Skrevet 3. august 2017 3 minutter siden, Myrthel skrev: Det hadde jo vært det aller beste. MEN å kalle det FLYTTING hvis ungene kun skal være i Oslo i helga??? Hun kan da virkelig ikke tro og mene at alle flytter da? Anna lever av "sjokkerende" overskrifter og "sjokkerende" ting hun kan gjøre for å få lesere... det er bloggen, Anna, Jan, så de mindreårige etter der, selv om de mindreårige av og til (ofte) dyttes foran for å skape overskrifter i bloggen... det er helt tragisk egentlig, at hun ikke evner til å se hvor mye dette kan skade de mindreårige når de vokser til og blir eldre... men ja, jeg tror Anna ser på det som flytting 🙈 Hun er ikke akkuratt den skarpeste kniven... 10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå